[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    joepie, kuikentje in aantocht :) mink zet hem op meis!

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    thanks allemaal,

het gaat nog steeds prima hier. Heb ongeveer om de 5,5 minuut een wee? maar kan alles prima opvangen. Had verwacht dat ze pijnlijker zouden zijn... maar we wachten gewoon af...
    Heb eigenlijk nog niet het gevoel dat ik al naar de verloskundige moet bellen, omdat het allemaal wel meevalt hahaha :oops: ze worden wel iets sterker merk ik. Ik ga met 4 minuten gewoon nog even douchen en dan in alle rust naar het zh toen....

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Vond de weeen zelf ook nog lang goed te doen hoor mink. Hopen dat het zo blijft voor je :) maar dat ze sneller op elkaar komen is wel een goed teken hoor!
    Vind het helemaal spannend :)

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ohhh je gaat in et ziekenhuis bevallen!..nou ik hou het in de gaten allemaal :D

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Kippies ik ga zo naar huis...eindelijk pfff :rolleyes:

Morgen vrij gelukkig maar kom natuurlijk straks nog ff spieken over nieuws van ons nieuwste kuikentje :D

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes,

Hoe is het hier met iedereen?

@ Mink, spannend hoor meis. Heel veel suc6, zet um op. Ben erg benieuwd naar wat het wordt... Dikke knuffel, ook voor je haantje ;) .

@ Deli, je mag zeker trots zijn op je mannetje :D , superventje hoor!
    Hier gaat het nog niet zo als ik zou willen helaas :( , maar komt goed hoop ik.......

@ Riddle, meis bij jou begint het ook al weer op te schieten! Nog maar een paar weekjes werken.........
    Je voelt je verder goed? Hoe is het afgelopen met je studie eigenlijk?

@ Juffie, hoe gaat ie met Nathan? Al een beetje zin in vanaaf? Ben je nog druk aan het oefenen geweest?

@ Dagdromer, fijn zeg dat je al weer paard hebt gereden. Nu dus alleen nog even de conditie weer op peil brengen ;) ? Hoe gaat het met Stan? Wat fijn dat het ruisje bij hem weg is. Wij moeten in april nog een keer naar de ha en heeft hij dan nog steeds het ruisje zullen we overleggen wat te doen, maar het groeien gaat in ieder geval goed!

@ Linnie, ook alweer bijna op de helft :confused: , fijn dat alles goed was met de echo!

Alle andere kippies ben jullie zeker niet vergeten hoor, dikke knuffel voor iedereen!

Ik houd de boel hier in het kippenhok zeker wel in de gaten hoor ;) , dat jullie niet denken dat ik jullie vergeet :D , maar het gaat nog steeds niet echt met Thomas, dus ben erg druk in de weer met hem, zit me op het moment erg hoog, en moet zeggen dat ik erg moe begin te worden :( . Maar er komen vast snel betere tijden ;) . Thomas ligt nu weer tegen me aan te slapen, dus hij rust nu in ieder geval uit :) .

Tok gauw,

Groetjes Liena

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey liena,
    Mis je hier wel hoor! Heb alweer zin in vanavond.. ben wel begonnen met oefenen. vooral buikspieroefeningen. heb zowaar een beetje spierpijn nu :) Wat vervelend dat het nog niet goed gaat met thomas..
    Ik hoor vanavond alles verder wel..
    dikke knuf

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey, ik ben er nog steeds :(
    Helaas zijn de weeen afgezakt, snap er niks van...
    nu echt maar rond de 9 minuten en soms nog meer... grrr heb net al wat geslapen, maar dat helpt ook niet...

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he wat jammer nou mink.. klinkt echt heel herkenbaar. zo ging het bij mij ook. uiteindelijk begon het toen 's avonds echt. zal vast bij jou ook niet heel lang meer duren meis! knuf!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    WHOEHOE MINKIE!
    Spannend hoor! Zet em op als je nog bezig bent!

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mink, Succes meid zet h'm op! Hopelijk zet het door! Denk aan je!

Vanmiddag echo gehad, alles zag er goed uit. de kleine lag met de rug naar ons toe dus het gezichtje konden we niet zien helaas. maar wat gaat dat groeien snel zeg, zagen nu echt armpjes en beentjes hihi en de klaine lag flink te schoppen haha. Moet zo werken dus ga nog ff relaxen op de bank.
    Kinderdagverblijf was helemaal leuk, snel inschrijven dus. Oh en de kapper is ook helemaal gelukt, flink stuk eraf, ben erg blij ermee.

dikke kus en knuffel!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, hier ben ik even snel... Ben moe dus ga zo weer bankhangen. Vandaag een pittige dag gehad, de befrafenis was erg mooi maar wel zeer triest. Er waren wel heeeeeel veel mensen dus ik denk dat dat voor de fam. wel fijn was.

