[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pfff miran wat een gedoe allemaal....hoop dat chris er goed mee om kan gaan.

MUp lekker snoepen! zijn wij hier ook mee bezig

Juffie geniet van je thee!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wen heeft t erg druk met mama zijn en werken dat ze niet zoveel tijd heeft om te komen kletsen maar ze is ons niet vergeten en komt zeker weer kletsen!
    Gaat goed met dr!

Hier lekker rustig.
    lieke ligt nog te slapen en Thijs en Barry zijn naar de optocht in Budel. Kreeg net een sms dat ze op de helft waren en Thijs echt aan t genieten was. Dus das mooi!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... ja dat hoop ik ook en aan de ene kant denk ik dat ie dat ook wel doet omdat zijn geld eigenlijk safe is maar aan de andere kant denk ik ja shit vermoed ik dat ie toch wel gaat flippen hoor!
    MAAR de maatschappelijk werk en mn vriendinnen zeggen dat ie mij niet buiten zal schoppen ook al denk ik van wel. Hun denken dat ik beren op mn pad zie. Ik weet t zo zeer nog niet! Maandagmorgen is de dag dat ik t hem ga vertellen dus.... als jullie mij dan niet meer zien dan weet je t he. Misschien valt t idd wel mee... tuurlik blij zal ie er niet mee zijn maar mij buiten schoppen doet ie denk ik ook niet wnat hij houdt wel degelijk van mij. Ik ben ook al van plan geweest om n eigen huisje aan te vragen zodat ik toch n relatie kan hebben en toch mn eigen schuld kan aflossen zonder dat ze bij Chris gaan proberen. Dat zou ik dus echt niet willen he... hopelijk gaat ie dat ook inzien als ik dat vertel. Ik weet alleen nog niet zo zeer HOE.
    Daarom denk ik dat het zwanger worden ook niet echt lukt want dit brengt toch wel stress met me mee!
    Ik houdt jullie wel op de hoogte hoor, maandagmiddag moet ie werken dus dan laat ik t wel weten

@Mup, wij snoepen hier ook alhoewel ik er nu mee gestopt ben hoor!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Succes Miran.Miss helpt t om voor jezelf wat punten op papier te zetten zodat je een richtlijn hebt tijdens het gesprek. Denk ook niet dat ie je zomaar buiten zet hoor!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben ook niet meer aan t snoepen.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nou de belangrijkste punten heb ik in mn hoofd en dat is dat zijn geld en huis safe zijn... dat niemand daar aan kan komen (wat heel belangrijk is voor hem)... dat ik al informatie heb ingewonnen en dat ik dus van mn salaris ook nog ns n deel aan hem moet betalen voor t inwonen hier.... dat er dus maar n klein bedragje per maand ingelost moet worden en dat ik daar dus voor op draai de komende 3 jaar.... dat ik dus er ook aan heb zitten denken om met de kinders op mn eigen te gaan wonen zodat ik hem kan laten inzien dat ik niet op zn geld uitben want dat is het laatste wat ik zou willen. Hopelijk laat ie mij uitpraten want dat is het moeilijkste bij hem!
    Maar goed... ik moet nu wel! Ik hoop dat ie mij die kans gunt en dat we er samen aan uit gaan komen. Nou hoe dat verder afloopt hoor je wel van mij. Ik ga hier nog niet over nadenken hoor... heb vanaf vanavond lekker 4 dagen met hem alleen en dan doen we gezellige dingen samen dus dat wil ik niet verpesten hoor!

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ga snel de zak in de kast zetten denk ik ;)

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    KOMT GOED MIRAN!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jawel dan denk ik ook wel Yo! En als ik het s'maandags s'morgens vertel is mijn enige 2 voordelen dat en de kinderen dan op school zitten én dat hij om 1 uur aan moet rijden naar zijn werk tot s'avonds 10 en pas om half 11 terug is hahahaha
    wat heeft 5-ploegen dienst ook n voordeel?!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    hahah ja idd!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Middag lekkere snoeperds ;)

Bankhangen was van korte duur hahhaha.. Wesley heeft besloten niet al te lang te slapen vanmiddag maar dat is ook niet erg. Ik ga vanavond vroeg naar bed want haanlief snurkt me iedere nacht weer wakker :(

@ Miran, ben benieuwd hoe Chris reageerd!

