[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    moet naar de gyn toe om 12 uur dus hoop meer te weten heb alleen wel pijn en of dat nu zo goed is :S
    Maar goed nof ff doorbijten .

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    morgen allemaal! :)

@Liena: hoe gaat het nu met Thomas? hopelijk heb je iets gekregen van de HA.

@Queen: ik heb geen PB ontvangen, dus of het heeft niet gewerkt, of ik ben uit de lijst ;)
    Veel plezier vanmiddag met de kids :D

@Melanina: Spannend meis! ik veer voor je dat het positief is! *knuf*

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Melanina.....succes bij de Gyn! Ik ga voor je veren!

QB...heb niets gehad via de SKSB hyves.

Liena....hopelijk heeft de huisarts iets voor je kunnen betekenen en liggen jij en Thomas nu lekker te slapen.

Day....hoe gaat het met jou en kevin? Gaat de bv nog steeds goed? Wat gaat het snel zeg. Kevin is alweer meer dan 3 maanden oud.

Ik ga snel maar eens wat in huis doen. Krijg zo visite en het is een zwijnenstal in ons huisje.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Kom even snel kijken hoe het met Mink is. En ja hoor een dochter.

GEFELICITEERD MINK & HAANTJE MET JULLIE DOCHTER ZOE.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    melanina; veer voor je hoor!

all: fijn weekend!

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @Dag: met Kevin gaat het goed, hij ligt nu lekker te spelen in z'n wippertje :D
    en de BV gaat nog steeds helemaal goed, ben sinds deze week weer aan het werk en heb daar een aparte ruimte om te kolven, ideaal! :D

De tijd gaat idd snel, zie dat Stan ook alweer meer dan 2 maanden is! alles goed met em?

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @Day......Wat fijn dat de bv nog zo goed gaat. Ik kreeg steeds meer twijfels omdat hij na een hele tijd snachts door te slapen opeens weer 2x per nacht kwam. Ik ben rustig gaan afbouwen en zit nu op 3 x fles en 2 x borst. Nu doet hij het super dus probeer deze combi zo lang mogelijk vol te houden.
    Verder gaat het echt super goed, hij is nu alleen erg verkouden en koortsig maar dat hoort er allemaal bij.

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    MInk gefeli met jullie kindje

Hier minder goed nieuws ik was wel zwanger alleen is dit niet goed gegaan .
    Dus moet maandag terug voor de controle.
    Maar een ding is wel positief ik kan zwanger worden :D

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Melanina, wat jammer meis :( sterkte en hopelijk ben je snel goed zwanger!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    melanina: jammer zeg :( Ik hoop voor je dat het snel weer zwanger ben en mag blijven!

11. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hey mink en haantje gefeliciteerd met jullie dochtertje geniet van deze tijd.

volgens mij had ik de geboorte datum goed geraden :D alleen het geslacht niet :(

ik denk dat ik de volgende ben die gaat bevallen en ik weet wat het wordt maar ik zeg lekker niks :p .

dus kunnen jullie lekker raden in de volgende poll ik ben uitgerekend op 20-03-2009.

hoe gaat het verder met iedereen.

met mij gaat het weer redelijk heb flink ziek op bed gelegen en ben nog niet helemaal beter.
    heb gisteren van de ha een kuurtje gekregen omdat het toch wel lang duurt nu.
    hopen dat dit werkt.
    ik wens iedereen verder een prettig weekend en tot maandag doeggggggg knuffffffff.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey Penr... we hadden allang n poll voor je gemaakt hoor ;)

@melanine, jammer om te horen meissie! vind het erg vervelend maar idd positief bekeken kan je dus zwanger worden! Dat hadden wij dus ook!
    Sterkte meissie!

@All, hoi hoi how are you doing?
    Hier alles wel lekker... krijg weer wat hoofdpijn dus n teken dat de ongi gaat komen. Heb alleen nog last van tintelende tong en héél veel dorst!
    Verders geen "klachten na mn eisprong" ;) :)

Tok later

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes,

We zijn nu idd heerlijk in Drenthe. Gisteren zijn we mt Thomas bij de huisarts geweest en hij heeft dus idd behoorlijk last van reflux. We hebben nu als advies gekregen om de borstvoeding te kolven en het in te dikken met johannesbroodpitmeel. Dit mogen we max een week proberen. We moeten nu duidelijk verschil zien. Als dat niet het geval is moeten we meteen weer bellen en moet hij wel medicijnen.

Gisteren hebben we dus meteen een kolf gekocht en jbpm, en zijn gisteravond meteen begonnen. En weten jullie wat?
    We mogen het afkloppen en mss is het wel puur toeval, maar hij vandaag een heeeeeel ander ventje. Hij heeft vandaag bijna niet gehuild, slaapt als een grote. Afgelopen nacht heeft hij om 0.00 uur gegeten en kwam pas vanmorgen om half 8 weer:thumup: . Ook vandaag bijna de hele dag erg vrolijk. Is tijdens het eten rustig met zijn armpjes en ook in zijn bedje ligt hij vandaag heerlijk te slapen. Tuurlijk is het nu niet ineens helemaal over, maar vandaag ging het in ieder geval heel goed....

Sorry voor dit ego berichtje :oops: . Ben er deze week denk ik niet zo heel veel, ga lekker genieten in Drenthe :D Wel kom ik af en toe natuurlijk ff spieken hier ;)

Dikke knuffel van een blijde lienakip :)

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Liena, eindelijk meissie... eindelijk kun je lekker gaan genieten van je kleine manneke zonder dat je die kleine ziet lijden... dat gaat als moeder door merg en been. Nu dus écht genieten van je week vakantie in Drenthe MAAR zeker van je kleine ventje. Dikke knuffel meid ook voor Thomas!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Melanina......wat erg om te horen dat het mis is gegaan. Gelukkig kan je het een beetje positief bekijken omdat je dus wel zwanger kan worden. Hopelijk heb je snel meer geluk meid! In ieder geval sterkte!

Liena.....wat heerlijk om te horen dat je vannacht hebt kunnen slapen. Geweldig toch dat het beter gaat. Die nutriton is misschien wel een wondermiddel voor je ventje. Ik heb trouwens ook gehoord/gelezen dat je een papje van het jbpm kan maken en een theelepeltje voor en na het borstvoeden mag geven zodat je niet hoeft te kolven. Volgens mij staat dat ook op de verpakking. Maar als de huisarts het zo heeft aanbevolen ben ik de laatste die zegt dat je het anders kan doen :D. Ik hoop voor je dat er nu andere tijden aanbreken! Geniet lekker van je tijd in drenthe en probeer lekker bij te tanken! Ennehhh, als ik je niet meer tok dan wens ik je vast veel plezier met de bruiloft vrijdag!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, fijn dat Thomas het nu zo goed doet! Dat stond inderdaad ook bij de tips op de reflux site. Als je weet dat dit werkt na een paar dagen kun je misshien eens de methode proberen waar dagdromer het over heeft want fulltime kolven kan erg vermoeiend worden op een gegeven moment. Maar dat is latere zorg nu maar genieten van je kleine vrolijke man!

@ all, goedemorgen! Ik zit aan mijn cornflakes ontbijtje en Wesley is de kamer rond aan het scheuren met zijn loopwagen, hij vindt het helemaal geweldig! Ik heb de tafel aan de kant geschoven en de planten van de grond gehaald want anders sjeest hij van de ene naar de andere plant hahaha.... Gister brak er een stukje van m'n tand af :( hoop maar dat ik morgen meteen bij de tandarts terecht kan...

Iedereen een fijne zondag gewenst!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: wat fijn om te horen dat het zo goed ging afgelopen nacht :) Heb jij ook even kunnen bijtanken. Heerlijk! Hopenlijk zet dit door en hebben jullie straks een heel ander mannetje.. Geniet van je weekje Drenthe..

Deli: auw :( klinkt pijnlijk. Hoop dat je snel bij de tandarts terecht kan..

all: fijne dag!

xxx

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

**** BUDDYNIEUWS ****

Ik had Minkie het volgende smsje gestuurd:

Hee trots gezinnetje! Hoe gaat t met jullie? Zijn jullie al lekker thuis? Ik lees op hyves dat jullie n prachtmeid hebben dus ik ben zeer benieuwd naar de foto's. Hopelijk gaat alles goed en we horen je vanzelf wel weer! Liefs van ons allemaal.

Kreeg dit terug van haar:

Hey, ben sinds gisteren weer thuis. Heb een bloedtransfusie gehad... Wel heftig allemaal. Ben nog veel moe, maar herstel goed. Moet op bed liggen. Zal wel wat foto's plaatsen op hyves. Lief dat jullie zo aan ons denken. Knuf lin

**** EINDE BUDDYNIEUWS ****

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

En de foto's staan er al! :D echt een schatje is het!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: wat een prachtig meisje zeg! heb ook even de foto's op je hyves gekeken. Enne ik ben volgens mij in dezelfde pyjama bevallen :) Of nou ja heb de weeen opgevangen in dezelfde pyjama, tijdens het bevallen zelf had ik hem natuurlijk niet meer aan ;)

Deel Deze Pagina