***DATE DATE KIPPENDAG DATE DATE*** MAART: Zaterdag 14 Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Miranda - Oud-Vossemeer (Zeeland) Zaterdag 28 Jolanda- Someren Delilah - Arnhem APRIL: Zaterdag 4: Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Miranda - Oud-Vossemeer (Zeeland) Zaterdag 11: Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Zaterdag 18: Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Miranda - Oud-Vossemeer (Zeeland) Zaterdag 25: Jolanda _ Someren Delilah - Arnhem
zo heb even poll van mezelf aangevuld. @yojo wat vervelend dat het niet lekker gaat tussen jou en je haantje hoop dat jullie donderdag wel een leuke dag samen hebben en dat jullie er aan uit komen dikke knuff voor jou. @miranda ja ik woon inderdaad in etten nou ja op de leur is ook goed. balen dat je ongi bent geworden maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen. @deli hoe is het met je tand is hij weer gemaakt? @mup weet je zelf wel wat het wordt of is het echt een verassing? @ all hoe gaat het verder met jullie hier gaat alles goed me moeder is gelukkig weer uit het zkh dus weer een geruststelling. verder moet ik moregn naar de gyn omdat me bloedsuikers te hoog zijn na het eten iemand hier ervaring mee? weet namelijk niet wat me te wachten staat morgen en of ik nu nog wel thuis mag bevallen.
Dat denk ik ook wel en wat natuurlijk belangrijk is .... DE KUIKENTJES MOGEN MEEKOMEN HE... WANT DIE WILLEN WE BEWONDEREN hahahahaha
hahahahaha vind ik ook dat moet wel NADRUKKELIJK gezegd worden he. @penr... weet jij het zelf al wel wat het geslacht is? Spannend hoor voor jullie!
hey meiden, Het lijkt me wel weer leuk een kippendagje. Het ligt alleen aan waar het gehouden wordt. Penr: fijn dat je moeder weer uit het ziekenhuis is! Volgens mij als je bloedsuikers te hoog zijn kan dat duiden op zwangerschapssuiker.. maar ben geen dokter natuurlijk. eerst morgen maar afwachten. Misschien valt het allemaal wel mee. Het is soms ook een moment opname.. ben moe Vannacht kwam nathan opeens weer 2 keer.. pff dat merk je wel hoor Maar goed hoort erbij he?
Locatie is nog onbekend. Vorige keer was t Utrecht dus nu wordt t wat anders. Den Bosch ofzo? Tilburg was te ver volgens mij voor sommige. Leiden? Ik weet t niet....
Zullen we kijken uit welke hoek de meeste komen en daar in de buurt n locatie zoeken? Is dat misschien n optie?
@ miranda ja ik weet wat het wordt daarom staat er bij mijn poll verassinggggggggg @yojo helaas sla ik de kippendag weer af ben dan uitgerekend of net bevallen en de zaterdagen zitten bij mij altijd heel vol. op een doorde weekse dag zou voor mij iets beter uitkomen sorry. @juffie dat wordt dan vanavond weer lekker vroeg onder de wol of lekker een dagje bank hangen met nathan. het is inderdaad voor een goed doel. mensen ik ga lekker even een spelletje doen en dan de strijk weg werken tok jullie morgen weer.
Ja daarom ff kijken wie wat en dan kunnen we in 't midden afspreken. Of ja ongeveer dan. Het moet goed bereikbaar zijn.
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 6 maart Miranda: 17 maart haantje MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april en ik denk haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
lijkt me nog last hoor. Volgens mij komen de kippies overal vandaag maar ga even wat doen in huis nog voor Nathan weer wakker wordt. tok later weer!
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 6 maart Miranda: 17 maart haantje MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april en ik denk haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
@ Penr, waarom zet je niet bij je eigen poll of je denkt dat het een jongen of meisje is dan weten wij het ook @ all, kippendag = leuk! Over de plaats valt nog te twisten natuurlijk we kunnen best een beetje water bij de wijn doen als dat betekend dat er meer kipjes komen toch?! Mijn tand is weer gemaakt en nu... Heb ik honger! Ben croissants aan het bakken! Wesley had net weer z'n broek helemaal vol en schopte een keer in de luier dus toen moest ik echt even creatief zijn hahahaha... Mijn hand onder, zijn kont onder, zijn voet onder en zorgen dat niet ook nog het hele aankleedkussen onder kwam hahahaha.... Ik hield zijn beentje tegen met mijn elleboog en hij moest me toch hard lachen en scheten laten erbij hahahaha.... Maar wat Dag zegt, beter zo dan anders want dat heb ik ook met 'm meegemaakt! Zo, ben even weg, eten!
Hahah ook wel weer grappig he Deli! Ja idd beetje water bij de wijn doen en daarom kijken waar ongeveer t midden is van al onze woonplaatsen. En het is natuurlijk veel leuker als er veel kippetjes meegaan!