[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik snap best dat je je na al die onzekerheid zorgen gaat maken! Maar we blijven positief meid! Gelukkig hoef je niet lang meer te wachten en kun je morgen terecht! Ik ben heel benieuwd wat er nu gaande is in jou!

Ik moet morgen om 10.00 uur bij de garage zijn voor de apk :( kreeg vd week een bekeuring omdat ik zonder apk reed :confused: meteen maar ff regelen en hopen/veren dat er niet veel aan de hand is!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Yootje! Ik zou me eigen ook suf schrikken! Gelukkig hoor je heel vaak dat meiden nog wat bruinverlies hebben, juffie ook toch?! Fijn dat je vk je toch kon gerust stellen! En dat ze langs komt is ook fijn zeg! Ik zou me niet teveel verheugen op het horen van het hartje meid, ik heb vaak gehoord dat ze die niet konden horen zo vroeg in de zwangerschap en het zou jammer zijn als je je daarop in gaat stellen en straks alsnog teleurgesteld bent! Maaaaaaaaaarrrrrrrrrr wij positieve kipjes hopen natuurlijk dat je het wel hoort!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Yojo; Geen zorgen meis! Hopelijk kan de VK je het hartje laten horen en ben je weer helemaal gerust :) En rustig aan he?! Niet teveel stress, want dat is niet goed voor de beeb ;)

@Deli; APK hoef ik gelukkig neit over na te denken! Wordt allemaal voor me geregeld! :D Lang leve de auto van de zaak :)

Linnie is moeeeeeeeee! ;)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja ik ga er vanuit dat het nog niet hoorbaar is. Maar het is wel fijn dat ze even langskomt. Ik laat jullie weten als ik weer wat weet.
    Ga nu rustig de was opvouwen en op de bank liggen.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat een slaapkippen zijn wij zeg :D zijn allemaal moe!

Yootje rustig aan en we horen straks wel hoe het is gegaan! Maak je niet gek he!

Linnie heerlijk zeg zo'n auto van de zaak! Ik kreeg deze auto van mijn broer & schoonzusje en ze sms'te toen ik 'm net had over geschreven dat ik wel aan de APK moest denken maar ik dacht daar krijg ik wel een brief van thuis maar waarschijnlijk had zij die nog net gekregen pffffffff.... Slome ben ik hoor! En nu dacht ik er laatst aan om het uit te zoeken, niet gedaan en een week later de bekeuring in de bus! Dus nu baal ik van mezelf en hoop maar dat er niet al te veel aan is want heb weinig zin in kosten!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goed zo Yojo, lekker rustig aan doen! :)

Ik heb zo een afspraak, dus kan dan even niet tokken! Maar ze is er nog niet, dus tot die tijd ben ik er gewoon :D

Heb alleen maar zin om te klagen vandaag! :eek:

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou dan zit je in het goede topic! :)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dan hoop ik met je mee Deli! *laat Deli's auto niet veel kosten* Amen :)

Ohh, mijn afspraak is er! Tok zo! :)

9. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi kippetjes

jeetje wat is er weer veel getokt.

Ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen.
    hoe gaat het met jullie?
    Met mij wel redelijk ben erg moe.

liefs maria

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoi Maria! Ook al moe?! Join the club! :) Ben blij dat het verder goed gaat! :)

Had jij trouwens voor jezelf gependeld toen je zwanger was? :) Ben benieuwd!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaa alle vermoeide kippies zijn welkom :D

Volgens mij ga ik vandaag niet meer wakker worden :(

Zag net op de kalender dat ik na vandaag nog maar 8 dagen hoef te werken :confused:

12. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi lin ik had ind voor mijn zelf gependeld en het was uitgekomen. Hoe is het verders met jou ik las dat je veel pijn had gehad. hopelijk voor een goed doel.

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hihi! Je hebt juli voor mij gependeld, dus hoop dat je het goed hebt :)

Ik heb nog steeds pijn, maar ik denk niet dat dit voor een goed doel is.. Hoop nog steeds dat ik morgen lekker met de medicijnen mag beginnen en er niets aan de hand is! Zennnnnn :)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ik hoop dat je niet met de medicijnen mag beginnen :p

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ben ik weer
    De vk is net geweest. Een hele lieve vrouw. Vertelde dat ik me echt niet druk hoefde te maken. Hebben geprobeerd het hartje te luisteren maar we hoorden steeds die van mij. Wat ook een goed teken was omdat je die vaak alleen oppikt als de baarmoeder groter is geworden. Zijn dan de aders die op je baarmoeder liggen. Ik hoefde me pas druk te maken als ik echt buikpijn kreeg en helderrood bloed verloor.
    Dat scheelt weer een portie stress. Maar ga het vandaag dus wel mooi rustig aan doen.

Hoe is het verder met jullie?

16. judibi

judibi Bekend lid

hoi allekippen!
    linnie: balen dat je er zo'n pijn van hebt. ik heb het een aantal maanden achter elkaar gehad na onze tweede punctie. toen kreeg ik mega pijn bij mijn ei, terwijl ik die daarvoor nooit voelde en dat hield echt veertien dagen aan tot mijn ongi. hopelijk is het dus toch voor een goed doel bij jou en rennen al die eieren van je nu naar die wachtende zaadjes! :D
    @all: ik lees wel mee, maar ik kan niet iedereen bij naam een hart onder de riem steken :confused: vind het errug knap van degenen die dat wel kunnen :D
    wij zitten nu in de wacht. we hebben twee mooie emmy's teruggekregen maandag en ik heb er een heel goed gevoel bij! ik ga dus gewoon voor de posi test de 30ste!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ yootje, fijn dat je gerust bent gesteld en doe maar lekker rustig aan meid!

@ Judi, ik ga voor je veren meid!

18. judibi

judibi Bekend lid

THNX! :D

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Yojo; Gelukkig hoorde ze jouw hart wel ;) :) Sorry, ben een beetje melig! Maar de VK heeft er verstand van, dus probeer je geen zorgen te maken! :)

@Judibi; Nou, dan is het wel echt een SUPERei, want zoveel pijn heb ik nog niet eerder gehad.. Had je ook pijn in je rug?

20. judibi

judibi Bekend lid

ik zit hier nu aan de cappuccino met zoute pinda's... :oops: had ik ineens zo'n zin in en aangezien mijn eetlust al niet best was deze afgelopen week dacht ik: ik doe het gewoon als ik daar zin in heb en het is errug jammie! :D

Deel Deze Pagina