Jeetje Dag wat een verhaal. Dat wens je niemand een keer toe laat staan drie keer.......daar zijn geen woorden voor
Heeeyzzz! Kreeg net van mijn '6th sense' door dat we vandaag nog voor de 1000 pagina's gaan... dusse.. gaan met die banaan dan maar! QueenieKippie is van de partij! Ga zo teruglezen hoor en ff proberen op iedereen te reageren. Zal ik dat meteen 1 persoon per bericht doen, halen we de 1000 vast wel! Xx
Hahahah ja QB doe maar per persoon een bericht! Enne wat een eer dat ik de 6th sense ben.....jij met je hele wereld smsen......
Even snel... @ Dag, wat vreselijk... De tranen schieten in m'n ogen, hoeveel kan een mens aan heel veel sterkte meis! @ Lin, wat fijn dat je haantje jullie kleine gevoeld heeft, heerlijk moment he! @ Mink, wat fijn om weer wat van je te horen! Geniet nog maar lekker en kom maar weer wat op krachten! Super dat de bv lekker loopt! @ de rest, zwaaaaaaaaaaaaaaaai en fijne avond! Ik moet morgen weer werken dus ga niet zo laat slapen. Na CSI even douchen en onder de wol!
hallo allemaal hoe gaat het hier met de snoep dames? ik heb net een rol pepermunt naar binnen gewerkt niet normaal. @dag wat een naar verhaal heel veel sterkte meid en een dikke knuf. @mink dat was wel een zware bevalling dan 2x flauwvallen gelukkig gaat nu alles goed lekker genieten van jullie kleine meid. @deli ja je zou wel graag zien he wat ik denk dat het wordt ik weet het maar zeg lekker nikssss [-X @lin wat leuk dat je haantje jullie beebje heeft gevoelt ik kan het gezicht van mijn haantje ook nog goed herineren toen hij het voor het eerst voelde.
Linnie super hoor van je haantje! Penr ik ben ff uitgesnoept voor vandaag....haha veel te veel gehad! Deli gister ook CSI gekeken? Die was zo zielig en spannend..... QB lukt t?
@Mink: wat een verhaal meis! gelukkig voel je je weer beter en ben je lekker thuis met je gezinnetje! geniet ervan @Dag: wat erg zeg! zit het met betraande ogen te lezen en heb net als jij Kevin een paar extra knuffels gegeven, wat kan het leven toch oneerlijk zijn zeg! *knuf* @Lin: geweldig is dat he? ik kan me die blik van mijn haantje ook nog zo goed herinneren! echt geweldig!
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 6 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 17 maart haantje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
ja dat krijg je van al dat snoepen he yojo ik zou het liefst me haantje naar de mac sturen heb echt lekkere trek en niks in huis. mac om de hoek is ook niet goed voor je lijn hahaha. halen we vandaag die 1000 nog?
Ow de mac om de hoek.....ik moet er km's voor rijden....Helmond of Nederweert......zucht...ben er al veel te lang niet meer geweest....... Maar idd niet goed voor de lijn.......
nee die mac is niet goed nee ben er gisteren ook al geweest en haantje heeft nu geen zin die ligt al in bed tv te kijken denk dat ik zo lekker bij hem kruip
@Deli; Haha ja, heb de mailbox van alle kippen doen ontploffen volgens mij, hihi! Zal de volgende keer eerst ff een bommelding plaatsen voor ik weer zo'n PB verstuur! Ome tandarts heeft je tand gefixt? Moet ook weer bellen voor controle, ben der alleen ineens een beetje bangig voor... how come?
Meiden even een vraag... Haantje en ik twijfelen heel erg of we de kleine wel naar de creche willen doen of toch naar een gastoudergezin, ik zou graag willen weten of er verschillende ervaringen mee zijn ook wat betreft de manier van werken en betalen en wat dan ook