Ow Myprecious, dat geeft niks hoor ben inmiddels wel gewend geraakt aan die iedere maand! Ik sta er niet meer van te kijken hoor! Hoe is het met iedereen hier.... ben ik even weg en dan gaat blz 1000 zo aan mij voorbij! Yo, had je me niet kunnen smsen? Ik ga even filmpje kijken en kom morgen ergens weer n keer tokken... misschien morgen om n uur of 7 in de ochtend kukelekukuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ohjee, nu staat Dagdromer niet op de poll van Myprecious... hihi! Hebben het allemaal ook zo druk met dat gekakel van ons!
Whahahahah mijn hele inbox staat vol met mail van zp.....in refresh de pagina steeds maar open mijn mail niet....
O jee, was al weer bezig maar toen zag ik mijn naam er al tussen staan. Goed bezig My! Als het goed is klopt ie nu toch?
Ja heel erg graag Yo... ik wil boven aan staan op die pagina Ik ben er nu echt weg van... Trusten alle lieve kippetjes voor strakkies he!
Jij ook straks Yo en bedankt voor de gezellige middag hier he?! We hebben samen wat afgelachen hier. En wij hebben deze topic n end verder gebracht
Gaan alle kippies op stok? Dan ga ik ook maar weer! Zullen de afwezige kippies morgen wel raar opkijken met dat gekakel van vandaag, hihi! Iedereen trusten! Xx