goedemorgen! ff de poll ingevuld al iets van Mupkuh gehoord? Hoe is het hier? ik ben herstellende van een zware buikgriep was helemaal leeg! gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar nu is haantje aan de buikgriep @Yootje: vervelende situatie zeg! ik hoop (en veer) voor je dat jullie er donderdag uitkomen! *knuf* @Miran: jammer van je ongie, succes in de volgende ronde! @Dag: hoe is het nu met Stan?
@ Riedel, fijn dat het beter gaat! Het valt ook niet mee om te luisteren naar je lichaam weet er alles van! Over een uurtje komen mijn schoonouders even oppassen en kan ik naar de tandarts, heb vanmorgen al een hoop gedaan in huis. En had om 08.45 uur al Wesley in bad gehad want die had zichzelf weer helemaal onder gepoept! Jeetje, hij poept echt veel! Nu ligt hij nog even te slapen en ik zit te wachten tot meneer wakker wordt voor z'n fruithapje die heb ik vanmorgen al gemaakt. Nu had ik het door al dat gehaast snikheet en de verwarming uit gedaan maar nu krijg ik het weer koud, tis ook nooit goed ik ga nog even de planten water geven en dan tok ik jullie vanmiddag wel weer!
Hey allemaal, Yootje, balen dat het nog steeds niet lekker loopt. Ik hoop echt dat jullie er uit kunnen komen. Deli, je moet maa denken....beter vaak poepen dan dat het manneke niet kan poepen. Helaas wel een lekker werkje voor jou Miran....balen van je ongi! Day, hier gaat alles al weer wat beter. Stan is nog steeds heel erg verkouden en af en toe wat verhoging maar hij begint wel weer beter te drinken. Zelf ben ik gelukkig ook weer wat beter want ik heb gemerkt dat ik de voedingen ook zo snel mogelijk probeerde te laten verlopen zodat ik snel weer mijn bed in kon. Met als gevolg......veel spugen. Gelukkig is mijn haan gisteren eerder naar huis gekomen en heeft hem de rest van de dag verzorgd zodat ik even lekker uit kon zieken. Tok jullie later weer! Ik ga eens even kijken of de prenatal open is. Nog maar een paar dagen en dan moet ik weer werken dus moet het er nog even van nemen.
hey meiden, yojo: Hoop zo dat jullie er snel uit komen samen! miranda: jammer van je ongi. Dag: veel plezier bij de prenatal. moet ik maar niet te vaak komen anders koop ik veel te veel deli: succes bij de tandsarts. rid: gelukkig maar dat je je weer wat beter voelt. day: beterschap! xxx
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: Miranda: 17 maart haantje MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkuh, uitgerekend ? Denkt zelf: *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Riedel = Delikip[/quote][/quote]
Goedemiddag meiden! Hier ben ik dan Zag dat jullie weer bezig zijn met een poll. Zal zelf even aanvullen
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: Miranda: 17 maart haantje MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Riedel = Delikip
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: Miranda: 17 maart haantje MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april en ik denk haantje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Riedel = Delikip
@Deli, suc6 bij de tandarts meid en idd die poll van jouw is mooier dan hoe dat ik dat deed @Mup, alles nog lekker meis? Gaat t nog goed? @Rid, lekker hoor nog even n paar daagjes rustig aan doen toch?! Wel goed luisteren naar je lichaam he die geeft niet die pijn voor niks aan. @All, bedankt voor t medeleven van mn op komen dagen ongi maar ik vind het op zich geen ramp hoor ik ga er al niet meer vanuit dat het weg blijft ik verwacht niet anders moet ik zeggen. Maar heb net 2 adresjes gekregen om bij mensen te poetsen (soort alfa hulp ben ik nu) en daar begin ik volgende week al. Dus wie weet komt t toch nog n keertje hahaha Tok later
@ Miranda, opzich gaat het nog wel goed. Al begint het wel echt steeds zwaarder te worden. Maar nog even doorzetten het is voor een goed doel
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: Miranda: 17 maart haantje MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april en ik denk haantje Yojokip: 12 april haantje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
Idd Mup... die welbekende laatste loodjes he... ach t gaat van eigens toch. het wordt wel zwaarder allemaal. Ik hoop voor jouw dat het met pasen geboren wordt... hahahah dat zou nog ns geweldig zijn hier... dan is het n echt paaseitje! @Yo.. doe jij niet invullen bij de poll van penr? hahaha oeps vergeten moet je zeggen...
Die stond in een rare kleur dus die was ik ff aan t vervangen maar raar dat die er dan niet bij stond toen jij keek. hahah geeft niks de lijst is weer geupdate! En die van onze date zullen we die weer eens tevoorschijn toveren?
***DATE DATE KIPPENDAG DATE DATE*** MAART: Zaterdag 14 Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Zaterdag 28 Jolanda- Someren Delilah - Arnhem APRIL: Zaterdag 4: Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Zaterdag 11: Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Zaterdag 18: Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Zaterdag 25: Jolanda _ Someren Delilah - Arnhem
ja doe maar ns want niemand weet er iets meer van en er stonden maar 3 namen op toch?... die van jouw, Deli en mijn naam geloof ik. Misschien moeten we van datum veranderen of zo?
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 6 maart Miranda: 17 maart haantje MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april en ik denk haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip