[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    hahah miran ach ik doe t ook zowat om de dag en ben ook niet zwanger of bevallen....hahaha ik laat t tegenwoordig gewoon komen.
    Heb vrijdag nog gehuild omdat mijn beste vriend weer een poging gaat wagen met zijn ex. Niet dat ik hem wil ofzo maar omdat de vorige keer dat ze wat hadden hij van haar geen contact met mij mocht hebben omdat zij mij als bedreiging ziet....dacht daar gaan we weer....

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heeeeee Ja met mij gaat het goed! Jesse doet het ook perfect. Het is echt een heerlijk ventje. Ben ook alweer voor de 3e week aan het werk. Wel lekker hoor om weer te werken ;)

Knuffel voor jou meid!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant

GAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFF! Ben benieuwd!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Pff verveled Yo zo ben ik ook ooit mijn beste vriend kwijt geraakt

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja en daar heb ik geen zin in. Daarom moest ik ook huilen. Maar goed. Zal t em deze keer gewoon meteen zeggen hoe ik erover denk. Dan ligt het bij hem

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Helemaal niemand meer geweest gister?
    Dacht dat ik geen mail meer kreeg....

QB heb je je laptop aan laten staan? Je staat bij MSN nog steeds online. Wel bezet maar je bent er wel....

Zo vandaag en morgen even werken en dan heb ik weer weekend!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

wendy: leuk zeg bijna trouwen! en al eeen jurk uitgezocht dus.. ben beniieuwd ;)

Dag: heel veel sterkte vandaag! :(

yojo: werkze!

all: hier wel een goede nacht. was een beetje bang v oor een moeizame nacht want nathan dronk gisteravond maar heel weinig. maar goed toen hij eenmaal sliep, sliep hij lekker door.. Maar 1 keer eruit vannacht en ook zelf goed geslapen dus dat scheelt!
    Vandaag komt mijn moeder gezellig een dagje..

fijne dag!

xxx

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen lieverds!

Kom jullie een dikke knuffel geven en ga snel weer verder!

Dikke kussss

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeede morgen!

@ Linnie, dikke knuffel terug!

@ Juffie, fijn dat je vannacht een betere nacht hebt gehad!

@ Iedereen, fijne dag vandaag!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!
    Ik heb een drukke dag op het werk dus ik ben er waarschijnlijk vanavond pas. Iedereen een fijne dag :D

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Allemaal

iedereen een fijne dag gewenst, ook hier druk maar zal wel langs komen hoor :D

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat een drukke kippies allemaal zeg! :)

13. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    goedemiddag.

wat is het hier rustig.
    wat hebben de kippies het toch druk vandaag nou dan zal ik me luie kontje ook maar van me stoel oplichten en wat gaan doen.

@miran succes vandaag met je gesprek.

@ dag sterkte vandaag met deze moeilijke dag dikke knufff.

voor alle andere kipies een fijne dag en dikke knuffff en tok jullie vanavond weer.

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hahah iedereen heeft het druk zo te lezen, nou ik niet hoor ahum hahaha
    Ik heb nog nooit zoveel gewassen als de aflopen dagen hahahaha

Dag; heel veel sterkte vandaag, is idd erg heftig. Een dikke knuffel in iedergeval..

Miran; jij ook succes vandaag en je kunt het....

Yoyo; volg je gevoel, meer kun je niet doen...

Deli; jij ook goed middag en een fijne dag :D

wendy; wat fijn dat het werken je goed bevalt. Weet je wat wel leuk is, als wij een zoontje hadden gekregen, dan had hij ook Jesse geheten hahah
    wat heerlijk lijkt me dat, een trouwjurk uitzoeken :D

Juffie; vermaak jij je nog een beetje :D gezellig dat je moeder langs komt...Die van mij wil ook langskomen. maar die komt er bij ons niet meer in :( heb 2 jaar geen contact met haar gehad en nu we een dochter hebben, wil ze ineens langskomen. Nou een beetje krom allemaal. Dus we doen het maar niet, om verdriet te voorkomen...

Hoe gaat het eigenlijk met Pooh?

Lin; bandenpijn heb ik weinig gehad, maar een tip is om s'avonds lekker te badderen of te douchen en dan lekker rusten :D

Onze dochter roept, dus ga een seven boven kijken. Ze slaapt sinds 2 dagen s'middags in haar ledikant. hahaha
    We proberen er ritme in te krijgen, maar dat valt niet mee hahaha

oh ik zal de banner ook even aanpassen :D

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden... Ben ik even om te klagen :(

Wesley is deze week 30 weken, kijk ik net in oei ik groei bij week 29/30 staat: Huilerigheid/Hangerigheid/Humeurigheid de 3 H's. Rond week 29/30 is dit niet vanwege een sprong. Je baby heeft simpelweg ontdekt dat zijn moeder weg kan lopen en hem achter kan laten. Dit is vooruitgang, hoe gek het ook klinkt. Het is een nieuwe vaardigheid; hij leert alles over afstanden.

Dat verklaart weer een hoop... Of hij vindt niks leuk of hij vindt het leuk zolang ik in de buurt ben en als ik maar even de andere kant op kijk is het weer brullen :( heb dit nog nooit meegemaakt! Ken m'n eigen ventje niet... Zo extreem. Maar goed... Hij ligt nu in bed, ga ik zo even eten voorbereiden want om 18.00 komen mijn neefje en nichtje waar ik op moet passen en rond die tijd ook mijn pa op de koffie :( wat een dag!