Wesley is de hele dag bijna wakker geweest, vanmiddag 2 uurtjes geslapen dus die ging net na het douchen en z'n papfles KO!

Ik lees hier dat bij mink het is begonnen te rommelen, hopelijk zet het vannacht door Minkie maar ik heb bij de aug. mama's toen ook meegekregen dat het nog wel dagen kon duren zo :( hopelijk niet meis want dan ben je helemaal op straks. Probeer nu maar helemaal zoveel mogelijk slaap/rust te pakken nog! Ik zit zo'n beetje OP m'n telefoon hoor ;)

@ Liena, wat jammer dat het nog niet gaat zoals je zou willen, hopelijk voelt de kleine man zich snel beter meis, sterkte!

@ all, ik denk aan jullie hoor, morgen kom ik weer wat meer tokken!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey! :D

Kwam ff spieken of er al nieuws van Mink was, en wat zie ik? Zit je midden in de weeen? Spannend hoor! Kan nu elk moment gebeuren, misschien is je beebje inmiddels al geboren! Knuff voor jou!

Hoe gaat het verder met iedereen? Heb niet echt teruggelezen... :oops: .... zag wel dat Pooh een echo had gehad, fijn zeg! En al weer 13 weken! En idd, zo'n beebje groeit echt heel snel in je buik, echt ongelooflijk hoe snel dat gaat, tis al een compleet mensje! Geniet ervan! ;)

En Liena, het gaat niet helemaal goed met Thomas? Ach bah, wat sneu. Valt ook niet mee, zo ben je ineens moeder en moet je een compleet nieuw ritme zien te vinden, samen met je kindje. Knuff voor jou!

Las ook snel dat Linnie ook een echo had gehad, ook helemaal goed!

Enne Deli, denk ook aan jou hoor, haha! ;)

Nou, ga snel ff een bakkie inschenken voor mezelf en haantje!

Tok gauw!

Xx

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wilde even een kaart schrijven voor de fam. van de man die vandaag is begraven omdat ik ze niet persoonlijk heb kunnen condoleren vanmiddag... Jeetje, wat is dat lastig zeg.... In mijn hoofd zit zoveel om te zeggen maar het is al snel teveel. Heb nu een kaart vol gekliedert, zal 'm straks aan haantje laten lezen en dan morgen maar op de bus doen :(

Het is hier muisstil in huis, Wesley is KO en haanlief is de deur uit.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Moeilijk is dat he Deli.......sterkte

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Deli... sterkte meid, jij kan t wel om n mooie nette kaart te schrijven. Knuffel voor jouw.

@Mink... zet m op meid... die kleine komt vast snel genoeg nu! Als t zover is dan denk aan onze woorden hier op t forum en dat is dat je het kunt!

@All, ik kwam alleen snel even kijken omdat ik 22 :confused: berichtjes had vandaag van vanmorgen af. Ben moe dus ga lekker op de bank hangen... heb wel wat last van kwaaltjes maar minder dan de maandelijkse. Moe, last van onderrug, ineens bloedheet hebben, snel sjaggie, veel plassen en weer zoals gewoonlijk n ijzersmakende tong.
    Geen last van mn boobs (dat is n unicum want dat heb ik normaal iedere maand)!

Tok morgen ga lekker bedje in denk ik.

Ow ja, chris en ik hebben vandaag n nieuwe mobiel voor mij gehaald... een roze!... hahaha dus die is en blijft van mij! En morgen gaan we kijken voor n goedkoop mobieltje is nu n aanbieding met gratis wii... is wel leuk voor de kinders he?! EN VOOR PAPA EN MAMA NATUURLIJK

doei xxx

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nog geen baby?

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee helaas ook wij zullen moeten wachten Yootje!
    Hopelijk gebeurt er vanavond of vanacht nog iets voor Mink!

Hoe is het met jou meis?

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja gaat wel redelijk met me! Thuis schiet t niet echt op. Maar we hebben bijna samen een week vakantie dus hoop dat t dan beter wordt.....anders weet ik t niet meer.....

En met jou?

Deel Deze Pagina