goedemorgen meiden, heeft iedereen een beetje een leuk weekend gehad? linnie: heb gelukkig niet zo veel last van mijn banden gehad. alleen als ik teveel deed dus rustiger aan doen hielp bij mij al liena: hoe was het in drenthe en hoe gaat het nou met Thomas? heb vannacht weer eens beroerd geslapen.. wordt gewoon moe van mezelf. 2 uur er uit om te plassen dan lig ik wakker tot Nathan wakker word, vannacht al om 3 uur en na de voeding lag ik weer wakker tot 4 uur. Om 6 uur was ik weer even wakker en om kwart over 7 werd nathan weer wakker om te drinken. gelukkig hoef ik nog weinig te doen dus dat scheelt vanmiddag trouwens de eerste prikjes voorr nathan Moet ook gebeuren natuurlijk, maar leuk is anders.. fijne dag allemaal en tok wel weer mee vandaag! xxx
Goedemorgen meiden! @ Yootje, partyanimal hopelijk heb je niet al te lang last van je kater hoe is het nu thuis? @ Miran, succes meis! @ Linnie, bandenpijn, hmmm.. Weet er niks van, heb een perfecte zwangerschap gehad misschien even je vk vragen! Je moet nog wel een poosje ja! @ Mup, fijn dat het beter gaat! @ Riedel, hoe is het met jou vandaag? @ Juffie, wat zielig dat Nathan prikjes krijgt straks, het is gelukkig voor een goed doel! Misschien kun je 'm voor de prikjes eerst alvast een heel eind aankleden. Vaak zijn ze zo overstuur en dan moet je ze nog helemaal aankleden... Bij ons kan het nooit maar heb er wel eens van gelezen, dat scheelt een stuk voor zo'n kleintje! Heerlijk he die gebroken nachten. Heb ik ook gehad. Dan kon ik gewoon niet slapen en dan sliep ik steeds 2 uurtjes tussen de voedingen en was ik helemaal stuk. Probeer maar een beetje bij te rusten hoor meis!
dat is wel een goede tip deli! Nathan heeft altijd al een enorme hekel aan aankleden dus dat zal vanmiddag dan helemaal wel zo zijn. Nu gaat het wel weer trouwens. even lekker gedoucht met nathan in de wipper in de badkamer Voel me alweer een stuk beter! nu maar eens de was opvouwen..
Goeiemorgen kippies! Iedereen het weekend overleefd? Behalve Yootje dan las ik... hihi! @Miranda; Veel suc6 op je 1e werkdag! @Linnie; Jep, ik ben zaterdag jarig! Bijna feestje! *burp* Ben al wel aan de nieuwe banner begonnen, maar ik heb nog niet DE foto van Jamie gevonden voor in de banner... dus moet nog ff aan de puzzel vandaag! Enne, sterkte met je bandenpijn.. heb het ook niet gehad, alleen op het eind van de zwangerschap een beetje, een paar dagen voor de bevalling. maar toen zat ik meer op de bank dan dat ik aan de wandel was, dus zo heel veel last had ik er toen niet van. @Juffie; Blergh, da's niks aan zo'n nacht.. breekt je wel op. Misschien kan je overdag als nathan slaapt ook ff een tukkie doen, om wat rust te pakken. Suc6 met zijn prikjes vanmiddag! @Deli; Ook goeiemorgen! === Xx
@ Juffie, fijn dat je even lekker hebt kunnen douchen! Wesley was altijd overstuur van de prikjes maar als ik 'm vast had was hij rustig maar ja, dan moet je 'm weer loslaten om 'm aan te kleden en dat is niet zo handig ik las toen een keer dat een moeder het kindje al zover mogelijk aankleedde voor de prikjes en dat scheelt een stuk natuurlijk maar dat kan niet op ieder cb. Hopelijk gaat het allemaal goed! Succes! @ All, fijne dag meiden, kom straks nog wel even spieken!
Goeiemorgen! Deli na drie paracetamolletjes ging t wel weer met me en heb goed geslapen. Zo stom de hele dag nergens last van gehad en 's avonds ineens pats! Hier gaat t lekker in huis. Barry is nu naar Frankrijk en weet nog niet wanneer die thuis komt. Hoop wel voor donderdagavond want dan lig ik vroeg in bed en vertrek ik om vier uur 's ochtends naar Disneyland. Anders zie ik hem de hele week niet. Hoe gaat ie met jullie?
