[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Mup, wat ben jij mooi zwanger zeg! Tja dat vind ik bij alle vrouwen behalve bij mij zelf! hahahaha
    Je hebt n flinke buik(je). Ziet er allemaal erg goed uit hoor!
    Vooral trots doorlopen die laatste 5 weekjes!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks Miranda, hoe gaat het met jou nu?

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Met mij Mup?... ik ben bijna niet ongi geweest en doordat ik stress heb ben ik kotsmisselijk en heb ik niks als hartkloppingen! Maar misschien ben ik er morgen vanaf.
    Ik ben ook veel moe... maar goed mocht ik zwanger zijn dan merk ik dat volgende maand wel toch?!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja das ook weer zo Miran...

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja vind ik ook hoor Yo... ik merk wel dat mn borsten... met name de rechtse... meer gevoeliger is en dat misselijk zijn en dan die vermoeidheid MAAR als je stress hebt dan heb je die laatste kenmerken ook daarin zitten dus dan weet je nog niks!
    Ik wacht wel weer af hoor. Eerst morgen t gesprek aangaan en ik heb trouwens net nog gebeld naar juridisch loket en Chris is safe! Dus dat heb ik gewonnen *kleine gniffel* en mn buurvrouw zegt dat t goed komt! *mn vingers gekruist houdend*
    Ik sms je morgen wel meis!

Hoe was je nacht verlopen Yo? Volgens mij ging het goed he? Hoe gaat het nu tussen jullie? Nog steeds stroef of gaat dát al iets beter?

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Na drie paracetamolletjes heb ik heerlijk geslapen. Ben ik om acht uur opgestaan om te gaan joggen met ons Suus en gaat t goed hier.

Tussen ons gaat t redelijk. Merk dat Barry zijn best doet maar dat ik toch wel wat kwijt ben....kan ook moeilijker ik hou van jou zeggen tegen hem omdat ik niet voor 100% zeker weet of dat zo is.....

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    dat is minder meis, maar goed hij probeert zijn best te doen en dat is al n goed teken toch?! Dat bij jouw komt wel weer als hij ook meer heeft geinvesteerd in de relatie!
    *wat voor psychologische taal komt er nu uit mn mond... zoiets moet ik tegen mn eigen zeggen*

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha ja zo zat ik gister achter m'n laptop toen ik met jou op msn zat....mooi vertellen van je moet t zeggen gewoon doen bla bla bla terwijl ik t zelf ook elke keer uitgesteld heb....
    Wij kunnne heel goed luisteren en anderen tips geven maar voro onszelf blijft t toch moeilijk he!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja idd meid.... maar ben blij dat ik niet de enige ben die alles uitsteld! Ik weet wel dat Chris mij dadelijk qua eerlijkheid minder gaat vertrouwen... dat doe ik mn eigen aan... maar ook dat moet ik dan weer zien terug te winnen. Dit zit er ook nog van mn vorige relatie erin hoor! Toen deed ik alles stiekem en stond ik overal alleen voor terwijl ik diep van binnen weet dat wij met zn tweeen zijn. Maar ik ben blij dat ik hem hier niet mee opzadel infeite want ik moet ervoor werken! *poeh poeh dat is 1 voordeel*

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah ja idd das een voordeel....

ik zit weer alleen, toch wel weer ff fijn....

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, zie ik nou iets over psychologisch gezwets en opbeurende woorden :D mag ik ook wat :rolleyes:

Heb net ff flink zitten janken, snap nu eigenlijk niet zo goed waarom... Wesley heeft zo'n baal/hang dag, niks is goed slaapt zowat niet en kom even niet aan mezelf toe... Haantje smste dat hij pas tegen 20.00 uur thuis is dus toen Wesley net sliep dacht ik dan kook ik vast en eet zelf vast zodat ik straks m'n handen vrij heb voor Wesley en haanlief niet hoeft te wachten op z'n eten, bla bla bla... Maar ja, tijdens het koken werd Wesley meteen weer wakker en niks was goed dus ik heb zelf snel 2 aangebrandde kaasdingen en 2 bloemkoolroosjes gegeten terwijl Wesley lag te jammeren en somssssssssssssssss kan ik daar even niet tegen.... Stom he...

@ Yootje, logisch toch dat je gevoel een beetje weg is, dat moet weer groeien! Het is niet van de ene op de andere dag weer koek en ei, dat heeft tijd nodig meis!

@ Miran, hoe gaat het nou met jou? Morgen dus praten?

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deli lekker janken dan! Dat mag er allemaal uit! Negen maanden zwanger negen maanden ontzwangeren zeggen ze toch.....

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja, idd... Zei vanmiddag nog dat ik geen last meer had van die hormoon-achtbaan :rolleyes: Ach ja... Ga zo Wesley in bad doen en dan zullen we zien of meneer wil slapen straks.

Zo stom, nu is het buiten donker en dan leeft hij helemaal op he, zit ie weer te lachen in z'n wagentje. Ach misschien ligt het wel allemaal aan mij?!

Yootje, spreek je snel weer ik ga er weer van tussen.

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rustig aan meis!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier net ook even flink gehuild. Nathan heeft vanmiddag zijn prikjes gehad en dat was natuurlijk al zielig maar daarna ging het eigenlijk wel weer snel goed. Net was hij alleen ontroostbaar.. zelf tijdens het drinken aan mijn borst bleef hij huilen. zoo zielig :cry: Kon alleen maar meehuilen. Nu ligt hij bij mijn haantje op school te slapen gelukkig.
    Weet dat de prikjes voor een goed doel zijn, maar wel zielig hoor!

Deli: lucht soms enorm op he even goed huilen...

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lekker huilen dan!

Ik jank ook regelmatig hoor en dan heb ik niet eens al die hormonen in mijn lijf.....

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ben altijd al emotioneel hoor maar nu nog een tikje erger ;) En vooral als het om Nathan gaat kan ik echt om alles huilen. Ook om de mooie dingen trouwens... Als hij lacht ofzo :)

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja lekker is dat he

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Yo... hahaha kon ik dat maar zeggen hihihihi
    nee die van mij staat 5-ploegen en nu staat ie nog 1 dagje in de late en dan is ie 2 dagen thuis :confused:

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    hahah je mag die van mij wel lenen

Deel Deze Pagina