POLL VOOR CREAKIP UITGEREKEND OP 20 MAART Miranda denkt: haantje op 17 maart MupKIP denkt : haantje op 25 maart Delikip denkt: haantje op 21 maart Juffiekip denkt: kuikentje op 16 maart
POLL VOOR CREAKIP UITGEREKEND OP 20 MAART Miranda denkt: haantje op 17 maart MupKIP denkt : haantje op 25 maart Delikip denkt: haantje op 21 maart Juffiekip denkt: kuikentje op 16 maart Dagdromer denkt: haantje op 23 maart
Hey meiden, Ik kwam even spieken of er iemand was. Moet zeggen dat het me wel tegenvalt nu haan weg is. Dus kan me nu best wel voorstellen dat yootje er van baalt dat haar haan vaak van huis is. Bij ons is het maar heel af en toe dat hij ook 's nachts weg is maar mis hem ontzettend. Ik hoop dat er wat leuks op tv komt.
Juffie...stoere foto! Hoe is het nu met zijn krampjes? Inderdaad de avonden en nachten zijn niet leuk. Overdag gaat het prima want dan heb je van alles te doen. Ben wel gewend om de avonden alleen thuis te zijn maar de nachten vind ik niks aan in mijn eentje. Ik denk dat de hond vanacht aan mijn voeteneind mag liggen. Snurkt er tenminste iemand/iets, haha .
@Juffie, wat is t een heerlijk ding zeg! Wat n lachebekkie! @dag, ik herken t ook hoor... Chris is 3 nachten in de 14 dagen ook weg. Dan rijdt ie s'avonds weliswaar om 9 uur hier weg en komt s'morgens om half 7/7 uur weer thuis. Daar baal ik ook van hoor en kan t me best voorstellen hoe jullie je moeten voelen!
goedemorgen meiden, Wil iedereen een heel fijn weekend wensen! Dag: Ben blij dat mijn haantje eigenlijk altijd thuis is 's nachts. vind er ook niets aan alleen.. Hier gaat alles goed. Nathan is nog steeds verkouden, dat is minder maar gelukkig geen koorts ofzo. Mijn haantje en ik zijn ook wat snotterig dus is het niet gek dat hij dat ook is natuurlijk. Hoop wel dat het snel beter gaat want vind het maar zielig. Mijn haantje si nu met Nathan even weg. Even wat boodschappen doen en dan bij een vriiend koffie drinken. IK ga zo maar eens lekker douchen en dan hier in huis opruimen.. XXX
Goedemorgen allemaal, Ik wil iedereen toch wel n fijne valentijnsdag wensen. Ik kreeg gisteren van n HELE GOEDE VRIEND... oke iets meer als vriend, hij is mijn jeugdliefde geweest en nog steeds speciaal voor mij.... n hele mooie valentijnskaartje met n supermooi gedichtje of ik hem's valentijn wou zijn. Nou ik smolt helemaal weg. Dat deed mij echt supergoed... als ik t nu even moeilijk heb pak ik dat gedichtje van hem erbij en dan voel ik me weer helemaal goed van binnen. Ow nog even iets anders... heb sinds n paar dagen n vlinderachtig gevoel van binnen. Ik ben verliefd! Chris en ik reden gistermiddag samen weg en ik sloeg toen rechtsaf en hij kwam in principe langs me rijden en gaf mij toen n handkus... NOU die was zo raak bij mij he dat ik de hele tijd n lekker gevoel in mn lichaam had zitten. Kriebels in mn buik en gewoon je eigen heerlijk voelen! Ik weet niet wat er aan de hand is met mij maar ook verlang ik heel veel om met hem te kroelen/knuffelen. Klinkt heel gek misschien maar ik verlang om in zn armen te hangen de hele dag. Ik voel me dan veilig! @All, hoe is het hier met jullie? @Mink, hoe gaat het meissie? Tok later
Hieronder t lieve gedichtje van die vriend van me... Met knalrode wangen en een heel groot verlangen Stamel ik de woorden zo klein: 'Word jij mijn lieve Valentijn?' Lief he? Hij heeft mn hartje gestolen hoor... hij zit erin gevangen en komt er ook nooit meer uit. Ik had toen de keuze tussen mn ex en hem. Had nl toen de verkeerde keuze gemaakt om voor mn ex te kiezen. Maar hij is altijd mijn beste vriend gebleven. We chatten veel en komen zo nu en dan bij elkaar op de koffie en we bellen elkaar geregeld. Achteraf denken we samen wel eens wat als.... maar dan wuif ik dat weg met: als we dan uit elkaar zouden gaan was deze speciale vriendschap ook kapot geweest en dat zou ik nooit niet kunnen verdragen. Hij steunt mij door dik en dun en is er altijd voor mij. Dat is toch belangrijker? Wat vinden jullie? Misschien heb ik wel n verkeerde keuze gemaakt toendertijd maar ik heb n geweldige partner en die zou ik echt niet meer kwijt willen. Maar goed dit was even zomaar uit het niets dat ik kwijt moest. weet eigenlijk niet eens waarom! fijne dag allemaal
weet ik niet melanine.. ik ben normaal met 5 dagen ongie klaar maar de laatste maanden duurt het bij mij ook 7 a 8 dagen en ik heb toch n korte cyclus dus ik kan je niet helpen meid ook dat snap ik niet! Sorry
Ik heb dat nu ook n maand of 3 á 4 gehad dat ik langer ongie ben. Maar mn cyclus blijft gewoon regelmatig in principe dus je ei zal denk ik dan ook wel hetzelfde blijven. Ik moet alweer bijna ongie gaan worden dus zal het in de gaten gaan houden voor je
jij ook... ik ga vanmiddag carnaval vieren met de voetbalcluppie van mn zoontje Heerlijk even gek doen en verstand op nul proberen te zetten! Mijn mannetje moet werken vanmiddag dus ik heb geen valentijnsdag. Geeft ook niks hoor!
Hey lieve kippevriendinnetjes. Ik ben lekker uitgerust en ook best een beetje hyper. Ik ga zometeen weer voor het eerst op mijn paard rijden en vind het stiekem erg spannend. Net alsof ik voor de eerste keer op een paard ga stappen terwijl ik het nu toch al 22 jaar doe . Ik vind jullie allemaal lief........ @all...you are my valentine! Fijne valentijsdag allemaal, ik moet het helaas doen met een sms-je omdat haan in het buitenland is. Maar het was wel een heeeeeeeeeel lief sms-je en aangezien het daar 6 uur vroeger is heeft hij het ook midden in de nacht verstuurd. Dus is er wakker voor geweest (dat is een hele prestatie voor die slaapkop van mij)
oh ja valentijnsdag. was het helemaal vergeten Kan je voorstellen hoe romantisch is ben Wij doen eigenlijk nooit wat aan valentijnsdag.. We zijn gewoon elke dag lief voor elkaar Miranda: lief gedichtje zeg! melanina: volgens mij maakt de duur van je ongi niets uit voor de lengte van je cyclus.. Een lange ongi is wel erg vervelend natuurlijk
Juffie, lief he? Ik wordt er ook helemaal warm van van dat gedichtje... hij zal altijd mijn ware vriend blijven. Chris is mn ware liefde! @All, heb gigantische steken/krampjes in mn onderbuik nu. Verlate eisprong?