*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 6 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 17 maart haantje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje QueenieKippie: 7 maart (mijn verjaardag! ) kippetje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ) kippetje Daykip: 8 april kippetje QueenieKippie: 10 april haantje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
Heeeeeeeeeeeeeeeey ik ben er ook weer.... kreeg bezoek en moest oppas regelen voor morgenvroeg kwart voor 8 Chris zou thuis zijn maar moet morgen om half 8 op t werk zijn omdat er anders niemand is om de nieuwe machine in produktie te laten gaan. Maar we hebben de 1000 gehaald vandaag! Met dank aan QB die de laatste blz volgeklad heeft voor Queenie! @Dag, vreselijk meid vna je neef en zijn vrouw.... dit is onmenselijk en ronduit wreed! Het is gewoon bijna niet te bevatten dit. Heb het heel erg met de vrouw van je neef en met je neef te doen. Mijn oprechte deelneming. Echt... en dan baal ik iedere maand van mn ongi.... dit is te zot voor woorden! Tranen schieten vol! Sterkte meissie en n dikke knuffel van mij!
Ach allebei de moeders zijn erbij en een ervan ken ik dus komt goed maar ja toch! Een eindje rijden dus omgeving ken ik niet en plek waar we de foto's gaan maken al helemaal niet dus veel in een korte tijd....maar gaat lukken!
@ Yojo, maar het blijven kinderen hoe oud zijn ze? Wel een uitdaging. Maar gaat je idd vast lukken. @ Miran, hee meid hoe gaat het met jou? Zie dat je op dag 2 zit.. Jammer van je ongie ..
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 6 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 17 maart haantje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje QueenieKippie: 7 maart (mijn verjaardag! ) kippetje Dagdromer: 26 maart kippetje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Dagdromer: 30 april kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ) kippetje Daykip: 8 april kippetje QueenieKippie: 10 april haantje Dagdromer: 5 april (doop van Stan) haantje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 6 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 17 maart haantje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje QueenieKippie: 7 maart (mijn verjaardag! ) kippetje Dagdromer: 26 maart kippetje Preciouskip: 27 maart haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Dagdromer: 30 april kippetje Preciouskip: 3 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje Daykip: 8 april kippetje QueenieKippie: 10 april haantje Dagdromer: 5 april (doop van Stan) haantje Preciouskip: 10 april kippetje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip