[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linnie, super zeg dat de echo goed was. Weten jullie wat het gaat worden?

@ Mink, ga verder met duimen. Vervelend zeg dat je jezelf in de weg zit. Heb ik vanavond ook last van ;) Maar jij hopelijk omdat het snel gaat gebeuren.

@ Deli, ik heb het shirtje ook als pyama geloof ik.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hoe is het met jullie verder?

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

@Yootje; De tijd gaat zeker snel! Hoe is het nu bij jou? En tussen jou en haantje? Hopelijk al een stuk beter!

@Mupkuh; Wij willen het geslacht niet weten, maar ze kon ook echt niets zien zei ze! Ons beebje lag lekker op zijn buik, met de kont in de lucht! En hij was niet van plan anders te gaan liggen, eigenwijsje! :) Jij gaat ook hard zeg! Nog even en dan is jullie kleine beebje er al, spannend!

@De rest; Dikke knuffel van mij!

xx

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Linnie!

Nou beter gaat t niet echt. We spreken dingen wel sneller uit nu maar de passie is ver te zoeken. En de aardigheid naar elkaar toe etc......maar goed. Komt wel goed met mij! Zit nu echt op een punt is het niet met dan maar zonder!

Ja gaat echt snel zeg die zwangerschap van jou! Weet nog zo goed dat je net zwanger was....maar fijn dat alles goed gaat!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Yootje; wat balen! Hopelijk komt het toch echt wel goed tussen jullie! Iedereen heeft weleens een moeilijke tijd toch?! Komt wel goed schatje!

Jaja, zit alweer op de helft, de tijd gaat zo hard! Vind het heerlijk allemaal! :D

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb je ook alles al besteld of in huis of hoe werkt t?

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: gebruik hem ook als pyjama :) Bij ons zat hij in de kraammand van mijn ouders.. Oh en die omslagdoek, zitten inderdaad oortjes aan..

linnie: wat fijn dat alles goed was zeg!

All: nathan wilde een paar dagen zijn speen niet meer. wij snapte er niets van. raakte steeds overstuur maar spuugde hem weer uit. had wel zuigbehoefde want zoog aan onze pink enorm. Vanavond hadden we opeens het idee eens een andere te proberen. En meteen weer sabbelen. Snap je toch niets van :) Die oude speen maar weggegooid. Moest toch binnenkort want mocht maar een week of 6 vertelde de kraamhulp.
    We gebruiken niet altijd een speen maar als hij erg overstuur is troost het wel..

all: fijne avond!

xxx

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik kom even iedereen n goede avond wensen!

@mink, mocht het vanavond of vanacht gaan gebeuren zou ik zeggen: zet m op meid.... je kunt het!

@All, trusten ik ga bankhangen ben weer moe!
    Misschien dat n goede nachtrust me goed doet!

Tok morgen

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ow Juffie... wat is Nathan al wijs dan ;) nu krijgt ie al praatjes hahahaha hoezo een eigen karakter?!

Ik zou als ik jouw was idd niet te veel speen geven want je leert t ze heel moeilijk af. Ik ben eindelijk van die vieze dingen af.... nu pas 3 kwart jaar.
    Laat m zn duimpje dan maar pakken dat is veel beter

Nu ga ik er echt vandoor!
    doei

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Slaap lekker iedereen!
    Voor strakkies!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dames!

@ Linnie, wat fijn dat de echo goed was, ik ben zooooooooo benieuwd wat jullie krijgen :D mooi om te zien he?!

@ Juffie, ik heb met Wesley hetzelfde gehad, hij had eerst wel af en toe de speen en toen wilde hij 'm niet meer. Ik heb 'm nog wel eens geprobeerd maar hij moest 'm niet, nou beter hoef ik het ook niet meer af te leren. Ik heb 'm een knuffeltje gegeven in bed en daar is hij nu nog helemaal dol op!

@ All, slaap lekker en tok morgen. Morgen werkt mijn haan thuis omdat ik 'smiddags naar die begrafenis ga dus ik denk niet dat ik dan veel achter de pc zal zijn :(

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Laatste dag en dan vakantie!
    Een dag eerder al gepland omdat ik morgen naar de uitvaart moet van de vader van iemand die Barry heel goed gekent heeft en Barry wilde geen vrij nemen.......grrrrr. Ik vind dat als je een kaart krijgt en een uitnodiging voor de koffietafel dat je toch wel het fatsoen moet hebben om te gaan.....dus weer lekker hier in huis.

Nou tok snel!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda; zijn duimpje vindt hij nog maar af en toe. knuffeeltje wat deli zegt kkan natuurlijk ook maar daar is nathan nog wat klein voor. tot dan mar speen.

yojo; vind dat je gelijk hebt hoor! pff mannnen ;)

all fijne dag.kom straks nog wel even tokken maar ben nu aan ht voeden en typen gaat dan wat lastig :)

xxx

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh allemaal

@Linnie...super joh dat alles goed is! en idd wat gaat dat snel zeg pfff je bent alweer op de helft...maarrre wordt wel tijd voor een nieuwe buikfoto :D

@All...hier gaat et prut, voel me zwaar beroerd en ben paar keer badend in het zweet wakker geworden vannacht en knallende hoofdpijn, ben wel op mijn werk maar weet nog niet of ik de hele dag blif maar dat zie ik wel

Ik ga even koffie halen en dan hier weer even spieken ;)

@Deli...sterkte trouwens vandaag meis!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he bah rid wat naar dat je je niet goed voelt :( Als het niet gaat gewoon lekker naar huis gaan hoor..

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linda, bij ons was dat precies hetzelfde. Tenminste Arjan wil het absolutt niet weten. En toen ik er stiekem naar vroeg tijdens de 20weken echo. Konden ze het ook absoluut niet zien.

@ Mink, al aan het bevallen ;)

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja ga dat straks denk ik ook wel doen, het is behoorlijk hectisch hier en merk dat het huilen me nader dan het lachen staat steeds terwijl ik dat normaal altijd heerlijk vind juist :(

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede morgen,

Sinds vanmorgen 7.00 regelmatige hardebuiken/weeen om de 15 minuten...
    Vanaf 9.00 uur al om de 7 minuten, nu dus afwachten hoe lang het nog gaat duren.

Voel me verder prima, kan alles goed opvangen en ben zelfs even heerlijk wezen douchen...

Ik hou jullie op de hoogte

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jippie, het is begonnen! Succes, je kunt het!

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhhhhhh eindelijk!...succes!

Deel Deze Pagina