@ Riedel hee meis! Ik kan je ook geen antwoord geven helaas?! Maar je kunt toch ook de huisarts even bellen om te vragen wat standaard is? Of heb je daar ook niks aan? Hopelijk krijg je nog wat meer reacties in je topic! Even een ander dingetje, je gaat toch wel mee naar de kippendag de 28e?!?!?! We hopen met z'n allen in ieder geval van wel! Rustig aan doen he!
Hey Meiden...nee mijn ha weet duidelijk ook niet echt een antwoord te geven....het internet geeft wel aan dat die afscheiding en zo een normaal verschijnsel is maar die hebben het over 2 a 3 weken.... En ik weet nog niet of ik meega de 28e...haantje en mijn zus hebben ook dingen waar ze beiden heen willen met mij dus er worden die dag zo en zo al 2 partijen teleurgesteld...pfff wat een rot keuze
Je kunt hier op de site ook je vraag stellen aan de verloskundige? Misschien is dat een idee? Anders zou ik het ook niet weten! Maar het lijkt me wel fijn als je nog eens een controle zou krijgen voor je eigen gevoel!
Nou toch nog maar even de gyn. gebeld en die geeft aan dat een nacontrole niet altijd noodzakelijk is dus dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken en wat betreft de bruin afscheiding vonden ze het idd wel vrij lang duren maar dat kwam weleens voor, ze hebben aangegeven dat als het met 2 weken of zo nog steeds niet over is toch weer te bellen dus maar ff afwachten en maar hopen dat in de tussentijd het overgaat of zelfs misschien mijn menstruatie weer op gang komt
@Liena Moederkip (en omakip in spé?) was alweer bij ja. Beetje versuft, maar ze zag er wel goed uit. Ik verhuis naar bijna 20 km verderop, dichtbij dus! Heel gemakkelijk ook met verhuizen (en zware dingen laten we doen, dus helemaal easy!), notaris enzo zit ook allemaal in de buurt. Drenthe - Noord-Holland is wel een afstandje, ja! Maar met de auto zit je er ook weer zo, al kost het wat energie. Hoop wel dat je genoeg eet? Niet om me ermee te bemoeien hoor. En zal wel heel moeilijk zijn voor je, maar wel heel belangrijk voor je beeb! @Mink Ja, hoor in Afrika je innesteling! Grappig! Je weet idd nooit wanneer je ei springt, maar omdat ik zo superregelmatig ben kan je er bijna de klok op gelijk zetten dus de kans is groot dat het niet raak is. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, heb jij weer gelijk in! Toedeloe!
@ Riedel; goed dat je gebeld hebt, weet je in ieder geval weer even iets meer! Hopelijk houdt het vanzelf op binnen 2 weken! Jamerrrrrrrrrrrrrrrrr hoor als je niet mee gaat met ons @ Nata; zaadjes kunnen heeeeel lang in leven blijven hoor! Dus je weet het gewoon niet! We blijven positief TOKKA! En anders; nieuw huis, nieuwe ronde kunnen jullie de slaapkamer meteen goed inwijden
@Deli Ze moeten dan 2,5 of ruim 3,5 dag zijn blijven leven. Zou wat zijn! Erna hebben we ook nog geklust, maar las dat zaadjes ook nog een dag of twee nodig hebben om te acclimatiseren. Hihihi.
Oh vorige maand was het alleen klussen een halve dag NA mijn ei (waarschijnlijk) en dat heeft toen niets 'opgeleverd'. Ach, anders verwekken we inderdaad lekker in ons nieuwe huis een baby!
