[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @ALL; A VERY HAPPY VALENTINE'S DAY!!

===

En nog ff ego; Britt is vandaag een half jaar!!

Xx

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @QB, Gaaf dat Britt op valentijnsdag toch n eigen feestje heeft omdat ze nu 6 MAANDJES oud is!
    PROFICIAT!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    jeetje britt alweer 6 maanden wat gaat de tijd toch snel hahaha

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    bedankt allemaal voor het duimen draaien, veren en bidden hahaah het heeft geholpen. De ooievaar vliegt ons huisje steeds voorbij hahahaha

Nu mag het komen, maar verneem eigenlijk maar weinig hahaha, dus dat zal nog wel even duren...af en toe wel steekjes en ongi krampjes, maar verder niks...

Dagdromer; rij voorzichtig he, ben benieuwd hoe je het ervaren hebt... maar dat komt vast wel goed :D

Deli; hahah ja eet nu best wel veel :oops: 18,5 kilo aangekomen :confused:
    miran; lief hoor zo'n kaartje. Wat vind Chris daar eigenlijk van? Ik denk dat mijn Haan het niet zo leuk zou vinden..

Juffie; lekker poetsen dus, is het hok ook weer lekker schoon...

Ik ga verder vandaag maar hangen ofzo...

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    QB; hahah nog gefeliciteerd met Britt alweer 6 maand, wat gaat dat snel zeg :confused:

Melan; anders even een maandje ovutesten gebruiken, dan weet je precies wanneer je ei is. Dit is wel verwarrend natuurlijk. Je baarmoeder moet er wel klaar voor zijn om je eitje te ontvangen en in te nestelen. Dus als je nu nog steeds ongi bent, dan wordt je wand niet dikker, maar dunner. Hierdoor lijkt het me logisch dat je eitje toch later komt?
    Ik weet het niet, maar kan me voorstellen dat je het graag wilt weten...

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb al maanden ovutesten gedaan en meestal klopte ze ong met me banner was 7 dagen ongie netjes gewoon maar verleden maand was het 10 dagen en nu 12
    Ben stiekem toch wel blij dat ik naar de gyn mag door mijn kleine leugentje haha iets in mij zegt er klopt iets niet en ik heb door de jaren heen geleerd naar me lichaam en intuitie te luisteren ze houden me nooit voor de gek.

Maarja dit word dus dag 12 en ik word nu chaggie haha voel me ook niet helemaal top en heb het koud dalijk ff een hap appelstroop naar binnen werken voor me ijzer.

En vandaag weer lekker een Mario kart dagje ervan maken hahaha

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    mel; hopen dat ze daar iets vinden idd. Ach een klein leugentje mag soms wel toch? je instinct is er niet voor niets...

ik ga ook een hangdagje maken hahaha mijn haan is nu gitar hero aan het doen op de wii hahaha

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    :oops:.... vergeet ik helemaal te zeggen dat Britt haar 1e tandje donderdag door is gekomen....:oops:... Haar 2e tandje ernaast zal dit weekend wel doorkomen of anders van de week, die staat ook op knappen! ;)

Xx

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh allemaal

@Queen...feli met 6 maanden! :D

@All...Happy Valentine

Haantje is vandaag de hele dag gamen bij vrienden van ons dus ik lekker een lui dagje met straks een goed boek!...enorme zin in :D

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    POLL VOOR CREAKIP UITGEREKEND OP 20 MAART

Miranda denkt: haantje op 17 maart
    MupKIP denkt : haantje op 25 maart
    Delikip denkt: haantje op 21 maart
    Juffiekip denkt: kuikentje op 16 maart
    Dagdromer denkt: haantje op 23 maart
    Riedelkip denkt: kuikentje 27 maart

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    POLL VOOR CREAKIP UITGEREKEND OP 20 MAART

Miranda denkt: haantje op 17 maart
    MupKIP denkt : haantje op 25 maart
    Delikip denkt: haantje op 21 maart
    Juffiekip denkt: kuikentje op 16 maart
    Dagdromer denkt: haantje op 23 maart
    Riedelkip denkt: kuikentje op 27 maart
    Minkkip denkt; kuikentje op 24 maart

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    FIJNE VALENTIJN IEDEREEN!

13. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    hoi dames, als het goed is heb ik gister mijn ei gehad, maar voel nog helemaal niets..wanneer zou je normaal gesproken dan klachten kunnen krijgen?

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo vrijheid... allereerst welkom hier.
    Ik heb altijd rond de eisprong wat krampjes/steken onderin mn buik/lies. Meestal voel ik me dan ook wel misselijker. Gevoelige/gespannen borsten.
    Die borsten blijft bij mij vaak tot en met de ongesteldheid.
    Ikzelf heb nu de krampjes al heel de dag in mn onderbuik/lies... ik vermoed dat t vandaag mn ei is maar dat zullen we moeten afwachten of dat ik gelijk krijg.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden!

FF snel een egoberichtje.

Heb een geweldige dag achter de rug. Heb heerlijk paard gereden. Al was het maar eventjes want mijn conditie en spierkracht zijn nog ver te zoeken. Daarna heerlijk gegeten bij mijn ouders.
    Kom ik net thuis ligt er een dik pakket op de deurmat waar rozen in zitten. Heeft haan heel lief via internet besteld zodat ik op valentijnsdag toch rozen krijg terwijl hij zelf niet thuis is. Wat een lieverd is het toch! Een heel lief kort kaartje er bij met alleen er op........tot woensdag! Hij is dan wel iemand van weinig woorden en niet van de romantische teksten maar ik vind het zo lief!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ah wat lief van je haantje dag!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Super Dag... dat is nou liefde toch?!

@All, nu weet ik t zeker... mijn ei is vandaag. Stond net onder de douche en waterige sliertjes :oops:. Nu weer... t loopt er gewoon uit. SORRY :oops:
    Ns kijken wat mn ongi deze maand gaat doen. Vanavond maar ns flink aan de klus gaan misschien dat dit n teken is ;)

Tok later

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nou veel plezier met klussen miranda :p

Hier word er weinig geklust heb over 3 dagen me ei maarja dan moet wel eerst die duivel weer verdwenen zijn hahaa.

Ach ja we merken het allemaal wel.

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Inderdaad miranda, jij had het over de vlinders in je buik. Hier krijg ik ook vlinders van in mijn buik.
    Veel klusplezier voor jullie vanavond! Dan word het een echte liefdesbaby als hij/zij op valentijnsdag verwekt word! Ik ga voor je veren dat deze week in de toekomst in jouw agenda staat als vreugdevolle week en niet alleen nog maar herinnert aan de minder leuke dingen. Dus meid.....klus er op los :) !

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Oww ik hoop zo dat het me vanavond lukt om m zo ver te krijgen en wie weet...
    idd, mijn dag is toch nog reuze meegevallen dacht zeker dat ik t moeilijk zou krijgen maar tot dusver valt t nog mee... misschien idd n liefdesbaby. Dan heeft t andere kindje ervoor gezorgd dat het vandaag zo zou moeten zijn als het lukt tenminste en anders maar niet he.... mijn tijd komt vast nog wel.

Geniet van je rozen meid!

Deel Deze Pagina