[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mink wat een mooie meid! Geniet er maar lekker van!

@all...heb even een vraagje. Ben erg bezorgd namelijk. Gisteren visite gehad ven een vriendin met haar dochter van 3. Nu belde ze vandaag op met de mededeling dat die kleine meid vanochtend allemaal vlekjes had (waterpokken dus!) Kan dat kwaad voor mijn kleine ventje? Of kan hij het nog niet krijgen? Ze hebben gisteren namelijk heerlijk samen geknuffeld :(

2. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

Mink gefeliciteerd met jullie kleine meisje leuk weer een kippetje erbij hier in het hok.

hoe is het met de rest van jullie?

hier gaat het goed rosalina groeit als kool en doet het erg goed op de borstvoeding.ben supper trots. Ik heb wat nieuwe foto's geplaatst op me hyves.

Ik lees regelmatig met jullie mee dus ben wel op de hoogte van wat hier allemaal afspeelt :) alleen soms geen tijd om te reageren.

liena fijn dat het met je mannetje wat beter gaat.

deli ik hoop dat je morgen bij de tandarts terecht kan pijnlijk z'n afgebroken tand.

Hey dag stan kan ind de waterpokken krijgen hou je mannetje goed in de gaten.

juffie hoe is het met jou?

miran hoe is het met jou?

@all hoe gaat het met jullie?

knuff maria

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hello allemaal

Pfff wat gaat et hier prut zeg...net examenuitslag binnen en een 5 dus net niet geslaagd...en heb de hele dag al zo'n pijn in mijn onderrug en onderbuik, als ik aan ded zijkant van mijn buik duw doet het super zeer en loop helemaal krom, kan ook amper mijn benen optillen echt zo raar...vind et wel een beetje griezelig, kent iemand dit ook of niet? :rolleyes: :(

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: als je het niet vertrouwd zou ik de vk bellen hoor! ook al is het weekend, daar zijn ze voor! vooral als jij er neit gerust op bent!

maria: hallo :) wat fijn dat alles zo goed gaat. zal eens op je hyves kijken naar foto's!

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee ben ik ook niet want zit af en toe bijna te huilen van de pijn maar ben ban g dat als ik ga bellen er niks blijkt te zijn en ik dus te aanstellerig heb gereageerd...ik doe maar even rustig aan en als et niet overgaat maar bellen

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: als de pijn zo erg is ben je echt geen aansteller hoor! Gewoon bellen!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja ik heb net een paracetamol genomen kijken of dat helpt want zelrfs als ik hoest voelt et alsof alles uit elkaar scheurt...er is dus niemand die dit kent? :(

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nee herken het niet.. hoop dat de paracetamol helpt.

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ook maar tot nu toe niet...heel stom maar heb ook steeds het gevoel dat ik dringend een grote boodschap moet doen als je begrijpt wat ik bedoel maar ben al keer geweest vandaag en er ikomt dus niks meer uit....

10. judibi

judibi Bekend lid

hoi riddle!
    vervelend dat je daar nu zo'n last van hebt. misschien is het wel een vorm van zwangerschaps ischias of beginnende bekkeninstabiliteit? google deze termen anders even, wie weet kom je herkenbare dingen tegen?
    zelf heb ik vanaf maand 4 destijds last gehad van bekkeninstabiliteit. en dan kun je inderdaad moeililjk je benen optillen, veel uitstralende pijn had ik er ook bij. moet zeggen dat ik het allemaal niet zo precies meer weet omdat het alweer zo lang geleden is, maar misschien heb je er wat aan ;) google maar!
    sterkte er mee

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee Judibi dat is het zeker niet, gezien de pijn in mijn buik erbij zou dat absoluut niet logisch zijn...ik wacht het even af, blijf morgen maar wel even thuis van het werk hoezeer ik daar ook van baal want hoef nog maar even te werken en moet/wil nog zoveeel doen maar ja hopelijk dinsdag dan weer....

tot morgen meiden

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik kom alleen even hoi en slaap lekker zeggen.

Ben vandaag wezen carnavallen in Helmond en ben bekaf. Ik heb t koud en duik zo lekker mn bedje in. Kom morgenvroeg weer tokken en reageren op iedereen.
    SORRY!

Doei en tok morgen

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

rid: hoe gaat het nu?

jubidi: wat leuk dat je er weer even bent! Alles goed?

Miranda: zie dat je kan testen vandaag? Ga je dat ook echt doen?

all: mijn zusje komt vandaag gezellig een dagje :) Lekker bijkletsen en met nathan knuffelen natuurlijk :) Heb er zin in!

fijne dag allemaal

xxx

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Howdie girls!

Hoe is het?! :D Hier alles goed!

Kom jullie ff snel een dikke knuffel geven en hoop later deze dag nog even komen te tokken!

XXX

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hier is het nog niet geweldig, heb slecht geslapen doordat het zeer det als ik moest draaien dus steeds wakker werd maar de pijn is wel iets minder maar zit er nog wel...haantje wil dat ik de vk bel om te vragen of het normaal is dus dat doe ik zo mischien maar even...

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen

@Juffie... nee ga nog niet testen. Ik ben zelf van mening dat ik 14 februari mn ei pas heb gehad dus ik wacht nog tot de 27ste van deze maand en dat zou vrijdag zijn. Mijn ongi komt meestal 12 dagen na mn ei dus ik gok daar maar op.

@Rid... ik zou idd maar ns voor de zekerheid gaan bellen hoor wie weet wat het is. Het is wel vreemd want ik heb dat bij geen van 3en gehad hoor wat jij omschrijft. Hopelijk kan de vk je meer vertellen. sterkte meissie!

@Lin.... hier alles goed hoor heb nu n beetje hoofdpijn omdat ik te lang in bed heb gelegen. Ben er pas 10 minuten uit :) terwijl ik normaal altijd om n uur of 7 hooguit 8 altijd eruit ben en ik lag er gisteren ook al om 10 uur in... dus vind ik dat wel logisch dat ik dan nu hoofdpijn heb. Verders geen klachten hier.

@All, hier gaat t dus zonder klachten deze maand! Zo af en toe n zeurend gevoel onder in mn buik-liezen maar meer niet!
    Wie weet waar Pooh zit?

@Mink, wat n poppetje is het zeg...jeetje... zo lief en klein. Ik mag wel zeggen dat jij er ook heel goed uit ziet hoor. Onbegrijpelijk hoeveel liefde n kleintje je geeft he? Onbeschrijflijk mooi gevoel is dat! Geniet er lekker van meissie!

Kom later weer tokken

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou heb net de vk gebeld en moet ieder geval even mijn urine laten testen om een blaasontsteking uit te sluiten ondanks dat ik die al heb gehad en wordt vanmiddag door de vk terug gebeld maar verwacht er niet veel van eigenlijk...

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Juffie, veel plezier met je zusje... fijn dat jij daar wel n goed contact mee hebt. Ik ga vanavond even met mn schoonzusje naar mn schoonmoeder toe. Die ligt nog in t ziekenhuis en mag voorlopig nog niet weg!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Rid, dat is iig iets maar zegt je dus nog niet veel he... hopelijk zegt de vk vanmiddag iets meer! Nogmaals sterkte meid! Ben jij trouwens nu lekker thuis of ben je op je werk?

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morgen dames, heb weinig tijd dus kom even zwaaien. Mijn nichtje van 6 is hier dus kan niet zoveel achter de pc, moeten samen winnie de pooh kijken ;)

@ Rid, sterkte!

@ Juf, veel plezier!

@ all, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina