Ehm komt wel goed schatje hahaha Nee beetje up en down....nou doet Barry echt zijn best maar twijfel ik....
Hey ! Nou mijn eerste werkdag zit er op. Heb heerlijk gewerkt en ben goed opgeschoten. Woensdag mogen we weer. Hier ook een huilkippie. We zijn net bij Nick wezen kijken in het uitvaartcentrum. Het is echt een mooi babytje! Je zou hem zo wakker willen maken, niet normaal gewoon! Morgen een dubbele dag. Eerst bij mijn vriendin een bord in de tuin gaan zetten omdat die is bevallen van een gezonde dochter en dan morgenmiddag de uitvaart van het kindje van mijn neef. Dat zal helemaal een dag worden van heftige gevoelens. Ik ga nu lekker bij mijn haan op de bank kruipen en vanavond vroeg onder de wol. Dikke knuffel allemaal want ik las wel dat er veel kippies een knuffel kunnen gebruiken Dus hier komt ie........... ********knuffel*********knuffel**********knuffel*********knuffel********knuffel***************knuffel***************
Ja maar komt wel goed. Is t niet met Barry dan is t zonder Barry....ga eerst nog eens goed mijn best doen om er voor te gaan! En dan weet ik dat ik echt alles heb gedaan!
Volgende week bespreken we ons nieuwe rooster dus dan weet ik ook welke dagen ik vrij heb straks. Dan is t wat makkelijker plannen.
@dag... jeetje meid... wat zal ik morgen aan je denken. Het is idd n vreemde gewaarwording he?! Je zal er als ouder zijnde toch niet aan moeten denken. Knuffel je eigen zoontje nog maar ns n paar keer extra stevig want dat zul je morgen wel nodig hebben meid! N dikke knuffel terug! Bedankt voor je knuffel meid... wie weet heb ik m hard nodig! @Wendy... hallooooooooooooooohoooooooooooo hoe is ie met je? en met je kleine ventje? @Yo... t komt wel goed met ons en onze liefdes schatje! We gaan gewoon voor n GOED 2009! Dikke knuffel voor jouw en je weet t he... je hoort van me!
Ik ben nu rustiger maar owee strakkies als ie thuis komt dan gaat de spanning zich meer en meer oplaaien. Maar nog even en dan ben ik er doorheen. Ik weet als ik t morgen gezegd heb, en t maakt niet uit hoe dat ie het opneemt, er valt n last van mn schouders af alleen al omdat ik t hem verteld heb. Genoeg nu hierover want nu begin ik dadelijk te huilen en dan ben ik nog eens niet zwanger of net bevallen Tok later, ga ff spelletje spelen op de pc!
Ja twee weken gelden heb ik mijn droom jurk gekocht en afgelopen zaterdag heeft bart zijn pak gekocht.