Hey hey, Hier ben ik ook weer even. Net de kraamzorg over de vloer gehad. Vanmiddag even op gesprek bij het revalidatiecentrum.
Even een kopietje van de PB die ik net via onze hyve verstuurd heb; Heey kippies! Heb inmiddels al heel wat reacties terug ontvangen nav mijn eerdere PB. Zal morgenavond de ledenlijst dan ook gaan aanpassen. Zal straks nog ff een herinneringsmailtje sturen naar alle kipjes, diegenen die al gereageerd hebben hoeven niet meer te reageren, die heb ik nu op een lijstje staan. Dus diegenen die nog niet gereageerd hebben, krijgen nog een kansje! En mocht het zo zijn dat iemand overhoopt niet heeft kunnen reageren maar toch lid wil blijven, kan diegene zich natuurlijk altijd nog weer aanmelden! Dikke tok! Xx
@ Yootje, hier gaat alles gelukkig goed! Gister een mini strubbelingetje maar die was snel weer opgelost eigenlijk gaat het al weken super weer, gelukkig wel! Fijn dat jij je weer beter voelt hopelijk zie je Barry nog voor je gaat! @ Mup, oooooooooooooooh leuk, kraamzorg al geweest dus voor het intake gesprek, nu begint het steeds dichterbij te komen Ohhhhhhhhhhh, als ik dat allemaal lees wil ik ook weer! Maar ja, eerst een ander huis! @ Queenie, heb nog geen pb gezien op hyves maar die komt straks zeker 5 x
Fijn Deli dat t allemaal goed gaat! Ik ben nog flink ongi maar zonder buikpijn alleen zaterdag flink last van gehad. Vanmorgen weer begonnen met joggen. Maar jeetje die conditie is ver te zoeken....ben gestopt toen ik de mk kreeg en daarna nooit meer opgepakt...zo slecht....heb t nu een half uur volgehouden met lopen, rennen, lopen, rennen. of ja volgehouden...toen was ik weer thuis. Heb mooi ons Suus meegenomen heeft die ook d'r beweging. Met Suus ook nog naar de dierenarts geweest. Ze had weer oorontsteking. Ze had nu vier dagen weer haar eigen voer dus nu weer terug naar de Prednison en zalf en over op de hypoallergeen. Die brokken zijn dus voor de rest van d'r leven.....pfff maar goed nu weten we het wel zeker! En als ze van de prednison af is gaat ze op dieet. Ze is van de vorige kuur drie kilo aangekomen en ze was al iets te zwaar. Dus dat wordt samen trainen ons Suus en ik!
goede dag kippies. ik kom jullie even een fijne dag wensen heb vandaag niet zoveel puf om te tokken sorry . Heb weinig geslapen vannacht want me haantje is ziek en die ligt heel de nacht te hoesten. Zelfs als hij op de logeer kamer ligt kan ik niet slapen. wat zijn mannen toch zielig als ze ziek zijn pffffffff. sorry voor me ego berichtje ik kom morgen weer tokken of vanavond nog. groetjes van penr (creakip)
Heeey Yo... mn eerste werkdag was goed hoor! Ik heb lekker de ramen gewassen, de deuren gepoetst, de huiskamer/slaapkamer/badkamer en gang gezogen en de badkamer uitgedaan. Dat in 2 uur tijd met nog kop koffie drinken erbij (is maar n klein flatje voor maximaal 2 pers). Toen kwam ik thuis en was Chris al wakker. Het was kwart over 11 en dus wou ik t niet meer vertellen maar hij was zooooo lief voor mij dat ik steeds meer twijfel nu he! Maar goed... t moet n keer gebeuren en dus wordt dat morgen! I keep my fingers crossed! Heb wel klein sprankje hoop! Laat jullie morgen alles weten! Kom vanavond weer tokken
Ik vind t verschrikkelijk hoor... ben nu nog rond aan t bellen wat ik nog kan! hahaha hoezo bang zijn!
Je moet niet bang zijn! Zo sportief dagje voor me vandaag. Ben lekker met Suus en Lieke te voet Thijs van school gaan halen.
ik ben zo bang dat ik bijna loop over te geven van de stress en spanning! (of misschien toch zwanger )
@ Deli, het begint nu inderdaad echt op te schieten. BEn vandaag alweer 35 weekjes. Heb vanmiddag klossen gehaald die gaan er van de week maar eens onder. Zeiltje in bed gelegd. En ga deze week ook het kamertje helemaal baby klaar maken.