[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hoi vrijheid, ik had altijd klachten tijdens mijn eisprong. Pijn onderin mijn buik en vooral heel veel steken. Toen ik zwanger was merkte ik een paar dagen na mijn eisprong al dat ik me "anders" voelde. Maar kan niet echt duidelijk omschrijven wat dat rare gevoel was. Ook heeft mijn lichaam me vaak voor de gek gehouden. Helaas denk je soms van alles te voelen omdat je zoooooo graag zwanger wil worden. Het enige wat je kan doen is afwachten :( Dat is elke keer weer moeilijk maar ik ga voor je duimen dat het raak is!

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nou miran......jou kennende verzin je wel iets om hem zo ver te krijgen, hihi :D
    Ik ga inderdaad van mijn rozen genieten en lekker op de bank hangen. En natuurlijk lekker knuffelen met de mini-versie van mijn haantje. Heb ik toch nog een valentijntje in mijn buurt :D

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahaha ik weet dat het me lukt om m zo ver te krijgen maar de laatste tijd kampt ie met "probleempjes" en dat weerhoudt m om te klussen. Bijv... verbouwing en de financien rondom de verbouwing/ goedkeuring verbouwing. Dat zijn dingen die allemaal spelen bij hem en ik kan het hem niet kwalijk nemen.
    Maar hij weet dat ik al 2 dagen héél erg naar hem verlang dus misschien dat ie vanavond toegeeft. Ik heb m al verteld dat we vanavond lekker gezellig gaan kletsen met kaarsjes aan en lekker muziekje op en zonder tv of computer! Dat deden wij altijd toen ik nog n eigen stekkie had... dat vond ik zo heerlijk en daar verheugde ik me iedere keer weer op dus wie weet komt ie in de stemming.

Kippies... ik ga nu de film: p.s. I love you kijken!

Tok later

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede morgen allemaal,

ik moest ons bijna onderaan de pagina opzoeken :oops: we horen toch echt bovenaan te staan hahaha

Hier nog redelijk rustig. Gisteravond kreeg ik steeds steekjes enzo... en vanmorgen toen ik opstons had ik ook best pijnlijke steken in mijn buik enzo... maar dat is nu alweer afgezakt... Dus we wachten maar weer af...

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mink, tis wel vandaag de dag wanneer je volgens jezelf zou gaan bevallen... wie weet?! ;)

Xx

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Ik heb gister mijn ei gehad. De ouderwetse eipijn die erbij hoorde herkende ik meteen......

Kreeg gister een valentijnskaartje van mijn beste vriend. Nou dat viel bij Barry niet zo goed.....terwijl hij het zo goed bedoelde...nu kan ik er wel om lachen. Ik lag nog in bed toen Barry de post om tien uur uithaalde en hij kwam meteen naar boven...Jo er zit een kaartje voor je bij de post...dus ik nog ja van jou zeker...nee zegt ie....wil je em alsjeblieft open maken...want hier kan ik niet tegen....Een gezellig kaartje voor je! Heel fijn weekend samen groetjes van mij! xx

Dus weer gezellig hier....

Hoe gaat t met jullie?

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal.

Hier gaat t erg goed... weliswaar geen valentijn gevierd maar ik heb gisteren gecarnvalt met de kids hier op t dorp in de kantine... daarna om 7 uur de kids op bed gelegd en om 9 uur de oudste toen heb ik n kei romantische film opgezet en lekker in mn eentje op de bank zitten kijken... om half 11 kwam Chris thuis en om half 12 ben ik naar bed gegaan. Chris kwam n kwartiertje later en toen heb ik hem idd zo ver gekregen om ns flink te gaan klussen ;) naar eigen mening had ik gisteren mn eisprong... misselijk en niks als krampjes in mn onderbuik en waterige afscheiding best veel :oops:. Dus nu is het wachten of ik gelijk krijg of dat ik toch eerder ongi ga worden. Heb nu t vermoeden dat mn ongi op dag 27 ongeveer moet komen. DUs mn banner zal wel niet kloppen.
    Wachten en wachten dames....

@mink, bij jouw is het vandaag idd de dag zeg je zelf maar ik hoop morgen! :)

@All, hoe is het met jullie en idd waar zijn jullie?

Ow ja, ik ga van windowcolor mn keuken omtoveren tot n boerderijkeuken!
    Ja en de kip kan er niet aan ontbreken natuurlijk :)

xxx

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ All......is er een vos in het kippenhok geweest of zo? Waar zijn jullie toch?

Hopelijk zijn jullie aan het nagenieten van een heerlijke valentijnsdag/nacht.
    Ik heb vandaag pyamadag! Ben het bed alleen nog maar uitgeweest om Stan te verzorgen en de hond even uit te laten. En volgens mij is het besmettelijk want de hond is ook heerlijk lui en Stan slaapt na elke voeding weer heel snel en lang. Heerlijk uitrusten dus vandaag!

*************zzzzzzzzzzzzwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaiiiiiiii************

Ik ga mijn bed weer in en kom straks nog even spieken of er al meer mensen boven water zijn.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hahaha gelijk heb je Dag! Lekker t ervan nemen hoor.... Heerlijk niemand die tegen je zegt dat je moet aankleden of wat dan ook!
    Ik heb ook pyjamadag.. de kinders lekker naar buiten geschopt (mijn buurvrouw schopt ze ook door naar buiten), chris lekker op t werk en ik?.... IK heb net mn hele benedenverdieping gesopt en de was in de kasten gelegd en gestofzuigt en gedweild. Mijn huisje is qua benedenverdieping weer klaar op mijn badkamer na maar die is morgenvroeg aan de beurt en dan dinsdag mn bovenverdieping.
    Ik vind het heerlijk hoor als dat Chris is werken en de kinders lekker naar buiten om dan lekker in mn huispak rond te lopen en huis op frissen. Zo kwam net de buuf eerst opstarten hier met n bak koffie samen met haar man in haar pyjama/huispak. Haar man zei: kom jij zo bij de mensen binnen? Dat wij zoiets hadden: dat doen wij ieder weekend hoor!
    De mannen lachen om ons!
    Maar ja dit is heerlijk!

