Nee babykamer is nog niet af,,, ff de plafond en wandlamp nog ophangen en schilderijtjes en verder eigenlijk alleen nog kleertjes en beddengoed wassen en inruimen dus valt reuze mee....moet nog ff hoeslakens halen voor in het ledikant.....
Goedemorgen meiden, Hier zijn wij ook weer even. Ja dat lees je goed wij, de kleine zit me heerlijk in mijn ribben te schoppen
Mogguh allemaal! Kom ff binnenvallen om jullie een hele fijne dag te wensen! Denk niet dat ik vandaag veel online zal zijn, maar dat weet je met mij maar nooit natuurlijk... vandaag ff aan de poets, wasjes doen enzo. Knuffel voor iedereen! Xx
Ja QB... ik ga nu ook even de badkamer uitsoppen hoef ik dat vanmiddag niet meer te doen en dan kan ik rustig gaan zitten *hoop ik* Vanmiddag eigenlijk nog de bovenverdieping en dan ben ik voor de rest van de week ook weer klaar dus dat is toch ook wel lekkere vooruitzichten toch? We zien wel waar we eindigen! Tok later
Nathan en ik houden vandaag maar een pyjamadag Het is toch rotweer dus blijven lekker binnen. lekker slapen, knuffelen en niets doen.. Hopen dat Nathan verkoudheid ook snel overgaat want het arme mannetje zit nog steeds vol.. Hij huilt zelfs schor...
Ben je in elk geval al verder dan mij, hihi! Heb net wasjes bij elkaar geraapt, Britt in bed gelegd en de droger leeggeplukt... Zit niet echt veel fut in me vandaag ben ik bang...
Goede morgen, Miran; je kan nog gelijk krijgen hahaha Juffie; lekker genieten van je hangdagie QB; succes met poesten Deli; sorry doe mijn best, maar de spruit wil er maar niet uit hahahaha All; ik wordt het nu wel een beetje zat. Opzich weinig last van mijn buik, maar ben wel veel moe enzo...Mijn buik zakt echt perdag hahah Bij mijn ribben zit al bijna niks meer dus ons kuiken ligt wel erg laag nu. Die steken van afgelopen zondag zijn waarschijnlijk toch indalingssteken geweest en weker worden van mijn onderkant hahaha.. Tja kan niks doen dan maar wachten en hopen dat het dan vandaag mag beginnen
@ Miranda, ah dat kan ik me voorstellen dat dat je heel goed doet. En aan zulke vrienden heb je ook erg veel natuurlijk. @ Juffie, ja het wordt nu aftellen, spannend. Kan mij niet snel genoeg de 25e zijn nu . Las dat Nathan verkouden is, ahh. Hopelijk voelt hij zich snel beter, voel je je toch hulpeloos lijkt me. @ Mink, succes voor wanneer het mag beginnen!
