[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: groot gelijk dat je nog even weg gaat! Hoop echt voor je dat het niet lang meer duurt!

Deli: lekker hoor ook een pyjamadag! :) Hoe gaat het met Wesley?

Rid: hoe verder ik kwam hoe meer krampjes, steekjes enzo ik kreeg. Hoort er bij..

Yojo: hoe gaat het met jou?

Ga zo even wat eten..

tok zo weer!

xxx

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey!

Ja temp nog maar dat is meer voor mezelf om een beetje te weten wanneer ik ongi word. Net als afgelopen zaterdag heb ik mijn ei heel goed gevoeld dus weet ik het wel maar als ik t niet zo goed voel is dit wel fijn om te weten.

Verder gaat t met mij heel goed!
    De sfeer thuis is op en af.....meer af weer tegenwoordig...krijg dan als reactie: Ik doe mijn best.....pffff maar goed....

Ik ga ff strijken!

Tok later!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oke nou dan zal het wel kloppen :)

Ohhh Deli wat een luxe haha en ja lekker man pyama dagje ;)

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey riddle; dat zegt niks hahaha sommige kindjes dalen eerder in... Maar dat kan geen kwaad hoor. Ook groeid je baarmoeder nog meer, dus dat kan er ook mee te maken hebben..

Ik ga toch maar niet weg, heb een beetje last van mezelf hahaha ik ga maar een film kijken...

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, mijn gevoel zeeeeeeegttttttttttt dat het bij jou vandaag of vannacht nog wel eens kan gaan beginnen ;) maar ik moet je waarschuwen, ik zit er altijd naast hahahahaha... Lekker joh, filmpje kijken! Geniet nog maar even lekker met de kleine in je buik!

@ Yootje, wat vervelend dat het nog steeds niet helemaal lekker loopt met jullie thuis, blijf voor je veren en aan je denken hoor!

@ Riedel, ik had op een gegeven moment het gevoel dat ik de kleine echt naar buiten voelde schoppen daar beneden terwijl dat natuurlijk onmogelijk was hahahaha....

@ Juffie, met Wesley gaat het goed, die zit weer lekker in z'n vel die geniet altijd zo van het weekend als papa en mama allebei thuis zijn, dat kun je gewoon zien aan 'm. Dikke pret! Hoe gaat het met Nathan? Lekker aan het genieten van z'n pyjama dag?

En ik ben zo trots op Wesley, moet het ff kwijt :oops: hij doet het hartstikke goed de laatste tijd met fruit en groente + 3 flessen. Op het kdv hadden ze in z'n map gezet "wow wat kan die jongen eten zeg" hji had al z'n groente op + z'n toetje hahahhaaaa... En dan tussen 19.00 en 20.00 uur de laatste fles en naar bed tot de volgende dag. Meestal gaat dit goed behalve als hij veel heeft geslapen voor z'n laatste fles dan gaat hij uiterlijk 21.00 uur naar bed maar dat vind ik voor ons avondmensje nog supergoed!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: geniet van je filmpje! heb ook een heleboel films gekeken :)

deli: super van Wesley zeg! natuurlijk ben je trots op hem!
    Nathan geniet tot nu toe ook we van zijn pyjamadagje. ligt nu in zijn bedje te slapen. net lekker gebadderd..
    ik ga nu toch maar even wat doen denk ik. beetje was opvouwen enzo..

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ben ikke weer... de badkamer is uitgedaan, heb schoonmoeder op de koffie gehad, chris is uit bed gekomen en heeft de kinders van en naar school gedaan en nu is ie naar zn werk, ik heb het huis nogmaals gestofzuigd en nu doe ik even helemaal niks ben hartstikke moe!

@Mink, ik denk idd dat het wel eens snel met jouw kan gaan gebeuren nu :) hope so!
    Doe lekker rustig aan en doe vooral waar je zin in hebt.

@Yo.... jeetje balen man dat het nu nog niet zo lekker gaat bij jullie in huis.
    knuffel van mij

@Deli, chris en ik hebben er ook niks aan gedaan hoor... ik heb n valentijnskaartje naar mn ouders/die hele goede vriend en naar Chris gesuurt maar meer deden wij niet. Jaa s'avonds hebben we heerlijk geklust en toen was valentijnsdag weer om. hahahahaha dus hopelijk n verwekte valentijnskindje.

