Thanx Yo en Wendy! Eindelijk is er n zware last van mn schouders gevallen hoor! Ik blijf wel last van vermoeidheid en misselijk houden en zelfs mn boobs voelen kei gespannen aan! Wat denken jullie... zou dit met die grote stress te maken kunnen hebben of zou dit misschien toch met dat weinige ongi misschien n `kleine`zwangerschap kunnen betekenen? Ik durf niet te testen! Ik ga lekker ff douchen en dan kom ik weer tokken
Kan allebei Miran. Omdat je t gezegd hebt wil nog niet zeggen dat je meteen van alle lichamelijke klachten af bent. douche ze!
Ik weet t niet Yo... zal t eens n paar dagen aankijken! Misschien gewoon deze maand even aanzien *peptalk voor mn eigen* Ik ben er even vantussen lekker ontspannen onder de douche met kokend heet water!
Ja ik weet t ook niet hoor Miran maar wil je niet teveel hoop geven. Lichamelijke klachten door stress zijn namelijk niet meteen over maar wie weet ben je gewoon zwanger!
Hallo allemaal, Miran wat fijn dat Chris het goed heeft opgepakt. Dat zal wel een grote last schelen nu je het hebt verteld. Kan me voorstellen dat je opgelucht adem kan halen. Sorry maar heb geen zin om alles terug te lezen. Deze dag was erg zwaar en heel vermoeiend. De dienst was heel erg mooi maar ook erg emotioneel. Ik heb er hoofdpijn van gekregen. Ik ga nu even lekker in een bad met lavendelolie liggen en dan lekker met haan op de bank kruipen. Tok jullie morgen!
@Dag, lekker rustig aan doen meid... ik geef jouw n dikke knuffel... wat zal jij n zware dag hebben gehad! Hopelijk heb je t n beetje kunnen scheiden... ook voor je eigen gevoel! Zal niet makkelijk zijn geweest dat wil ik best geloven. Sterkte meis!
Schiet trouwens op met jou zeg al over de helft wow! Wat vliegt die tijd. En ik heb goede hoop gelukkig. Het voelt voor mij wel alsof nu alles wel goed gaat komen. En mijn gevoel klopt de laatste tijd steeds.. Dus hopelijk nu ook. Waar is een up to date foto van je buikje? hehe.
Goedemorgen meiden! Hier een kipje dat vanmorgen vroeg wakker was en niet meer kon slapen ik dacht dan doe ik vanmiddag nog wel een tukkie maar ik moest naar m'n werk vandaag @ Dag, poeh... Zal een zware dag zijn geweest... Doe maar rustig aan meis!
goedemorgen meiden! Dag: sterkte en rustig aan.. Mirandä: fijn dat het goed gegaan is! delii: vervelend zo'n sprongetje. hoop dat hij snel voorbij is! all: gisteren even wezen winkelen. Nieuwe broek en nieuw shritje gekocht. wel een maatje groter dan ik had maar voel me toch mooi Pas nog bijna niets en was het zo zat wat ik wel aankon.. zo eerst maar even wat doen. want Nathan zal zo wel wakker worden.. xxx
Goedemorgen allemaal... Hoe is het met iedereen? Hier n moe en nog steeds misselijk kippetje! Verders wel goed hoor!
Hey meiden, Hier ben ik ook weer even. Gister bij de gyn geweest kleine is ingedaald en licht vast. Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant. Volgende week moet ik weer terug. Begint nu wel op te schieten. @ Miranda, sorry heb niet terug gelezen Maar je merkt het idd wel als je de volgende keer ongi moet worden. Maar pas je wel op dat je jezelf niet gek maakt.
Mup, ik pas idd wel goed op dat ik me niet gek maak. Ik denk dat die symptomen komen doordat ik dus zwaar in de stress heb gezeten en nog zit hoor! Ik zie over 2 weken wel wat er gebeurd! Ben blij voor je meid dat het op begint te schieten... heb je foto's van de babykamer (ben heel nieuwsgierig! )?
mup: wat heb jij een mooie buik zeg! en fijn dat de kleine al ingedaald is! nu nog een paar weekjes groter groeien en dan mag hij/ zij komen! hoe gaat het verder met iedereen?
Hey meiden.. ff een ego berichtje (sorry ) maar wil ff m'n verhaal kwijt.. heb dus ook niet teruggelezen.. Ongeveer 3 weken geleden kregen we het heugelijke nieuws te horen dat m'n schoonzusje in verwachting was van haar 1e kindje. Dolblij allemaal natuurlijk, helemaal omdat het voor mij allemaal nog heel vers is was ik razend enthousiast. De 1e echo hadden ze al gehad (met 9 weken) en hebben ze het hartje zien kloppen, verder leek ook alles goed te zijn. Vorige week (ze was toen 12 weken) kreeg ze een lichte bloeding en wilde een 2e echo hebben, op de echo was de kleine lekker druk en het hartje klopte nog steeds.. niets aan de hand dus, behalve dat er naast de kleine een witte stip te zien was. De Gyn kon dit niet plaatsen en dacht misschien aan een 2e kindje dat het niet gehaald zou hebben (vandaar de bloeding), maar stuurde de echo voor de zekerheid even door naar het VU. Gister (precies 13 weken) kregen ze het verschrikkelijke nieuws te horen dat het kindje niet levenvatbaar is.. De witte stip op de echo was geen 2e kindje maar de ingewanden van het kindje Verder is de onderkant van het kindje niet volledig, dwz geen beentjes, geen geslachtsdeel en de ruggenwervel is gespleten Vandaag neemt m'n schoonzus een pil om het kindje te laten overlijden en om de weeen op te wekken.. vrijdag moet ze bevallen, gaat dit niet vanzelf dan zal het kindje operatief verwijderd worden Ik ben enorm aangeslagen hierdoor, helemaal omdat ik een gezond jochie heb, ik hoop dat ze dit een plekje weten te geven, al zou ik niet weten hoe.. Wat is het leven toch hard af en toe! Liefs Sandra