Morgen dames! Ben ikke weer, heb net Wesley naar het kdv gebracht kan ik een beetje bijtanken nog vandaag, gister was meneer in een uiterst slecht humeur... Mama ook dus we hadden een *&^% dag! @ Lin, leuk joh de echo maar zeker ook spannend! Toen ik 'm eenmaal had kon het me niet eens meer schelen wat die echoscopiste allemaal vertelde ik kon alleen maar verwonderd kijken naar die grote baby in m'n buik hahhahaha @ Riedel, mwah mwah klinkt niet zo lekker... Bijna weekend meis! @ Miran, misschien helpt het juist wel als je iets minder gefocused bezig gaat! @ all, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
Goedemorgen meiden, Hier ben ik ook weer even. Enigsinds in de stress maar probeer het niet te doen. Ben ondertussen bezig met het installeren van een nieuwe printer. Maar de kabel is te kort Als ik tijd heb zal ik zo even bijlezen.
@ Juffie, ja ik voel me wel beter gelukkig, kan weer eten sinds gister maar soms nog wel flinke krampen in m'n maag en wat lichtjes in m'n hoofd maar wel handig zo'n buikgriep, die strakke broek zit nu niet meer strak hahahaha....Hoe is het met jou en Nathan? @ Mup, niet stressen, relaaaaaaaaaaaaaxxxxxxxxxxxx!
Deli, dat weet ik wel zeker dat het dan beter lukt... en laat ik nu op t moment gefocust zijn op héél wat andere dingen zoals.... verbouwing/mn werk/mn kinders/carnaval enz enz... even geen behoefte aan het puzzelen of het wel of niet zwanger zijn is. Ik heb er gewoon geen zin in ben nog bezig met mn laatste zwangerschap en dat is ook niet goed hoor! Dus eerst dat maar ns GOED verwerken! Linnie, proficiat meis met je 19 weken @Mup, niet stressen dat is niet goed voor de mama MAAR zeker niet voor de kleine. Ik ga kinders van school halen tok later
Hallo allemaal! Liena....hoe is het nu met jou en de kleine man? Lukt het een beetje om de omgeving opgetrommeld te krijgen om hem af en toe te troosten? Ik veer heel hard dat het snel minder word. Deli...fijn dat je weer wat beter bent. En tja, inderdaad heeft het zijn voordelen als je ziek bent geweest. Geniet er van dat die broek nu niet meer strak zit Mup....adem in adem uit Hou je rustig Ik ga maar eens een beetje eten en dan komt er straks nog weer kraamvisite dus moet ook even met de stofzuiger rondracen.
Doe echt mijn best! Heb net ook maar gebeld naar het revalidatiecentrum. Bellen me zo terug. Wil toch wel weten hoe hun er over denken. En wachten/stressen tot dinsdag lukt me niet.
Goede morgen allemaal, zo lekker lang geslapen vanmorgen. Gaan jullie met me mee duimen, bidden, veren om er voor te zorgen dat ons kindje pas vanaf morgen geboren gaat worden? hahaha mijn broer is vandaag jarig grrr en hij is autist en zit zich helemaal op te vreten hahaha het is vandaag zijn dag en oh dat wil ik graag zou houden.. Mup; meis niet teveel gaan stressen nu... leef met je mee dagdromer; hoe gaat het paardrijden nu? Liena; hoe is het meis? Juffie; en bij jullie dan? Deli; buddy hahaha wat fijn dat die broek wat minder strak zit nu hahaha is het toch nog ergens goed voor... Yoyo; ga jij nog wat leuks doen dit weekend met haan? of is hij nog ziek. Dan kruip je lekker bij hem hahaha ga je een weekend in bed doorbrengen hahaha Miran; gewoon op je gevoel afgaan en klussen wanneer jullie er zelf zin in hebben... ik ga de laatste boodschappen doen, want alles is alweer op. Ik vreet te veel hahahaah dus tok laters knuf Mink
@ Dagdromer, eet smakelijk en veel plezier met de visite! @ Mink, vreetzakkie hahahaha... Moest lachen om je berichtje! Toen ik zo ver was als jij nu was ik aan het bevallen, ga eens wat doen joh luie donder Nee ik zal voor je veren dat het vandaag niet gaat beginnen *Delikippie knabbelt verder op haar worteltjes* Wil die broek nu graag zo houden, of liever dat ie weer te groot wordt
hallo allemaal, hoe is het hier? heb ff geen puff om te reageren ben niet echt lekker en ga zo me bed weer in. wilde jullie even een goede dag komen wensen. en een lekker rustig weekend. vanmorgen heb ik een laatste echo gehad en beebje ligt goed en is al ingedaalt. weegt ongeveer 5 pond alleen heeft wel super lange benen. (lijkt wel een beetje op oma die heeft ook van die lange benen) verder heb ik niks te melden. een fijn weekend allemaal en tok jullie snel weeeerrrrrrr groetjes van penr (creakip)
Ook ik duim voor je Mink dat het niet vandaag komt. 'T zou idd niet leuk zijn voor je broer. Ik denk ook niet dat het vandaag al bij jouw komt hoor! Veel plezier vandaag!
POLL VOOR CREAKIP UITGEREKENT OP 20 MAART Miranda denkt: haantje op 17 maart MupKIP denkt : haantje op 25 maart
POLL VOOR CREAKIP UITGEREKENT OP 20 MAART Miranda denkt: haantje op 17 maart MupKIP denkt : haantje op 25 maart Delikip denkt: haantje op 21 maart
mink: de dag schiet alweer hard op dus de kans dat je vandaag nog gaat bevallen is niet zo groot denk ik Is deze dag ook weer voorbij.. Hoop voor je dat het niet lang meer duurt hoor! deli: Moet ik ook maar een buikgriepje krijgen denk ik Heb nog een hele stapel broeken liggen die nog niet over mijn billen komen Nee hoor, grapje. Die broeken komen wel weer eens.. en anders maar lekker shoppen zal zo de poll ook even invullen..