@Juffie; Dankje! Kan me indenken dat je moe bent... Britt heeft sinds dit weekend last van haar tandjes.. gisteravond hebben we van 9 tot kwart over 11 met haar gelopen tot ze sliep, en tegen 2u vannacht begon ze weer. Daarna heeft ze tot goed 8u vanmorgen geslapen..
@Kristel; Oh lekker een zak chips... een bak ijs.. *slurp*... maarja, mag helaas niet van Sonja (Bakker...) Ben sinds 3 weken weer aan de Sonja, wil weer mijn oude gewicht terug wat ik had voor ik zwanger was van Britt. Ben goed bezig, ben nu bijna 3 kilo kwijt.
@Miranda; Idd jammer dat je ongi bent geworden, maar wel mooi dat je een korte cyclus hebt! Enne, chocorozijnen! Jammiejammie, ben ik dol op.. maarja... (zie hierboven...) Lekkere stunt hoor in de lift! 'Mijn kind zit er nog in!' Weet niet hoe ik zou reageren, hihi!
@Yootje; Hoop dat jullie dagje weg donderdag jullie wat helpt, wat dit is zo ook niks.. Knuff! Maar leuk zeg dat ze zijn vrachtwagen als trouwauto willen gebruiken! Weer eens wat anders!
@Riedel; Leuk dat je een geboortekaartje hebt uitgezocht! Is moeilijk he, er is ook zoveel keuze! En idd, gedichtjes zoeken is ook moeilijk. Alhoewel we bij Jamie een hele makkelijke hadden; 'Hoera! Het is me gelukt! Ik ben op mijn verjaardag geboren!' En leuk dat je kleertjes aan het wassen bent. Lijkt zo lief als je alles ophangt om te drogen of in de kast hangt, zo inieminie klein!
Hahah QB ja voor jullie is dat wat anders...als je met een chauffeur gaat is dat doodnormaal een vrachtwagen als trouwauto......
@Dagdromer; Heb je de prenatal nog leeggeshopt? Gaat snel he, verlof. Alhoewel ik aan het einde nog 3 weken vakantie erachter aan had geplakt.. toch zat ik op het laatst steeds de dag om te kijken, wilde weer aan het werk. Thuis zijn vind ik heerlijk hoor, maar moet af en toe ff werken, kan der niks aan doen! Jeetje, wat een verhaal van je neef zeg...ben der stil van. Idd, hoeveel pech kan een mens dan hebben he? Verschrikkelijk..
@Mup; Al 34 weken inmiddels! Super zeg! Heb je inmiddels verlof? Leuk zeg, bezig met een geboortebord! Jeetje, jij aan de m&m's... begin toch echt trek te krijgen.. Oh wacht, ik mag vanavond een peer eten! Jammie.. heb toch liever chocola.. *kom op Bianc, discipline...!*
@Penr; Fijn dat alles goed is met je moeder. Suc6 bij de gyn morgen, heb er geen ervaring mee.. Dus jij weet al wat je krijgt? Leukleuk!
@Mink; Heey! Bevalling klinkt idd heftig zeg, jeetje! Tis idd supergeweldig om ouders te mogen zijn, dat heb je goed getokt! Doe maar rustig aan hoor!
@Alle newborn kippies en haantjes; Hoe gaat het met jullie? Dikke knuffel van jullie kippetante! Hihi!
=== Hihi, moest wel ff lachen hoor, de laatste paar pagina's zijn voornamelijk volgetokt door Yootje en Miranda, haha! Zal zo ff kijken bij de poll, beetje gokken! En over de date, als jullie een locatie hebben gevonden zal ik kijken of het me lukt om te komen.. Utrecht was voor mij bijna zo'n 4 uur...
@riddle onze kleine gaat straks halve dagen naar de kinderopvang dus geen gastouder. collega van mij heeft wel een gastouder maar als die gastouder dan ziek is moet je kindje weer naar een andere vreemde gastouder toe of je moet zelf opvang regelen op dat moment.
Werk zelf op een kinderdagverblijf maar zou zelf voor een gastouder gaan. Daar zijn toch minder kinderen per dag als op een creche. Maar goed het heeft allebei wel wat. Volgens mij is het kwa betalen hetzelfde. Kwa werken zal het anders zijn. Bij een gastouder is het meer huiselijker als op een creche. En wij als Pedagogisch medewerksters hebben meer taken buiten het verzorgen om als een gastouder dus dat scheelt denk ik wel weer meer tijd met de kinderen. Maar ik weet niet hoe het gaat als de gastouder ziek is. Hoe het dan geregeld wordt met de opvang.