@ Mup, lekker snoepen joh, dat is toch goed voor die kleine :)

@ Juffie, die kilootjes komen wel! Genoten van je thee?

@ Yootje, nog misselijk? :)

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha nee hoor zit nu gezellig met Lieke aan de chips....hahahahahha t houdt niet op vandaag.....vanavond maar niks meer eten na het avondeten en morgen een balansdag!

Deli hoop dat je vannacht goed slaapt! Ik heb de afgelopen nachten ook dat ik niet kan slapen en dan maar twee uur pak in totaal.....en nog niet gebroken snap er niks meer van.....

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ikke ook Deli!
    Ik durf er niet zeker van te zijn... ik weet zelf ook niet hoe ik zou reageren hoor! Maar goed daar komen we snel genoeg achter toch!

Ik heb me net toch 2 gave mooie grote planten van mn buurvrouw gekregen. Ja ECHT GAAF!

Ik ga mn eten klaar maken en the bold and the beautiful kijken
    hahahahaha mannetje is van huis en t is vakantie he

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zooo ben ik weer ff...net ff weer wat dngen gewassen vast van de kleine...doe dat maar in etappes want het is zoveel haha

Mup...maak jij je eigen geboortebord?...ik heb wel een site gevonden die leuke dingen verhuurt moet alleen ff kijken waar ze leuke slingers en zo verkopen en ik wil de tekst "hoera een dochter" in van die opblaasbare letters voor buiten dus ook ff zoeken welke winkel die verkoopt :rolleyes:

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Lieve kipjes,

Ik wil jullie even laten weten dat het weer beter met me gaat :D
    Het was allemaal erg heftig, dus ik zal proberen om in het kort er wat over te vertellen..

Op maandag en dinsdag kreeg ik voorweeen, waardoor ik niet kon slapen (zoals jullie weten hahaha) Dit zelfde was ook voor de woensdag overdag.
    Ik had veel weeen, maar te onregelmatig om er iets mee te kunnen. Wel merkte ik dat ik vermoeid raakte en we hebben een afspraak gemaakt bij de VK. Die vertelde dat ik nog geen echte weeen had en dat ik te vrolijk was. Ik mocht met 2 cm ontsluiting weer naar huis...
    Die avond begonnen mijn echte ween, die al snel om de 4 minuten kwamen. Lekker gedouched en daarna naar het ziekenhuis. Ik had toen al 6 cm ontsluiting :confused: Dit was om 03.00 uur...
    Toen hebben ze mijn vruchtwater om 6.00 uur doorgeprikt en toen kwamen de weeen al snel om de 2 minuten.
    Na een warme douche van een uur, kreeg ik steeds meer weeen en werd het lastig om ze op te vangen, maar goed gewoon doorgaan...
    Tegen 08.00 uur werd het nog heftiger en kreeg ik persdrang. (dit mocht natuurlijk niet) Ik heb tot 9.00 uur deze persdrang opgehouden, door samen te puffen (was best heftig, maar ging goed)
    Om 9.00 uur mocht ik beginnen met persen en om 9.28 uur is zoe geboren...
    Ik was erg zwak en had veel bloed verloren... toen ik mij wilde gaan douchen, ben ik flauwgevallen. Na wat eten en wat rust, dacht ik dat het wel weer ging en wilde ik gaan plassen ( maakte mooi grapjes tussendoor hahah) tijdens het plassen ben ik weer flauwgevallen, maar konden ze me moeilijk weer bij kennis krijgen...
    Uiteindelijk moest ik natuurlijk blijven. Ik was zwaar vermoeid en afgezwakt. Had nog maar een HB van 4.5 dit moet 6 zijn... uiteindelijk heb ik vrijdag een bloedtransfusie gehad en daar knapte ik van op...
    Zaterdag ben ik heerlijk met Haan en Zoe thuisgekomen. Lekker met zijn 3 tjes :D
    Zoe doet het erg goed en de borstvoeding is super goed op gang gekomen.
    Nu natuurlijk nog aansterken, maar dat gaat goedkomen...
    Het was allemaal best heftig en de volgende bevalling zal ik op medische indcatie in het ziekenhuis moeten bevallen :(
    Het was me het wel waard, ze is prachtig en we genieten elke dag meer van haar. Het is echt een prachtige ervaring om ouders te mogen zijn...

