QB... ik zal wel ns n blik werpen op hyves vooral voor verslavende spelletjes doe ik dat graag! @all... ik ga lekker naar mn bedje... chris heeft nu zn laatste nacht en ik kan me niet concentreren met n spelletje... zit steeds te malen dus gewoon lekker naar bedje toe! Trusten allemaal
goede morgen mede kippetjes, hoe is het met jullie? hier gaat het goed een korte nacht gehad kon me draai niet vinden en me buik was en is nog steeds flink aan het rommelen. is dit een teken? nou voor iedereen een fijne dag toegewenst en een knuffff van mij. groetjes van penr (creakip)
penr: misschien het indalen van de beeb? nathan had om kwart over 7 gedronken dus dacht meteen weer zijn bedje in.. ging ik na een kwartiertje bij hem kijken lag hij met zijn ogen wagenwijd open in het donker te staren. heb hem er toen maar even uitgehaald en even lekker gespeeld. Hij begint zo leuk te lachen nu, echt super! Nu ligt hij weer in zijn bedje en sliep net wel
@ Yoyo, kan me begrijpen dat het dan even op een laagpitje staat. Sorry had er even geen rekening mee gehouden. Vandaag schijnt hier heerlijk de zon dus wilde zo een flink stuk gaan wandelen. Dacht doe ik de rolgordijnen op de babykamer dicht kan ik meteen zien of het werkt. Zie ik gewoon dat er 1 beschadigd is. Echt k*t denk zaterdag maar even terug. Tenzij mijn mannetje het perongeluk gedaan heeft.
goede morgen kipjes; Alles is hier ustig hoor Ga straks naar de VK en daarna naar de 1e verjaardag van de baby van mijn beste vriendin... Poeh straks beval ik ook vandaag hahaha dat zou wat wezen zeg... Ik wens iedereen een fijne dag toe... Pooh; fijn om te horen dat het goed met je gaat en gefeliciteerd met je 12 weken dikke knuffel allemaal
Goedemorgen allemaal, @Penr.. ik weet niet wat het is. Bij mij is het alweer bijna 5 jaar geleden dat ik iets voelde. Ben wel heel benieuwd... ik wist trouwens niet dat jij 2 weken voor lag op Mupkuh @mupkuh, ben maar blij dat je er nu nog achter komt i.p.v. als de kleine geboren is. Hopelijk kun je ze nog ruilen. Lekker genieten nog van die zon! @Mink, nou denk niet dat je vandaag bevalt meid... jij hebt zelf t voorgevoel de 15de dus de kleine zal vast en zeker nog wel wachten Doe lekker rustig aan en geniet er nog even van he?! @All, had t net even kwaad... kom net terug van de school (ben met mn dochtertje haar klasje mee geweest naar TNT-post) en toen ik terug liep naar de auto brande zomaar tranen achter mn ogen. Ben nu ook zomaar boos/kwaad/chagrijnig. De kleine kat wil met me kroelen en heb m al 3x de kamer doorgeslingerd omdat ik er even geen zin in heb terwijl dat niet in me zit om zo gemeen te zijn tegen mn beestjes.. SORRY, t zit me vandaag even niet mee!
miranda: knuffel voor jou meis! mink: veel plezier op de verjaardag vanmiddag! mup: lekker gewandeld? ben net even op school geweest. Onze school verhuist deze week naar een gloednieuw gebouw. Even geholpen met mijn klas inrichten. Nathan gedroeg zeer weer keurig. Sliep alleen maar. op een gegeven moment wou hij eten, toen daar maar gevoed. Ik wordt steeds makkelijker daarin nu lekker weer thuis. heb tenslotte nog verlof ga nu even de was opvouwen. xxx
Mogguh Allemaal Nou nou dat gebeurt niet vaak dat ik het eerste berichtje van de dag post...wat een stilte toch hier de laatste tijd zeg Nou ik ga ff koffie halen en kom zo kijken of de andere kippetjes al wakker zijn
goedemorgen, inderdaad rustig hier rid! Hier een beetje moe kippie. Nathan meldde zich opeens weer elke 3 uur vannacht. ook is hij snipverkouden. Heel zielig.. Neusje zit dicht, moet steeds niezen en ook af en toe hoesten. fijne dag allemaal! xxx
Ahhh Juffie, ja dan is het niet zo gek dat ie zo vaak wakker is....toch altijd lastig hoor als ik dat zo hoor zo'n verkoudheid bah
ja vind het zo zielig. Je merkt gewoon aan hem dat hij er last van heeft. Schrikt er dan zelf van en moet heel hard huilen. Vanmorgen moest hij niezen en toen kwam er gewoon een mega groene snottebel uit. Wist niet dat dat in zo;n klein neusje kon zitten
Goeiemorgen! Mup geeft niks! Zo ben weer terug van t ziekenhuis met ons mam. Deze keer hoeven we niet meer terug te komen voor haar hand! Zag er goed uit! Barry is ziek thuis heeft de griep te pakken.Blijf de ochtend mooi met de kids bij ons mam. Thijs heeft vanmiddag vrij en dan gaan we samen bij mij thuis Wii-en. En Lieke mag hier blijven. Dus dat wordt een gezellige middag! Vanavond ouderavond...bleh kan ik voor twee uur naar Eindhoven toe.... En hoe is het met jullie?
Kan wel kijken of ik binnenkort een keertje vrij kan hebben op vrijdag! Laat t je weten wen! Hoe is het met jullie stoere vent?