[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ja t gaat met mij wel lekker hoor op die paar klachten na dan! Wat ik ook merk is dat ik sinds n paar dagen zomaar ineens sta te duizelen op mn benen en dan die vermoeidheid ach misschien weer n griepje in de lucht.
    Vandaag lekker met chris de stad in geweest en morgen samen met de motor weer naar de stad. Even kijken voor dat andere mobieltje!

Jammer zeg... dat t zo moet gaan tussen jouw en Barry. Hopelijk komt het in de vakantie goed... lekker samen leuke dingen doen en misschien wel uit eten gaan... daar knapt n relatie ook van op he?!
    Ik hoop voor je dat de vakantie samen heel goed bevalt en dat jullie er weer iets moois van maken!

Dikke knuffel van mij

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Thanks!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    geen dank meid... daarvoor zitten wij hier toch ook om de andere n hart onder t riem te steken!
    Ik meen t gewoon en hoop dat jullie er aan uit komen.
    Jeetje krijg ineens n partij honger... ga even wat lekkers klaar maken zeg!
    Waar komt die honger nou opeens vandaan?... met t eten straks zat ik echt tegen te eten en nu?...
    Wat n lichaam hebben wij zeg!

Ik ga afsluiten en tok morgen weer...

trusten meissie en doe rustig aan

@Mink... ga nu eens bevallen van n PRACHTIG kuikentje want dat hebben wij hier wel nodig... wij zitten allemaal in spanning te wachten!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Smakelijk en truste!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    thankx doei

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen,

Nou ja goed? het schiet hier echt niks op, ik begin er nu echt zat van te worden. Heb inmiddels bijna 24 uur weeen en steeds zakt het van 5 minuten weer af grrr... ik ga denk ik tegen 07.00 de verloskundige maar eens bellen, wat die er van zeggen....

Ja nu is het half 6 in de morgen hahaha de eerste keer in heel mijn zwangerschap dat ik er vroeg uit ben hahaha

Maar goed, ik ga er vanuit dat ik vandaag moeder wordt en dat ik mijn oma een prachtig verjaardagskado kan geven hahaha

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, ik heb vannacht nog aan je gedacht! Als ik jou was zou ik ook de vk zo bellen hoor, misschien heeft ze nog tips voor je! Ik ga superhard voor je veren dat het vandaag toch echt gaat gebeuren!

@ all, tok straks. Ga zo even ontbijten, me aankleden en richtging werk. Heb een beroerde nacht gehad dus heb weinig zen :(

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kwam ook even stiekem spieken of Mink al bevallen was! Maar wat zie ik, nog niet! Jeetje zeg! Ik zou ook gewoon de VK bellen, schiet niet op zo!

Ik ga aan je denken meis! Zet m op! :) Je kan het! TJAKKA! :D

@De rest; Ola! :D

xxx

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: gewoon bellen hoor! en succes vandaag. we gaan er gewoon van uit dat hij/ zij vandaag komt!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    all: goedemorgen kom straks weer maar nathan is nu eerst even aan het drinken :)

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Wat een spannend dagje zo zeg :D ik ben heel benieuwd hoe het met Minkie is, als ik iets hoor dan horen jullie het ook meteen natuurlijk! Ik hoop dat ze inmiddels wat meer weet.

Ik ben op m'n werk, bleh... Afg. nacht slecht geslapen. Moest de hele tijd nog denken aan de begrafenis en toen kwam mijn haan thuis en werd ik wakker toen hij in bed kwam en toen begon Wesley te jammeren omdat hij snotterig en benauwd was. Dus moesten we er samen uit om te neussprayen en te puffen en toen ging haanlief weer snurken :( Maar ja, we komen de dag wel door! Vanavond lekker uit eten met m'n haantje. Gelukkig kan hij makkelijk op internet dan kan ik evt. nog buddynieuws direct online zetten ;)

@ Yootje, sterkte vandaag meis op je begrafenis!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow Mink.......denk aan je! Zet em op meid!

Thanks Deli! Gaat wel goedkomen.

Hoe is het met jullie?

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mink, duim voor je meid!

Ik heb even heel weinig tijd maar hier mijn verhaaltje van gisteren. Even een kopietje van de wondertjuh site.

Gisteravond hadden we een afspraak bij de verloskundige in het ziekenhuis. Papa Arjan was lekker op tijd thuis dus kon mee.

Mijn bloeddruk is 130/80 dus nog steeds netjes :-D Mijn baarmoeder is 27 cm kleiner dan de vorige keer dus. Toch maar even een echo gemaakt om te kijken of ie goed gegroeit is. En gelukkig liep ie precies goed 1 dagje vooruit. En wat blijkt ons wondertjuh is al een klein beetje ingedaald. Wat ik zelf al dacht te voelen ;)

De echo was erg vlug maar wel leuk voor Arjan omdat die de kleine al niet meer heeft zien bewegen op een echo sinds de 11 weken.

Omdat het niet helemaal goed gelukt was het meten. Want ons eigenwijsje lag er weer lekker bij. Heb ik 3 maart weer een groeiecho, daarna weer naar de gyn en daarvoor nog even langs bij de POS. Naar de POS moet ik even laten checken of een eventuele ruggeprik mogelijk is met mijn beschadigde rug. Maar wil nog steeds zonder pijnbestrijding bevallen.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mup, fijn dat het goed was meis! En uhhhh, zonder pijnbestrijding moet lukken meis!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli, dat denk ik ook wel. Ben niet zo kleinzerig ;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat alles goed was mup!

Ben zo bnieuwd hoe het met mink is!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihihi, dat heb ik iemand eerder horen zeggen en die moest ook lachen om die eerste weeen zo van "pffff is dit het nou" maar na een tijdje toch naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding!

Ik zou er niet te licht over denken want dan kan het wel eens tegenvallen.

Ik heb nooit heel stellig durven zeggen ik doe het zo wel want je weet gewoon niet hoe je op het moment zelf er mee omgaat.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ik ben ook benieuwd naar mink, helemaal omdat ze de vk zou bellen. Maar ik durf haar niet te smsen :oops:

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: Smsen kan altijd natuurlijk. als ze druk bezig is zal ze haar mobiel toch niet in de buurt hebben denk ik :) Dan horen we het wel wanneer de kleine er is..

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    He nog gen kuikentje dus haha dacht zal even wachten met spieken, ben druk bezig met vast alle beddengoed en hydrofiele luiers en zo te wassen van de kleine anders is het zoveel straks in 1x...in mijn verlof ga ik de kleertjes pas wassen.....

Vrijdag lekker naar de 9 maanden beurs en de huishoudbeurs, als ik dat tenminste volhou de hele dag want begin toch flink last van mijn rug te krijgen als ik lang loop of sta :confused:

Nou kippies allemaal een hele fijne dag gewenst en ik kom vanmiddag nog wel ff spieken nu eerst even stofzuigen :(

Deel Deze Pagina