[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond....

@Deli, bedankt meid voor het smsje. SUPER LIEF van je!

@MINK EN HAAN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE ZOË :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:!
    Hopelijk is verders alles goed gegaan met de bevalling en heb je het toch wel bewust meegemaakt want anders is dat wel erg jammer natuurlijk! Geniet er lekker van meissie! Precies zoals iemand hier straks al zei: t is cliche maar ze zijn zo groot!
    Wij willen natuurlijk snel n foto zien ;)

@All, ik ga vanavond weer lekker op tijd naar mn bedje toe hoor... ben helemaal op nu! Heb al de hele dag steekjes rechtsonder in mn buik/lies.
    Heb ook steeds die tintelende tong en ben regelmatig even duizelig!

Tok later

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Slaap lekker miran!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje Yo... maar ik ga pas om 9 uur anders lig ik eerder te slapen dan de kinders!
    hahahahaha

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey hallo

Ik kreeg een smsje van Deli, thanks dat je me een berichtje deed ;) .

Mink en haantje van harte met de geboorte van jullie dochtertje Zoë. Hoop dat je snel weer op de been bent meis en het ziekenhuis mag verlaten.
    Dikke knuffel voor jullie.....

Groetjes Liena

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Mogen wij het rijtje aanvullen tot 7 haantjes ;) ? Weet alleen niet hoe het moet :oops: .

Groetjes Liena

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joehoe! :D

Ik zie dat de haantjes nog steeds in de meerderheid zijn, maar volgens mij gaan Mup en Rid daar verandering in brengen!

Weet PenR eigenlijk wat het gaat worden?

En dan kom ik zeker?! JOEHOE! :) Tja, wat zal ik krijgen, ben zooooo benieuwd! :D

Kippetjes die het geslacht niet van te voren wisten; Zouden jullie het bij de volgende ook niet willen weten? Ben ik gewoon ff benieuwd naar!

X

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joepie! 20 weken vandaag! :D

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Linda.... GEFELICITEERD MET JE 20 WEKEN!
    Ik wou het perse weten bij alle3 maar NU?... ik denk dat ik t als verrassing laat komen. Ik weet niet, ik twijfel nog steeds of ik t als verrassing laat want anders koop je alles in unisex maar als je t geslacht weet kun je gerichter kopen! Dat is wel net zo leuk.

@Liena, vergeet Deli nu gewoon Thomas erbij te zetten..... zal wel n foutje zijn hoor!

Ik kom straks wel weer tokken!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

ben zo trots op ons mannetje. hij heeft weer super geslapen. 9 uur laatste voeding en toen pas kwart voot 6 weer. Heerlijk!

Linnie: wij wisten neit wat het zou worden en zou het de volgende keer weer neit willen weten. Vind de verrassing juist zo leuk! Dat je als de kleine op je buik ligt pas ziet wat het is.. Oh en gefeli met je 20 weken. het aftellen mag beginnen :whistle:

Liena: zal eens kijken of ik het kan aanpassen maar ben ook niet zo handig :oops:
    meiden fiijne dag. kom vast wel weer tokken vandaag :)

xxx

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ***Kuikentjeslijst***

Haantje Wesley, 05-08-2008
    Kuikentje Britt, 14-08-2008
    Haantje Kevin, 15-11-2008
    Haantje Jesse, 04-12-2008

Haantje Stan, 10-12-2008
    Kuikentje Rosalina, 16-12-2008
    Haantje Thomas, 19-12-2008
    Haantje Niek, 22-12-2008
    Haantje Nathan David, 05-01-2009
    Kuikentje Zoe, 19-02-2009

In het kippenhok zijn 7 haantjes geboren en 3 kippetjes

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey goedemorgen!

@ Liena, ik heb denk ik de verkeerde lijst gepakt dan :oops: volgens mij stond Thomas wel op de eerdere lijsten hoor! Ik was gister ook een beetje aan het haasten maar goed, nu is ie weer compleet ;) gaat alles goed met jou?

@ Linnie, gefeliciteerd met je 20 weken, al op de helft zeg wat gaat dat snel! Ik zou het de volgende keer weer niet willen weten denk ik, het is zo leuk als je tijdens de weeen nog ligt te raden en na al je harde werk pas die verrassing krijgt!

@ Juffie, wat goed van je ventje, dan doet hij het supergoed zeg! Nog even en je bent al van de nachtvoeding af en je hebt de laatste voeding ook nog eens best wel vroeg, 21.00 uur.

@ iedereen, ik zwaai even hoor! Ben weer thuis met een gerommel in m'n buik en ziek gevoel :( Had vanmorgen de huisarts gebeld maar die zegt dat je niet veel kan nemen tegen buikgriep maar goed moet uitzieken... Dus ik duik zo maar eens weer m'n bedje in denk ik...

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes

Hier ff snel een berichtje van mij, want Thomas begint alweer te huilen, heeft weer veel last van opboeren en dat doet hem erg zeer. Zielig hoor, en je kan maar zo weinig doen :( . Gisteren had hij wel een aardig goede dag gelukkig. Hoop maar dat het straks wat afzakt en hij dan ff kan slapen..
    We gaan vandaag weer naar Drenthe :D , ik blijf daar dan een weekje. Kan ik ff bijtanken en kunnen opa en oma zich met Thomas bezig houden.
    Volgende week vrijdag trouwt mijn broertje ;) , heb ik wel zin in...

@ Juffie wat heerlijk dat Nathan al zo lang doorslaapt. Thomas krijgt om 22.30 uur de laatste voeding maar die komt soms om 1.30 alweer. Vannacht kunnen rekken tot 3.15 :D

Ik ga nu gauw ff naar hem toe want het gaat nu echt over in krijsen :(

Mss tok strakkies

Liena

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Nou lekker zeg, de rust is al wedergekeerd. Hij ligt nu weer lekker tegen me aan en dan is het allemaal wat makkelijker.

@ Deli, geeft niet hoor, het kan gebeuren, ben nu toegevoegd :D .
    Meis wat vervelend dat je ziek bent. :( , beetje aan het kwakkelen de laatste tijd? Beterschap in ieder geval en een dikke knuffel!

Chips hij begint weer :(

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Kan zelf ook wel janken, hij is zoooo verdrietig :cry:

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Liena, meis... Wat ontzettend vervelend en zielig zeg :(

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heb je wel eens hulp of advies gekregen van het cb? Ik weet precies hoe moedeloos je je kunt voelen als je niks kunt doen voor zo'n klein hummeltje behalve maar goed vasthouden en knuffelen...

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    hij is zo ontzettend verdrietig, hij krijst het echt uit :cry: :cry: :cry:
    Mss haantje zo ff bellen

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    CB stuurde me naar de ha, en die doet liever nog niets :(

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja dat is vreselijk... Ik zou even je haantje bellen meis, anders raak je zelf misschien ook nog helemaal overstuur.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou maar meis, jij ziet je kleintje elke dag dus als jij het gevoel hebt dat hij ergens last van heeft moeten ze dat toch onderzoeken ofzo, niet laten afkappen door de huisarts hoor...

Alle kindjes hebben wel last van oprispingen of krampjes maar als je kleintje zoveel huilt dan kan er toch ook wat anders zijn...

Deel Deze Pagina