@ Mink, snap dat je het vervelend vindt dat ze zo reageerde, alsof ze aan jou kan horen of zien hoe het zit met de weeen. De een gaat daar inderdaad heel anders mee om dan de ander! Ze zullen zeker wel pijnlijker worden maar dan is het ook echt aan de gang en dan komen ze ook veel regelmatiger en houden langer aan. Zoals ik het zie blijf je net in dat eerste stadium steken, afgaande van mijn eigen ervaring natuurlijk! Maar hopelijk komen ze snel goed op gang want dit is wel slopend natuurlijk want slapen doe je ook niet lekker! Ik heb wel eens gehoord dat op je linkerzij liggen kan helpen?! Hoe dan ook, we denken allemaal aan je en heel veel succes meis, gewoon over je heen laten komen inderdaad en het nemen zoals het is want je kunt toch niks anders doen... Mocht je van je af willen schreeuwen je hebt m'n nummer!
hey meiden, verlies meer slijm en rotzooi, een goed teken dus Mijn weeen beginnen idd heviger te worden en komen weer ongeveer om de 5 minuten, maar duren langer... Hopen dat het nu wel doorzet, maar ja ben bang van niet... Deli; ik geloof je helemaal, ik heb zelf ook dat gevoel dat ik wat blijf steken. Tja kan weinig doen om het op te wekken. Het lopen van vanmiddag was ook wel even prettig. Even de frisse lucht in. Zie ik er nog beter uit hahahaah Ik ga lekker onder een dekentje en hou jullie op de hoogte Deli; heeeel veeel plezier vanaaf met haan en vooral lekker genieten
Nou Mink je houdt t goed vol! Ik heb ook geen idee hoe je het op kan wekken.... maar voor ontspanning een warm bad of douche? Miss wat makkelijker te hebben dan?
Ja Mink heb gehoord dat warm douchen de weeen ook kan stimuleren...succes meis! Enne super lief dat je ons toch nog steeds op de hoogte houd...hoop dat mij dat ook lukt tegen die tijd
Mink......ik hoop zoooooooooo voor je dat het doorzet. In ieder geval heeeel veel succes. Vind het knap dat je het zo goed vol houd.
@Mink... idd meid n warme douche of bad doet wonderen hoor! Ik hoop voor je dat de ontsluiting vanacht goed voor je doorzet. Hopelijk kun jij morgenvroeg lekker genieten van n kleintje! Dikke knuffel meid en mn petje af hoor... ik heb t gelukkig nooit niet zo lang hoeven mee maken maar weet ook niet of ik t volgehouden zou hebben. Nu weet ik dat n vrouw op zo'n moment n oerkracht in zich heeft zitten maar dit?.... nou geef mij mijn bevallingen maar. @All... ik ga lekker naar bed... pfffff ik ben party moe en heb t bloedheet. Verders geen klachten op t moment als lage rugpijn en tintelende tong. Slaap lekker allemaal en MINK GO GIRL... YOU CAN DO IT! Tok morgen
hello dames kwam even spieken of er al een kuikentje geboren was maar helaas nog niks. mink heel veel succes verder hoop dat je de kleine snel mag vast houden. slaap lekker iedereen. groetjes van penr (creakip)
Ik kwam ook spieken hoe het met Mink gaat. Had al een kleine verwacht . Lijkt me wel dat dit veel energie kost. Zet 'm op Mink! Duim voor je dat het nu sneller gaat, succes!
****BUDDYNIEUWS**** Ik krijg zojuist het volgende smsje van Mink: Lig in het ziekenhuis, alles gaat goed. Heb 7 cm ontsluiting. Ze hebben mijn vliezen gebroken... Vind het spannend en pijnlijk. Kan niet wachten om ons kuikentje vast te houden. Knuf mink. Ik heb terug gestuurd: Hee meis, eindelijk! Zet 'm op t laatste stukje nog, straks hebben jullie de kleine eindelijk vast en dan is het genieten! We denken aan je! x ****EINDE BUDDYNIEUWS ****
Poll bevalling Minkkippie, uitgerekend op 14-02-2009 Denkt zelf: 15-02-2009, Kippetje Delikip: 11-02-2009, Haantje Miranda: 16-02-2009, Kippetje Juffie: 12-02-2009, Haantje penr: 19-02-2009, Haantje Dagdromer: 17-02-2009,Haantje Penr kan het nog goed hebben
@Deli, eindelijk... eindelijk is het zover voor Mink! Super spannend hoor! @Mink, meis ik ben supertrots op je dat jij het zo goed vol weet te houden. Nog die laatste centimeters meid maar ook die lukken je wel. Zet m op en dan mag je eindelijk de kleine verwelkomen! @All, goedemorgen... lag vroeg in bed gisteravond... al om 9 uur heb slechte nacht gehad. Om 10 uur kwam CHris naar bed en toen werd ik wakker. Naar de wc en weer terug slapen... om 1 uur vanacht werd ik wakker van mn zoontje die klaagde van de buikpijn, terug in bed gelegd en weer naar de wc... toen om 4 uur werd ik weer wakker maar nu van mn dochtertje die dus bij mij wou liggen ( dan weet ik dat ze ziek is) moest eigenlijk weer naar de wc maar ben blijven liggen, om half 5 zou chris zn wekker aflopen maar die heb ik dan NIET gehoord ( hahaha hoe kan t ook na zo'n nacht) en om kwart voor 7 zou mijn wekker aflopen maar was iets eerder al wakker omdat ik hele hoge nood had. Wekker uitgezet en naar beneden gegaan. Mijn kleine meissie ligt nog steeds lekker te slapen (is altijd al rond half 7 wakker kun je merken dat ze niet lekker is), chris gebeld en die komt 2 uur eerder naar huis omdat ik vanmiddag met Giuliano's klasje moet gaan helpen bij het zwemmen met aan- en uitkleden. Dus dan blijft Chris bij Ebony thuis! Heb veel last van mn onderrug en ben dus nog steeds moe! Tok later
Hoi hoi Linda... dan kom ns wat vaker hier in ons HOK! hahahaha heb je t zo druk meissie? Alles goed met jouw en de kleine? Hoe vind de a.s. papa t tot nog toe allemaal? Kan hij ook al de kleine voelen of nog niet?
Mogguh meiden Ohhh spannend hoor voor Mink, arme meid zal ook wel helemaal gesloopt zijn inmiddels pfff hoop dat ik niet zo lang lig haha maar ja tis voor een prachtig doel allemaal natuurlijk Hier alles wel ok, zit op mijn werk en morgen dan lekker vrij, kleine heeft me de hele ochtend beurs zitten schoppen haha lekker ding Nou lieve kippies ik ga hier even opstarten en spreek jullie zo weer
Hey meiden, ben op m'n werk een halve dag. Heb nog geen nieuw nieuws vanmorgen toen ik mijn tel. hoorde wist ik meteen dat het Minkie was dus hup bedje uit Spannend he!