[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    even snel iedereen goedemorgen wensen. (kan nog net volgens mij)

nu eerst nathan voeden. Tok later

xxx

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    waar is iedereen?

3. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo kippies

ik kom jullie even een goede dag wensen want ik ga vandaag maar eens poetsen.
    ik tok jullie morgen weer.

doegggggggg knufff voor iedereen

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ben thuis! Na een ochtend werken en Wesley ophalen ben ik inmiddels thuis weer de zooi ana het opruimen. Man hey, wat kunnen haantjes toch een rotzooi maken als ze thuis werken 'n dag :confused:

@ Juffie, alles goed?

@ Penr, veel plezier met poetsen doe maar rustig aan meis! Nog een week of 3 officieel :D:D:D:D

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Wendy, aah wat een leuke creatie!

@ Kristel, dankje meid. Uhm moet dus nu eerst ongie worden door de primolut. En dan bloed prikken 2x, mannetje ondertussen zaad inleveren. 8 april gesprek hoe nu verder met de uitslagen van alles. Hij zei ook we kunnen wel met iets gaan beginnen maar we moeten eerst weten of hij wel goed zaad heeft anders heeft het voor jou geen zin. Dus denk dat we daarna meteen clomid gaan doen wanneer alles goed is met ons beide verder.

Poeh ben dood op.

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola! :)

Hier ik ik! :D

@Wendy; Mooie creatie! :)

@My; Toch PCO.. Balen! Maar kijk mijn banner en dat in de tweede ronde Clomid! :D JOEPIE! Alles is mogelijk! :)

@Deli; Mannen.. zucht! ;) Je kent ze toch?! :D

@Kristel; Mooi buikje joh! :) Ik moet ook maar een buikfoto gaan maken, ben nu echt HUGE! :D

@Yootje; Gelukkig beseft Barry het nu ook! Laat hem maar goed z'n best doen! En mocht je even willen lachen, kijk maar even naar de uitslag van je testje op Hyves; "Ik stikte in een mandarijntje omdat ik geil ben" :)

@De rest; Dikke vette knuffel voor jullie allemaal! Ben een beetje vergeetachtig, dus bijlezen heeft weinig zin de laatste dagen! De warrigheid is toegeslagen! Haha :D

Dikke kussers voor alle kippetjes xxx

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Uhhhmmm.. Heb ook nog eens typgebrek...

Hier ik ik (moet zijn) Hier is ik ;)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Maar wel bovenaan! :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hier ik ik ook ook ;) :)

@ Linnie, fijn wat van je te horen meis en leuk dat je weer bovenaan komt meteen ;) alles goed met jullie meis?

@ Iedereen, fijne avond verder en hopelijk valt er morgen weer wat meer te tokken :( 't is saai in ons hokkie aan 't worden!

@ Yootje, hopelijk hebben jullie het geweldig naar jullie zin!

Ik ben weg, heb net nog een was weg gevouwen, eigenlijk waren het 2 wassen en het huis gepoetst, morgen werken en dan weekend en niet veel te doen :)

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Sorry dat ik er niet veel ben vandaag maar wij genieten even van ons tweetjes. Morgen nog n daggie met zn tweetjes en dan mogen we zaterdag de kids weer op gaan halen dus dan is het gedaan met de rust. Zondag zal ik wel aanwezig zijn hier!

Ik wens iedereen n prettige avond... goede nachtrust en mocht ik er morgen niet zijn dan alvast n goed weekend!

@Yo, hopelijk gaat het nu lekker met jullie! het beginnetje is gemaakt ;) Barry heeft denk ik idd t licht gezien!
    Heel veel plezier en geniet weer van elkaar als vanouds!