@ Penr hoe is het met jou meis? Het schiet op he!

@ Mink, hoe gaat het met jullie 3tjes? Doet Zoe met puntjes op de e ;) het goed? Wel lekker genieten samen he! Wat vervelend van je moeder :( snap dat je verdriet wil besparen meis, zal voor haar toch ook pijnlijk zijn als je oma bent. Dat zijn altijd vervelende situaties he, sterkte ermee! Je gevoel volgen meis, in allles!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal...

@Mink... jammer meis van t contact tussen jullie en je (schoon)moeder! Ik heb dat ook gehad met mn ex-schoonmoeder. Nu huilt ze nog om de kleinkinders maar van mij mag ze de boom in *op zn zachtst gezegd*
    En hoe leuk vind je het zo'n klein ienieminnie kindje?
    Gaat alles goed met haar? en met de ouders? ;)

@All... ik heb vanmorgen t hoge woord eruit gegooid. Ik bracht de kinders naar school, kom ik terug zit Chris de belastingpapieren in te vullen :confused: ik denk nee ik vertel t nog niet.... om 10 uur kwam zn moeder binnen vallen... ik dacht mooi kan ik t mooi vertellen als zij weg is. Om half 11 komt mn schoonzusje binnenvallen. Om 11 uur gingen die weg. Ik zit n beetje voor me uit te staren en maar misselijk te wezen en zweten... zegt Chris opeens: ja zeg t maar, wat zit jouw dwars? Ik vraag hoe dat zo?
    Nou zegt ie: ik zie je zo zitten... ik wil de eerste 3 maanden niks van je horen he! Ik vraag: waar heb jij t nu over? Ooow zei hij ik dacht dat je zwanger was. Ik zeg: WAS t dat maar! Ik zeg t is veel erger! Nou kom maar op wat is er aan de hand? * waarom kent die vent mij zo goed?* Ik zeg: dit gaat over 2004! Ze hebben mij gebeld en ik ben mede hoofdaansprakelijke. Nu heb ik t helemaal uit laten zoeken maar ze kunnen niet aan jouw geld of aan jouw huis komen. Dus ik heb alles eigenlijk verteld en toen ging hij met die meneer van de gemeente bellen. Hij heeft n afspraak gemaakt en zei daarna tegen mij... ( ik heb zitten huilen als n klein kind... maar toen ik zo in tranen uit barstte zei hij) meid als t mij maar 1 euro kost dan ga jij n huisje aanvragen en de kinders en jij blijven overdag gewoon lekker bij mij. Dat trekken wij wel die 3 jaar! Ik zei door mn tranen heen: ik was hier zo bang voor dat ik dan alleen zou komen te staan en dat dit mn relatie ging kosten... hij zei dit overkomt jouw en hier kun jij niks aan doen! Nou dat was voor mij n hele opluchting! Geloof me maar... NIKS KAN MIJ NU NOG GELUKKIGER MAKEN OOK NIET N ZWANGERSCHAP!

Ik ben nog steeds heel erg misselijk en moe maar ik denk dat dit nog steeds met stress te maken heeft alhoewel ik heel weinig gevloeid heb. Ik kijk dit de volgende menstruatie wel aan. Chris zei wel toen ie naar zn werk ging: ns kijken wie ik nu boos kan maken op t werk! EN ik kreeg kusjes en zelfs n stevige knuffel van m. Ook hield ie mij voor de gek dus dat is n teken dat ie t rustig opgepakt heeft!
    GODZIJDANK!

Sorry voor mn ego-berichtje dames!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    MIRAN DIKKE KNUFFEL! FIJN DAT T GOED IS GEGAAN!

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mink, mooi verhaal wel heftig! Gelukkig is alles weer goed en zijn jullie drietjes lekker thuis.

My, hoe vervelend het ook is de PCO, gelukkig wordt er nu actie ondernomen en weet je nu meer waar je aan toe bent. Succes meid!

Mup, jeetje meid. dat was wel even schrikken. gelukkig is je bloeddruk weer lager. En rustig aan hé! knuffel.

Hier gaat alles goed, erg moe. lijkt erger te worden, op me werk me Hb geprikt, 7.8 dus dat is netjes. misschien gewoon moe van alle drukte +zwangerschap. Moet vannacht weer werken, laatste nachtje en dan ff vrij. gaan we verder de zolder opruimen, moeten nu wel eens gaan beginnen met verbouwen anders komt de babykamer nooit af haha.

Chelsey is een beetje ziekjes, flinke blaasontsteking. zo zielig moet ze elke keer naar buiten en plast dan 7 keer of zo. vanmorgen urine bij de dierenarts ingeleverd en het is een fikse ontsteking, antibiotica kuur voor 15 dagen mee gekregen. hopelijk heeft ze er snel minder last van.

ga zo ff douche etc en dan nog even bankhangen voor ik moet werken.....

dikke knuffel aan alles kippetjes!

yo, vind het erg knap hoe je met je situatie omgaat. Je mag trots op je zelf zijn! (sorry, moest ik ff kwijt)

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja he Pooh! Ben ook wel trots op mezelf!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Miran fijn dat het zo goed is gegaan knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina