Hahahahaha Yootje, zo gaat dat altijd... Je blijft zo snel plakken in dit hok Ik ga nu toch echt ff wat doen want anders zit ik hier de hele middag
ja ik ben druk aan t knippen! goed he hahaha en heb ook al ramen gewassen binnen en de helft van de kamer gestoft...maar ja toen kwam ik mijn vriendenlijst tegen.....hahahhaha
Mink en Haantje: gefeliciteerd met jullie dochtertje! en wat een prachtige naam! Mink doe lekker rusig aan en laat je lekker verwennen Hoe is het verder hier? Ik ben sinds maandag weer aan het werk, werk wel een stuk minder uren, van 40 naar 24 Werk nu op de maandag, woensdag en vrijdag Gister is Kevin voor het eerst de hele dag naar de creche geweest en heeft het ontzettend goed gedaan! alleen maar gelachen en erg rustig geweest, toch wel fijn om te horen Liefs, Sandra
MINK, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ZOË! Ben niet veel meer aan de tok, maar spiek wel regelmatig hoor! Groetjes aan alle kippies verder!
Mink! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Zoë! Ben erg benieuwd naar de foto's en het bevallingsverhaal! XXX Lin
Jaaa een klein kippetje erbij in het hok, werd ook wel tijd anders gaan de haantjes overheersen hihi. MINK EN HAANTJE, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ZOË! .. Hoe gaat het met de rest hier?
Kom ff gauw binnenvallen om Mink te feliciteren! Mink en haantje, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Zoe! Versterking voor Britt, haha! (weet zo niet hoe ik de puntjes op de 'e' krijg... ) Nu ff snel eten maken, heb honger! Kom vanavond weer online! Xx
Wij zijn echt 'the bomb' Mijn kat heeft zojuist zijn eigen schaduw op de witte muur ontdekt en is als een malle tegen de muur aan het springen! Whoehahahha! Hilarisch!
Veel plezier Linnie! Ik ga zo douchen en vanavond op de thee bij mijn maatje! Die heb ik al een paar weken niet gezien omdat hij steeds op oefening was met z'n werk. Fijne avond iedereen en tok jullie morgen nog voor ik ga!
Ë.. dat was Yootje haar manier. Normaal doe ik ook via numlock alt 137, maar heb een laptop zonder numlock, en met de cijfers boven de letters lukt het me niet.. Ach, de boodschap voor Mink kwam wel over! Xx
hahah ja zeker weten Bianca! Ik blijf vanavond toch thuis. Zijn opa en oma kwamen op visite en ja daar ga ik niet bijzitten....wat moeten opa en oma wel niet denken dan.....zijn broer keek me de eerste keer al raar aan...hahahhaha