Tok later

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Allemaal

...Nou ja allemaal :rolleyes: ....tien over alf 9 en het eerste kippetje in het hok, das niet goed natuurlijk

Hier alles redelijk, gisteren voelde ik me heeeel slecht te veel en te lang gewerkt en vreselijk last van maagzuur dus moest niet aan eten denken dus had het ff helemaal gehad gisteren dus branderige ogen van et huilen bah...maar wel goed geslapen dus das wel fijn :D ...

druk weekend voor de boeg pfff maar maandag daarom vrij genomen..heerlijk :D

Nog 3 weken werken en dan verlof! :)

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Riedel, ik was er ook al hoor, had alleen nog niet getypt hier, was eerst maar met m'n werk begonnen voor de verandering :)

Wat vervelend dat je je rot voelde gister. Ze zeggen dat melk of een schep vanille vla helpt tegen brandend maagzuur maar ik nam op het laatst regelmatig een rennie want anders kon ik er niet van slapen!

@ Miran, geniet nog maar lekekr ff samen! We zien je zondag wel weer ;)

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja vla en zo helpt helemaal niks en slik al wekenlang rennies maar ook die helpen haast niet meer...maandag is mijn ha er weer en die ga ik eens bellen kijken of er niks anders voor is te krijg

ik was trouwens ook eerst met werken begonnen hoor hahhaa :)

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

was er ook al even maar ja toen begon nathan te huilen dus dat gaat vooor :)

Rid vervelend he dat maagzuur. Had er ook behoorlijk last van maar rennies hielpen bij mij gelukkig nog.

Ik moet vanmiddag naar de fysio voor Nathan. Kijken of ze wat aan zijn voorkeurshouding kunnen doen.. Ben benieuwd..

fijne dag iedereen!

xxx

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, vervelend is dat... Ik had er vooral 'snachts last van... Misschien weet de ha wat ja! Wel lekker misschien nu om al bijna verlof te hebben he?!

@ Juffie, ik ben ook benieuwd! HOpelijk komt het allemaal goed met Nathans houding! Wesley ging in het begin steeds naar het raam liggen en dan draaide we z'n bedje gewoon elke dag, ze zeggen ook dat het kan helpen een knalkleur knuffeltje steeds aan de ene en dan aan de andere kant te hangen? Maar waarschijnlijk kan de fysio je beter helpen dan ik, whahahahaha....

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen hier ben ik weer even ;)

@ all (even ego) , heb woensdagavond heerlijk een avondje in het ziekenhuis doorgebracht. Ik verloor nogal wat vocht en kon niet thuisbrengen wat het was. Dus moest even langskomen voor een testje. Het was gelukkig geen vruchtwater. Maar toen ze mijn bloeddruk gingen controleren. Was het niet goed het werd ik meteen aan alle toeters en bellen aangesloten. Vervolgens zijn we er 3 uurtjes geweest. Mijn bloeddruk ging niet omlaag maar ik mocht gelukkig wel naar huis. Zometeen moet ik weer terug voor controle. Hoop dat ie gezakt is.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: nathan bedje staat al zo dat hij als hij naar het raam kijkt op zijn niet voorkeurskant ligt en wij draaien zijn hoofdje ook elke keer weer terug. maar het is een eigenwijs jongetje want hij draait steeds weer terug ;)

mup: wat naar zeg zo'n hoge bloeddruk. hoop voor je dat die gezakt is!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mup, doe maar rustig aan, ben benieuwd of hji gezakt is nu!

@ Juffie, wat een eigenwijs kereltje zeg ;) Lijkt me wel erg lastig, je kunt er zo weinig aan doen he... Maar de fysio weet altijd wel wat!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja dat zeiden ze op het cb ook. Hij krijgt nu een beetje een plat hoofdje aan 1 kant en dat is natuurlijk zonde!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb wel eens van een helm ofzo gehoord... Lijkt me wel een gedoe zeg. Maar een scheef hoofd is ook niks nee!

Wesley draaide al heel snel alle kanten op met zijn hoofd. Daar was ik wel blij om.

Deel Deze Pagina