Liena... misschien werkt t wel maar misschien ook niet. Ik zeg altijd maar zo: baadt het niet dan schaadt het niet toch? Veel sterkte met de kleine knul. xxx
Wat een leuke foto's zeg, zag ik voorbij komen. Ik heb gisteren ook nog een nieuwe foto in mijn album gezet. @ Liena, kun je niet iets homeopatisch proberen.
Mup: mooie buik zeg! Heb net Nathan in bad gedaan, poept hij in het water En niet zo'n klein beetje ook Nou lag hij de hele morgen al te kreunen en te persen dus zat hem behoorlijk dwars, dus eigenlijk ben ik wel blij dat hij het kwijt is. alleen het badje schoonmaken was wat minder fijn wat een rotweer trouwens he? Heb net even lekker gelegen en zit nu nog in mijn pyjama, heb gewoon geen zin om me aan te kleden Ga toch het huis niet uit.. Ja vanavond naar de nagym maar dan moet ik toch mijn sportpak aan
@ Juffie, hihi dat is minder van het badje. Maar fijn dat het eruit is. Hier is het ook zo'n rotweer. En de honden maar zeuren dat ze uitgelaten wilden worden. Nou daar kwamen ze mooi van terug en ik drijfnat
hello kippies; Mir; kan me voorstellen dat dit een lastige periode voor je is. we liepen idd vlak achter elkaar aan.. ik hoop dan ook dat je snel weer zwanger bent. Juffie; lekker hoor zo'n badje hahaha Liena; meis het is idd erg vervelend als kindjes dat hebben. Je kunt er idd niet veel aan doen. Ze hebben er wel medicijnen voor hoor, dus als het echt te lang aangaat zou ik daar wel iets mee gaan doen. Nu komt steeds alles weer omhoog, waardoor ze geen voldoening halen uit het eten... Ik hoop dat het snel beter gaat idd... dikke knuffel in iedergeval Lin; hoe is het Riddl; zou fijn zijn als ze nu sneller kunnen prikken. Wendy; verdovingen zijn naar idd, maar dat heb je nu weer gehad.. Mup; mooie buikfoto. Heb er van de week ook een paar met mijn haan gemaakt, erg mooi geworden Pff hier is het ook bagger weer, blijf lekker binnen vandaag Deli; waar ben je vandaag? all; hier gaat het verder prima. Gebeurd eigenlijk weinig. Eigenlijk hoop ik wel dat de baby volgendeweek pas komt, zodat ik niet op mijn broer zijn verjaardag beval of op die van de dochter van mijn vriendin. Wordt morgen 1 hahah
Ik ben er helaas niet helemaal vanaf. normaal heb ik nooit iets bij de tandarts en sinds ik zwanger was ineens 3 gaatjes Nr1 is nu klaar en nr 2 moet 30 maart en dan nr nog
oef das minder Wendy. Ik heb altijd een hekel aan de tandarts brrr nou dan maar hopen dat je niet teveel kiespijn krijgt dan... Ik ga koken
Hey meiden, hier even snel een berichtje van mij. Ik lig al sinds gister in bed met buikgriep van onder en van boven kan ik niks binnen houden Dus ik zal er de komende dagen niet veel zijn. Behalve als Mink mijn buddydiensten nodig heeft natuurlijk
Beterschap Deli! Nou ging gelukkig goed bij de vk, bloedprikken lukte zowaar in 1x, de prik voor mijn rhesusfactor was iets minder fijn haha oef wat deed die zeer...en daarna nog een vingerprik voor mijn ijzer dus ben nu helemaal nlek geprikt nu Allemaal fijne avond!
Zo ben ik weer. Lekker dagje gehad op het werk. Deli beterschap meis! Ziek maar goed uit! Wen wat vervelend dat je nog twee keer terug moet.... Linnie hoe voel jij je? Liena hoe is t met jou meis en met Tomas? Juffie lekker dat bad.... Mup schiet op bij jou zeg! At all: How are you?
Nee mup maar hoeft ook ff niet bij mij. Wil eerst mijn relatie goed hebben of in ieder geval beetje weten waar ik aan toe ben en dan komt de kinderwens wel weer!
even een kort berichtje van mij. Veel aan het werk en als ik dan thuis ben ben ik erg moe. Zag mooie buik foto's en natuurlijk mooie hummeltjes voorbij komen. Hier gaat het verder goed, op de moeheid na. Niet echt misselijk wel veeeel honger hihi 17 febr mag ik weer naar de vk, ben benieuwd naar de kleine en hoe het gegroeid is. Kinderwagen hebben we binnen, erg mooi. zal wel een foto plaatsen van de week. Zijn aan het rond kijken naar een babykamer, lastig hoor... Moet zo werken, ja weer nachtdienst. gisteren ook al 1 gehad en vanavond me laatste. Het is rustig op het werk dus goed te doen. en overdag slaap ik nog goed dus zolang dat goed gaat blijf ik nog wel ff in de nachtdiensten. dikke kus en knuffel!
Even vlug hoor, heb vluchtig teruggelezen...; @Miranda; Scribble, tis idd een soort scrabble, is een gadget op hyves. Moet je maar ff op mijn hyves kijken, maar ik moet je waarschuwen, het werkt errug verslavend! @Deli; Nog steeds ziekjes? Blergh, beterschap meis, doe het rustig aan! Knuff! @All; Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn foto van mijn kadootje! Ben er erg wijs mee! Was trouwens een kadootje omdat we vorige maand 9 jaar samen waren, voor Valentijn en alvast voor mijn verjaardag volgende maand! Meer kreeg ik ook niet zei hij, haha! === Zo, druk dagje weer. Op het werk zijn ze momenteel met me aan het touwtrekken. Ze weten niet op welke afdeling ze me het beste kunnen gebruiken. Mijn eigen afdeling is helemaal bij, en de afdeling die ik ondersteunde tot 4 weken geleden loopt weer helemaal op.... daar ben ik zonder overleg van de teamleider van die afdeling door mijn eigen teamleider afgehaald. En nu hebben ze mij zonder te overleggen met mijn teamleider voor morgen weer op die andere afdeling gezet! Snappen jullie het nog? Als ze me nu ook eens wat meer loon ofzo gaven voor mijn inzet... Nou, de laptop gaat maar weer aan de kant. Lekker op bedje. Haantje is morgen vrij, want mijn eigen moeder zit al 3 weken ziek thuis, dus die kan morgen niet oppassen. En mijn schoonmoeder wil ik een beetje ontlasten, die heeft de afgelopen weken nu al zo veel opgepast, het wordt nu toch wel wat zwaar, ook al wil ze dat niet zomaar toegeven, maar dat zie ik aan haar. Ze heeft namelijk reuma en 's avonds als ze tot rust komt krijgt ze de man met de hamer op bezoek zeg maar. Ben natuurlijk wel zuinig op de oma's! Trusten iedereen! Knuff! Xx