@Mink...nog even geduld meis! @Mup...Ja joh ik heb er nu ook soms wel last van als ze hoog zit en dan gaat schoppen haha maar vandaag veel krampen en trekken onderin mijn buik, weet niet echt wat et is maar zal er wel mee te maken hebben dat mijn buik zwaarder wordt @Queen...sopse
riddle; ik denk dat je kindje wat aan het indalen is. Dus idd met het hoofdje in je bekken. Voelt idd niet heel prettig... Mup; lekker he, dat geschop... Ik verveel me dood hiero. Ga denk ik maar even naar mijn zus toe ofzo... l
Hey meiden, ben ik weer! Wesley zit inmiddels in z'n wipstoel te spelen en ik heb voor m'n haantje een rollade op staan. Dat vindt hij lekker met aardappels sperziebonen en komkommer in zuur dus dat eten we straks! Ik ben zelf nog een beetje duf van het ziek zijn denk ik want ik heb het hele weekend best veel geslapen, lag er steeds voor 22.00 uur in. Lekker gezellig hebben jullie nog aan valentijn gedaan? Mijn haantje had voor bij de koffie lekkere bananenbollen gehaald en zei dat dat voor valentijn was hahahaha... We doen er eigenlijk nooit wat aan en nu zei hij dat we gewoon leuke dingen moesten doen zonder dat het valentijn was en dat hij me woensdag meeneemt naar mijn favoriete restaurant dus dat vind ik wel erg leuk/lekker Morgen werkt hij ook extra thuis omdat ik dan een begrafenis heb, erg triest allemaal zeg... @ Nathan, word maar lekker snel beter! @ Juffie, heerlijk toch die pyjamadagen, die moet je heeeeeeel veel houden in je verlof joh! Geniet maar lekker ff samen, hopelijk knapt hij snel op! Hoe gaat het verder met jou? @ Liena, hoe is het met jou meis? Lang niets gehoord, gaat het al beter met de kleine man? @ Queenie, ik las dat Britt haar tandjes doorkomen, geweldig zeg! Hoe doet ze het verder? Al volledig aan de groente en fruit? @ Mup, heerlijk dat geschop @ Miran, niet te hard werken hoor, beetje rustig aan doen meis! @ Riedel, jou beebje al een beetje aan het zakken?! Lekker gevoel is dat @ Mink, buddy wat zag ik net een prachtige buik op hyves zeg! En inderdaad hij hangt erg laag! Ik hoop voor je dat je snel de kleine in je armen mag hebben! Doe maar echt rustig aan hoor, gewoon lekker niksen en de boel de boel laten als je moe bent! @ Myp, hoe gaat het met jou meis? @ all, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, ik vergeet jullie niet hoor!
Hoe is het hier met de zwangere kippetjes? En met de niet zwangere kippetjes? Deli weer een beetje opgeknapt?
@ Deli, sterkte voor morgen. & Beterschap! Ik vind ook dat je gewoon samen van elke dag moet genieten, valentijn of niet . Lief dat je vraagt hoe het mij gaat. Ik heb zo me ups en downs. Kan gewoon niet wachten tot ik naar de gyn kan en dat ik dan meer weet. Het breekt je wel zo. Maar ik mag niet zeuren want ik kan best snel terecht denk ik zo . En hoe voel jij je verder ondanks het ziek zijn? @ Yojo, hoe gaat het met jou? Ben je ook nog aan het tempen?
@ Yootje, hey meis hoe gaat het bij jou? Hier gaat het goed hoor! @ Mp, Kan me wel voorstellen dat het je breekt ja, het valt zeker niet mee! Maar je kunt al bijna terecht zie ik onder je banner dat is zeker fijn, dan weet je hopelijk snel wat! Hier gaat het goed, ben niet echt ziek meer maar voel me gewoon nog een beetje lamlendig komt vast door die dagen niks geen eten of drinken kunnen binnen houden, dat hakt er toch in, zo wil ik nooiiiiiit meer ziek zijn
Neee is geen fijn gevoel haha maar dat kan het toch ook niet zijn loop pas tegen de 30 weken Goh dat je dat nog durft om weg te gaan Mink...ik geloof niet dat ik dat aandurf tegen die tijd haha
@ Riedel, tegen die tijd heb je ook echt geen zin meer om binnen te zitten soms! Ik ben met haanlief een paar dagen voor de bevalling nog flink wezen shoppen alleen moest ik overal steeds gaan zitten/hangen van de zere voeten toen ik echt geen zin had om de deur uit te gaan braken m'n vliezen, alsof ik het wist die dag Je kindje hoeft nog niet perse aan het indalen te zijn maar je zult sowieso door ruimte gebrek steeds meer druk krijgen onder. Ik wilde net de aardappels alvast schillen maar kon de zak niet vinden dus ik haanlief mailen en die zegt "neeee, ik heb een zakje geschilde gehaad" dat scheelt weer ff ik hou ook pyjama/badjas dag