Nou dit was het wel zo ongeveer...

In alle rust zal ik nog even gaan bijlezen, ik hoop dat met jullie alles goed gaat. Door mijn herstel zal ik even iets minder online zijn, maar dan weten jullie hoe het komt...

Dikke knuffel Minkie

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje Mink... dat is me n bevallingsverhaal zeg!
    Ben blij dat je alweer wat beter voelt. En idd is Zoë n hele knappe meisje! Het is super he om ouders te zijn?!

Gelukkig gaat t goed met je en kom je zo nu en dan weer ns kijken hier!
    Doe nog rustig aan en laat op je gemakkie nog ns wat van je horen en natuurlijk de FOTO`S he?

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    jeetje mink wat een verhaal! Doe je wel rustig aan!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo mink.. wat een verhaal zeg! nu maar lekker uitrusten en aansterken en bovenal genieten van jullie kleine meisje!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieverds!

@Mink; wat een verhaal meis! Wel heftig dat je bent flauwgevallen zeg! Maar gelukkig nu lekker thuis met jullie knappe meid! Jeetje, wat een beauty! :D Geniet er lekker van meis! En goed aansterken!

@Mup; Nog gefeliciteerd! En gewoon lekker snoepen hoor! Doe ik ook ;)

@Juffie; Die kilo's gaan er heus nog wel af hoor! Gewoon lekker eten wanneer je zin hebt ;)

@Yootje; Is Lieke weer op bezoek? Gezellig! Haha! Iedereen aan de snoep! Ik zit aan de kaakjes met chocola! :) Lekker! :D

@Deli; Achhh, snurkt die haan van je! Bij ons is het andersom, ik snurk sindskort :D Mijn haan moet me telkens wakker maken :D Eindelijk kan ie eens voelen hoe dat is ;) :)

@Miran; Balen van je ongi zeg! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Je bent nog steeds geen 36! ;) En ben benieuwd hoe Chris reageert, maar komt wel goed schatje :D

@Rid; Haha, nu al aan het wassen? Mijn moeder heeft ook al van alles voor mij gewassen en vacuum verpakt :D Lang leve de mama's! Mijn moeder heeft alvast een grote opblaasooievaar voor ons gekocht met een bord in zijn snavel! Ze heeft hem voor ons in het roze en blauw gekocht! Was super geodkoop bij de Kruidvat :)

@De rest die ik ECHT niet vergeten ben; Dikke knuffel van Linniekip! :)

Mijn haantje heeft voor het eerst ons beebje gevoeld dit weekend! Vergeet zijn blik echt niet meer, hahaha! We lagen in bed en ik lag op mijn rug en hij had zijn hand op mijn buik.. Ik voelde de baby echt heel hard schoppen en deed mijn ogen open, zag ik haantje met van die verschrikte ogen naar me kijken; "Ik voelde wat..!" Hahahaha :) Heel leuk was dat! :) Ons beebje is ook een heerlijke druktemaker, maar wat wil je ook met zo'n 'gangster' ;) :)

xxx

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,

Ff een ego verhaaltje. Heb ook niet terug gelezen.

Vanmiddag liet mijn neef mij weten dat hun zoontje dat op 3 maart geboren zou worden met een geplande keizersnede is overleden in de buik van zijn mama. Hoe veel pech kan je hebben. Ze zijn namelijk vorig jaar ook al een tweeling (2 meiden) verloren met 25 weken zwangerschap. Toen is ze ingeleid waarna de 2 meiden geboren werden en nu maakt ze het weer mee! Morgen word ze weer ingeleid en moet ze wederom een overleden kindje op de wereld zetten. Hoe wreed kan het leven zijn?
    Ik heb Stan vandaag wel 100 x geknuffeld en god gedankt dat wij een gezonde jongen hebben. Ik ben zo verdrietig voor hun! Deze keer hebben ze het kindje Nick genoemd. Nu stralen er dus al 3 hele mooie sterretjes voor hun aan de hemel.

Sorry hoor maar dit moest me even van het hart!

Deel Deze Pagina