slaap lekker dames en tok jullie morgenmiddag weer als ik bij de gyn ben geweest. heb echt super honger even snuffelen of ik echt niks meer in huis heb anders de drop pot maar leeg snoepen. tot morgen dikke knuff voor jullie allemaal
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 6 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 17 maart haantje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje Preciouskip: 27 maart haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje Preciouskip: 3 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje Daykip: 8 april kippetje Preciouskip: 10 april kippetje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
ja dit is echt verslavend yojo hehehe maar ik ga echt me bed opzoeken nu de kleine is me flink aan het pesten momenteel. denk dat hij/zij eruit wil hahaha
Kom eens op met die poll QB! Dan kan ik na jou eens een gokje gaan wagen. Wat hebben jullie goed je best gedaan zeg! Haha, zo gaan we goed, zo gaan we beter alweer een kilometer. Ow nee, alweer een pagina.........maar ja, dat rijmt niet
Ik ben ook moe. Ga er ook zo in. Heb morgenvroeg een fotoreportage van vier kids. En die ken ik niet dus zal wel pittig zijn.....