All, ben moe dus ga maar even liggen en nog wat boodschapjes halen.

tok later

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, lekker hoor zo'n dagje samen! Jammer dat het werk gewoon allemaal door gaat he?! Ik had in m'n kraamtijd nog wel eens zoiets van kan de kraamhulp niet nog even komen zodat ik weer lekker kan genieten hahahahahaha... Die tijd is veel te snel voorbij gevlogen! Ik moest Wesley net ook badderen, hij had zichzelf ondergepoept :( hij zat rustig in de wipstoel te spelen en ik rook 'm ineens en toen zag ik z'n romper, blehhhhhh! Heb 'm schoongepoetst en met badeend in de tummytub gezet hahahaha, wel handig hoor!

@ Miran, doe maar even lekker niks dan nu! Gewoon even onderuit! Wij doen nooit wat aan Valentijnsdag hebben we ook nooit gedaan eigenlijk. Mijn haantje haalt heel vaak wat lekkers voor bij de koffie zaterdag dus toen hij zei dat die bananenbol voor Valentijn was moest ik erg hard lachen maar wel lief dat hij me nu woensdag zomaar meeneemt naar mijn lieverlings restaurant, heb er ook echt zin in :D Ik veer voor jullie voor een valentijnsbaby hoor!

Ik heb net de woonkamer en de keuken gezogen en ben wel aan het wassen maar verder doe ik niet veel vandaag! Alleen af en toe de rollade om draaien hahahaha....

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nee Deli dat kan gelukkig niet, maar ok wel fijn te weten dat het niet raar is :D

Kippies ik ga ervandoor :D

Tok morgen

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: jaaa een valentijnsbeebje zou wel super zijn natuurlijk

deli: zo'n kraamhulp was iinderdaad wel erg fijn ;) hihi die wesley kan er wat van :) Nathan poept dan nog heel bescheiden denk ik. scheelt natuurlijk dat hij alleen nog maar bv krijgt.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, fijne dag!

@ Juffie, Wesley poept heel veeeeel! Echt soms wel na iedere voeding en het is echt smerige poep soms hahahaha.... Kom je nog wel achter als Nathan straks wat meer gaat eten!

Sjonge, de buren zijn bezig... Net hamerde ze flink aan Wesley's kant dus Wesley wakker en overstuur nu ligt hij op ons bed en beginnen ze te boren, hopelijk slaapt hij nu wel lekker door, als het goed is heeft hij er nu minder last van maar ja.... :(

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli en Juffie, ik ga nu even n halfuurtje/3 kwartier op de bank liggen slapen. Even bijtanken

tok later

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihihi, Wesley B

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    O wat een heerlijk manneke!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoe is het eigenlijk met onze date? Is de lijst nog up to date?

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he zie dat wesley een bekend shirtje aan heeft.. heeft nathan ook :)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ yootje, ik heb ooit nog Miranda op de lijst gezien en verder niemand? :(

@ Juffie, wat grappig dat ze dat ook hetzelfde hebben :D hebben we gekregen in de kraamweek, ik denk van m'n vader. Ik gebruik 'm als pyjama :D

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, op die foto in je album zie ik 'm ook in een omslagdoek, is dat een als een beer dat er bij het muts gedeelte oren zitten?

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha lieve meiden! :)

Hoe is het met jullie?

Ik heb vandaag mijn 20-weken-echo gehad en alles is helemaal goed! Onze kleine voetballer/ster was flink aan het schoppen! :) En zo grappig, hij/ zij heeft extreem lange benen! :) Laat mijn haantje die nou ook hebben, hij is 2 meter 05! :) Hihi! Het was heerlijk om weer naar te kijken zeg! Helemaal gelukkig! :D

Zie dat Mink al overtijd is! Hopelijk snel weer een nieuw kuikentje in het hok! :)

Leuke foto Deli! :) Gangster! :)

Tot snel lieverds! Ga even eten! :)

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje linnie wat gaat de tijd snel....je 20 weken echo.....

Deel Deze Pagina