@ Juffie, zal ik smsen dan namens ons allen? @ Riedel, ik zou het ook lekker in je verlof doen allemaal, heerljik keutelen dan
Doe maar smssen Deli... zelfs ik houdt t niet meer uit! Goedemiddag inmiddels.... Ik was druk bezig met windowscolor.... ben boerderijkeuken aan het maken en hij is bijna af. Als ie af is laat ik t resultaat wel zien. Ik ben nu al trots en gisteren kwam mn schoonzusje en vanmorgen mn schoonmoeder en die vinden t helemaal bij mijn keuken staan. Weer iets aparts zei mn schoonmoeder. Ach zei chris... ze is van de straat he?! hahahahaha Heb een tong die helemaal tinteld dat is n raar gevoel! @Mink... kom op meid je kunt het... lanceer die kleine eruit.... wij zijn heel benieuwd wat het nu eignlijk is! Go for it GIRL! Tok later
Hey Minkie, de kippies zijn allemaal nieuwsgierig! Hopelijk heeft het toch doorgezet vanmorgen en ben je inmiddels druk of mama! We denken in ieder geval aan je! Dat heb ik ge-sms't!
die is vast druk bezig Toen ik aan het bevallen was heb ik ook niet echt aan mijn mobiel of laptop gedacht maar ben ook super nieuwsgierig! heb trouwens net appelcompote gemaakt. Lekker!
@ Juffie, ik heb er nog wel aan gedacht maar dacht meteen dat het te belachelijk voor woorden was eigenlijk hahahaha.... Ik ben alleen zo benieuwd omdat ze vanmorgen zei dat ze zou bellen en we toen niks meer hoorde hopelijk gaat het goed met 'r! Lekker appelcompote! Jammie! Ik voel me echt dizzy, heb het gevoel alsof ik door een bril kijk met een verkeerde sterkte heb ook echt beroerd geslapen dus zal daar wel door komen.
heb wel aan jullie gedacht hoor.. maar ja te druk met andere dingen om ook echt wat te melden hier. en heel gek was bang dat als ik hier zou melden dat het was begonnen, het weer zou stoppen ofzo Heb het ook heel lang geen weeen genoemd, maar kramp.. was bang dat het nog niet erg genoeg was voor het echt werk zeg maar zou dan zo'n teleurstelling zijn geweest. Maar wat naar dat je je dizzie voelt. Hoe kwam het dat je zo slecht geslapen hebt?
Hahahahaha Juffie, zo ver heb ik helemaal niet nagedacht dat het zou stoppen evt. maar bij mij braken m'n vliezen eerst ik denk dat dat wel scheelt! Ik was alleen thuis en dan ben ik altijd een beetje bangig en nu moest ik gister ook steeds denken aan de begrafenis waar ik was geweest en dan zag ik die vrouw die achter bleef weer staan met haar 2 zoons, bleh.... En toen kwam mijn haan thuis en werd ik wakker en toen moesten we eruit voor Wesley die had een snotneus en was benauwd dus moest even puffen en toen ging haanlief snurken en toen moest ik eruit voor m'n werk
oeps had je al verteld. solly was vanmorgen vast nog niet wakker toen ik het las. Maar wesley dus ook snotterig.. Met nathan gaat het wel beter heb ik het idee. hij kan in iedergeval weer met geluid brullen
Hahahahaha, zielig he als ze zo schor zijn Wesley viel gister in slaap bij de laatste fles dus toen heb ik 'm niet meer gepuft en toen werd hij wel benauwd wakker en een beetje snotterig maar hij was er eigenlijk vanaf?! Haanlief ging z'n neus sprayen en toen wilde hij 'm een puf geven en zag ik een giga snottenbel uit z'n neus hangen hahahaha....
haha Gelukkig is nathan neusje weer wat meer open. wist niet dat er zoveel snot in zo'n klein neusje kon zitten Zal nathan straks maar eens wakker maken. hij slaapt echt al lang. laat er max 4 uur tussen de voedingen zitten overdag en dat is bijna.. dan straks even lekker wandelen denk ik.
@ juffie, ik hield ook altijd 4 uur aan en meestal kwam Wesley dan wel zelf rond die tijd. Ze kunnen flink snotteren ja! Haantje had zo'n peertje gehaald waarmee je de snot uit z'n neus kon zuigen, misschien wat voor Nathan? @ Yootje, wachten is nooit leuk
hallo lieverts, sorry voor mijn late reactie, maar ben erg moe en voel me opgebrand. Ben vanmorgen nog op bed gaan liggen en de weeen zijn gewoon niet constant genoeg maar wel pijnlijk. Uiteindelijk de vk gebeld en we moesten meteen komen... Ik heb 2 cm ontsluiting en daar was ze wel verbaast over... ze zegt dat ik er nog te goed uitzie hahahah ik vond deze vrouw ook niet erg leuk, om heel eerlijk te zijn.... ze had me nog nooit gezien en gelijk een oordeel? ik snap dat weeen pijn doen, maar ik heb een behoorlijk hoge pijngrens en weinig slaap gehad (ik dacht, ben nou eenmaal een energiek mens hahah) Dus ik kan gewoon niet meer doen dan afwachten en hopen dat het toch nog een keertje door gaat zetten. Het wisselt tussen de 7 a 4 minuten en ik mag pas terug komen bij 1 uur lang weeen om de 3 minuten Dus ik denk dat het nog wel even gaat duren. We hebben zelfs al een afspraak staan voor maandag, mocht ik dan nog niet bevallen zijn... dus thanks voor jullie meeleven en ik hoop dat ik jullie snel kan verassen met een nieuw kuikentje.. ik ga nu even op bed, ben erg moe van alles dikke knuffel
Hey mink, wat ontzettend jammer zag je al helemaal voor me met je kleine op je armen! Die weeen doen niet veel tenzij ze echt een minuut aanhouden hebben ze mij ook altijd uitgelegd ja maar snap dat je er wel van raakt uitgeblust! Moet je ze ook echt wegzuchten of is dat nog niet nodig? In ieder geval sterkte meis!
hey lieve buddy, Ja ik moet ze ook echt wegzuchten en mijn rug begint ook steeds pijnlijker te worden. Ik begrijp wel waarom ze dat zeggen, alleen zolang in weeen zitten wordt je niet vrolijk van. Kost idd veel energie. De weeen beginnen wel heviger te worden, alleen de tijd ertussen nog niet... De VK was ook wel eerlijk en wel goed, maar zo'n opmerking plaatsen terwijl je iemand niet kent hmmm. Net belde ze nog en zei ze weer, je klinkt te goed (ik dacht zal wel) Misschien gaat het ook nog wel veeel pijnlijker worden, maar dan hopelijk met meer regelmaat... Tja ik laat de natuur zijn ding maar doen. Ik mocht vanacht wel naar het zh komen, mocht ik van de pijn niet kunnen slapen, omdat ik hier al zoveel dagen mee loop. Maar ik denk niet dat ik dat ga doen. Dan krijg ik slaappil of zoiets, Nou daar zit ik nu nog niet op te wachten... wel fijn dat ze meedenken.. ik ga nu echt even rusten tok laters
Ow Minkie.....pffff wat duurt t lang zeg.... Denk aan je! En idd een mening hebben over iemand die je niet kent is niet zo netjes...of ja je mag t wel denken maar zeggen.... NOU MINK SUCCES EN IK HOOP DAT T SNEL DOORZET!