Dit staat bij "wij vrijen al jaren verkeerd" staat hierboven op de site! Heb je een week voor de vruchtbare dagen gemeenschap, dan kun je de week daarop zwanger worden. Gezond sperma kan namelijk wel een week lang in je baarmoedermond blijven leven, wachtend op de eisprong. En niet 24 of 48 uur zoals veel mensen denken. Het komt zelfs voor dat sperma tien tot veertien dagen kan blijven leven, maar dit zijn uitzonderingsgevallen. Een eicel daarentegen gaat bijna meteen dood. Deze kan hooguit twaalf uur blijven leven. Veeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeen dus
hahaha nata je weet maar nooit. En uh volgens mij was het bij ons ook 3 dagen voor die tijd? en zie resultaat? was wel even lekker buiten, maar ik zit echt de heledag te gapen echt irritant ga zo even lekker douchen en wat makkelijks aandoen. Ik voel me een en al knelling hahahah misschien maak ik nog wel een foto dan kunnen jullie het zien. Al hoewel ik geen idee heb hoe dat werkt, om het hier op te krijgen hahaha
Klinkt niet slecht! Okay, okay, er is nog een kans. Maar volgende maand gaan we het anders doen! Als het dan nog nodig is, ja! 8) Moet wel zeggen dat de ene tekst dit zegt en de andere dat.. lees veel verschillende verhalen. Maar je bent in ieder geval erg bemoedigend!
Alles in de praktijk is voldoende en ook mijn scriptie is voldoende dus het diploma heb ik al in de pocket. Maar school wil dat de scriptie gepresenteerd wordt. Je krijgt er ook een cijfer voor maar heeft geen invloed op je diploma etc. Staat dus eigenlijk nergens op vind ik. Meer een soort van pesterij, want dat presenteren is niets voor mij. Vroeger met een spreekbeurt voor de klas was al zenuwslopend. Maar goed het hoort erbij en de stof zit in me hoofd. Heb een dia voorstelling gemaakt dus moet goed komen. Na mij moet er nog een klas genoot presenteren en dan is het tijd voor de diplomering met aan sluitend een receptie. daarna moet ik door naar een strand feest van me werk, had ik een collega beloofd, pff lange dag. Vrijdag gaan we uiteten met me ouders en schoonouders om me slagen te vieren. en zaterdag avond een borrel bij me schoonzus en zwager, me nichtje viert dan ook haar slagen (van de mavo). Drukke, gezellige dagen dus.
je weet het inderdaad nooit nata! veer in iedergeval voor je! mink: ben benieuwd! foto plaatsen is niet echt moeilijk hoor maar lukt het niet dan geef je maar een gil.. ben trouwens klaar met al mijn handelingsplannen wat een rotwerk maar voor dit schooljaar is het weer klaar. ga zo lekker koken want heb honger (wanneer niet trouwens ) kom vanavond vast nog wel even om een hoekje kijken.. xxx
klinkt idd goed, maar ook overal verschillende verhalen. toch als je naar de temp kaartjes van zwangere kijkt als ze een x hebben gezet bij de gemeenschap, zie je ook dat niet iedereen rond de vruchtbare periode geklust heeft.
Zo is het Pooh, positief blijven denken... Africa ga ik nu helemaal niet meer vergeten. Maar wat ik wel weet is dat ik toen heeeeeeel ontspannen was en misschien heeft dat toch een handje geholpen Ik ga een poging doen om een foto erop te zetten. eerst eentje van de test later een van mijn pens, die staat op mijn telefoon hahaha
Hallo, Ik heb een vraagje, Gisteren een positieve ovulatietest gehad en ook geklust. Vandaag weer een test gedaan en vandaag was deze niet meer positief. Heeft het dan nog zin om te klussen vandaag? (het heeft natuurlijk altijd zin maar jullie snappen me wel!) Bedankt!
Hey Sanne, ik zou het voor de zekerheid gewoon doen. Je weet maar nooit. Maar gisteren in iedergeval goed geklust zo te horen. Mijn pens staat erin hahaha. Let niet op de troep in de achtergrond. Dit is mijn strijkkamer en kledingkast hahaha
@ Sanne ik weet niets van ovutesten uit ervaring maar ik had gelezen dat je eispong bij een posi test binnen 24 uur is dus dan zou ik zeker nog even doorklussen als zin hebt @ Nata, zo mag ik het horen! We blijven positief! @ Mink, wat een pens hahaha... Dat woord mag jij niet meer gebruiken met je mooie bescheiden buikje! Leuk hoor, nu gaan we de groei volgen!