Zo nu is huis aan kant dus kan ik me heerlijk gaan ontspannen met n lekker computerspelletje

Kom later weer tokken

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

jammer geen leuk nieuws van mink nog.. ;)

Dag: lekker zeg zo'n pyjama dagje :)

wij zijn vandaag een dagje naar texel geweest naar mijn ouders. wel gezellig hoor maar ook daar even wat familie bezocht enzo en nathan was het behoorlijk zat volgens mij.. Natuurlijk ook nog verkouden dus was nogal huilen vanmidddag. eenmaal in de auto natuurlijk wel weer slapen en net gevoed en nu lig hij in bed. hoop even te slapen tot zijn laatste voeding..

mijn haantje is nu pizza halen want we hadden allebei geen puf meer om te koken enzo.

fijne avond nog verder..

xxx

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Is heerlijk he Juffie om even n dagje weg te gaan naar familie?!
    Ik vind het ook altijd heerlijk om naar Helmond te rijden hoor!
    Het is zonde dat ie nog steeds verkouden is. Lekker warm in bedje en dan komt het snel weer goed. Vooral met de liefde en warmte van mama!

Fijne avond allemaal ik ga tv kijken
    doei

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nog geen actie bij Mink......

Morgen om 11 uur naar de kapper, toen ik van de week wou gaan zaten ze helemaal vol dus maar een afspraak gemaakt voor maandag. Vind het wel spannend maar heb er ook wel zin in.
    Voel me verder goed alleen slaap ik 's nachts erg slecht, kan moeilijk in slaap komen...
    Dinsdag weer naar de Vk en even een kijkje nemen op het kinderdagverblijf. Hopelijk kunnen we onze kleine inschrijven voor woensdag als vaste dag. Eerst maar eens de rondleiding etc afwachten.

Ga nu maar me bed opzoeken, heb avonddienst gehad en morgen weer. En dan dinsdag de nacht weer in pfff. Komt goed haha.

knuffel voor alle kippetjes en speciaal voor Mink, Zet h'm op meid!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

@Mink, ik hoop dat vandaag de kleine komt.... of misschien is hij/zij er al ;)... dan heb ik t eindelijk ns n keer goed!

@Pooh, hopelijk bevalt je de kinderdagverblijf dan heb je die last iig minder meid!
    Gaat alles verders goed met je? Gaan de diensten je nog goed af?
    Suc6 bij de kapper en de kinderdagverblijf.

@All, Ik zit heel snel op de kast door die kleintjes van mij. Ik ben heel prikkelbaar op t moment. Zou dat misschien ongemerkt met die curretage te maken hebben? Ik zat net in de auto om mn stiefzoon naar zn moeder te brengen en toen zat ik weg te suffen met de gedachte "anders had ik nu kunnen genieten van mn kraamtijd en de kleine".
    Zo af en toe komt er idd n dipje voorbij.
    MAAR verders gaat t wel lekker hier.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal, ik heb nog steeds geen buddynieuws! Ik ben benieuwd, het kan nooit meer lang duren bij Mink.

Oei, ik ruik poep :( even Wesley een schone luier omdoen, heb ik net gedaan maar hij poept graag een schone vol :)

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Kwam hier lang en ik wou even..
    Dikke knuffel geven aan jou Miran..

@ Deli. Wes alweer een half jaar geweest, wat gaat dat snel zeg!

Verder nog geen beebs geboren of zwangeren?

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Allemaal

Hier alles redelijk, heb sinds gisteren een enorme pijn in mijn onderrug en onderbuik pfff haantje gisteren wel even mijn rug gewreven maar dat verlicht maar heel even helaas :(

Mink nog geen beebje eruit gegooid? :)

Nou kippies ik ga hier wat doen en dan spreek ik jullie zo weer, als er tenminste kippies aanwezig zijn vandaag

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Thankx My... ik kreeg vrijdagavond n héél lief valentijnskaartje van mn aller- allerbeste vriend. Al van ons 4 jarige leeftijd zijn wij vrienden... dus dat deed mij erg goed moet ik wel zeggen. Als ik t dan moeilijk had van t weekend keek ik even naar zijn kaartje en ik voelde me weer wat beter!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mogguh Riedel,
    Je kent de gezegde he... de laatste loodjes wegen t zwaarst! Sterkte vandaag dan met je rug!
    En hoe staat t met de babykamer? Is het al helemaal af?

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

wij zijn gister na het eten direct naar bed gegaan. waren allebei helemaal af. We dachten Nathan meldt zich rond 10 uur vast wel maar hij kwam pas om 1 uur. toen om 6 uur weer en nu slaapt hij nog.. Een gek nachtje zo. vanavond maar weer een beetje normaal hoop ik. maar wij hebben ook lekker van half 9 gisteravond geslapen. :)

my: zie dat je bijna naar de gyn mag.. spannend.

deli: doet Nathan ook altijd :)

pooh: veel plezier bij de kapper!

Miranda: logisch dat je het moeilijk vind deze weken :(

fijne dag allemaal.

xxx

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang