[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Riedel, je kan het beste alle kleertjes even uitwassen. Ik heb bij sommige wel wasverzachter gebruikt, maar dan wel speciale sensetive.

Weet iemand trouwens hoe het met Lynn is.

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ik heb ook alles gewassen! Mijn kraamhulp zei juist wel wasverzachter te gebruiken die we altijd hebben dan kom je er achter of ze er tegen kunnen of niet?!

@ Mup, Lynn?

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ja Lynn1986 dacht dat die hier ook wel eens kletste?

4. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo allemaal.

@miranda wat fijn dat kris het zo goed oppakte. nu hopen dat je kwaaltjes snel over zijn ofdat ze een andere reden hebben knuff voor jou.

@deli met mij gaat alles redlijk de laatste loodjes worden wel zwaar van mij mag het komen. zeker nu ik gehoord heb dat onze vrienden al zijn bevallen die waren de 17de uitgerekend.
    Gefliciteerd met de 7 maanden van wesley wat gaat de tijd toch snel he.

@day wat een verhaal meis heel veel sterkte en een dikke knuff

@yojo al onderweg naar disney of nog niet? heel veel plezier in iedergeval.

@Riddle ik heb alle kleertjes gewassen ook de nieuwe.

@lindaS heb je je mobiel paraat buddy want het kan nu elk moment gaan beginnen.

@alle andere hoe gaat het met julli?

morgen ben ik 38 weken en krijg ik bij de vk een inwendig onderzoek :( .
    weet iemand wat ze dan precies doen? ik vind het namelijk maar niks.
    heb eindelijk me bed omhoog gezet maar ik vindt het 3x niks kan bijna niet uit me bed komen. en kan niet lekker tegen me haantje aan gaan liggen. :(
    verder gaat alles hier goed ik ga nu lekker eten en dan maar eens even wat poetsen nog.
    tok jullie vanavond of morgen weer doeiiiiiiiii

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey allemaal,

Juffie hoeveel voedingen heeft Nathan nu dan?
    Ik geef Stan nu om 07.30 11.00 15.00 19.00 en 23.00 de fles. Ik zou het ook wel lekker vinden om de laatste voeding wat vroeger te geven maar als ik die net als jou om 21.00 uur geef dan slaapt hij ook niet tot 07.30 uur denk ik. En als er te weinig tijd tussen de voedingen zit dan drinkt hij zijn fles niet leeg. Heb je nog tips voor me?

Liena....hoe is het met je? Lukt het nu goed met Thomas nu je jbpm bij zijn voeding doet? Ben je nog aan het kolven of geef je hem nu een papje voor de voeding? Ben erg benieuwd.

Deli.....alweer 7 maanden. Jeeeeetje wat gaat het snel.

Day......nogmaals knuffel meid! Ik begrijp nu heel goed dat je er veel moeite mee hebt.

Crea....nog eventjes! Ik heb nooit een inwendig onderzoek bij de vk gehad dus ik kan je niet helpen.

Ik ga er vantussen.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Om 3.15 gaat de wekker. Dan ff douchen en dan vertrek ik!
    Nu ff wat boodschappen gedaan en koffer inpakken etc.
    Kom vanavond nog wel ff tokken!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, in principe zijn die tijden die je hebt heel normaal hoor! Had ik ook met Wesley maar bij juffie dacht ik omdat ze 21.00 uur deed en Nathan al doorsliep tot een uur of 5 zou jammer zijn misschien. Hoeveel cc geef je in elke fles dan? Wesley heeft ook lang de laatste fles tussen 22.00 en 23.00 uur gehad, op een gegeven moment probeerde we dat naar 21.00 uur te verschuiven omdat hij de hele avond wakker was en 'smorgnes sliep maar pas met 6 maanden toen hij fruit en groente kreeg lukte het om 'm 'smorgens meer wakker te hebben en dat hij 'savonds slaapt.

@ Crea, nog effe meis, dan heb je jullie kleintje in je armen. Laatste loodjes zijn altijd zwaar.

@ Mup, naam komt me bekend voor maar niet van onlangs nog?

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @crea... hopelijk betekenen die kwaaltjes idd iets anders maar ga er niet vanuit alhoewel ik bij mijn boobs n GROTE VRAAGTEKEN zet :)

@yo... heerlijk meid ff lekker weg. Dat weekendje zal je goed doen!

@Dag en Juffie... ik had dysmatuurkindjes en dus met 2/3 maanden nog 6 voedingen op n dag.. kan hier dus niet echt over meepraten!

@All... waar zijn Pooh en Linnie eigenlijk gebleven?

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dag: nathan heeft nog wel 6 of 7 voedingen hoor..
    overdag nog om de 3 uur en soms nog eerder.. heb helaas nog geen vast ritme. ligt helemaal aan de nacht

10. maria04

maria04 Niet meer actief

hey meiden

hoe is het met jullie?
    hier gaat het wel lig met griep op bed rosalina heeft koorts echt heel zielig.

juffie lekker dat nathan doorslaap. rosalina komt nog steeds a drie uur en soms eerder ook snachts. Rosalina groeit als kool volgens cb is het ook niet raar dat ze veel voeding vraagt ze zit qua lengte boven het gemiddelde bij geboorte 48 cm en nu 62cm en ruim 5 kilo

hoe is het met de rest?

knuf maria

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja denk t ook dat dit weekendje goed voor me is!
    Heb er in ieder geval heel erg veel zin in!
    Laatste dingen nog in mijn koffer. Fototas staat klaar en ook wat lekker en drinken staat paraat!
    Vanavond lekker op tijd naar bed!

Hoe gaat ie met jullie dames?

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli...ik heb nu 150 cc water per fles en sinds afgelopen maandag op advies van het CB begonnen met 1 fles 180 cc water zodat zijn maag vast kan wennen. Om 15.00 uur drinkt hij het beste en dan krijgt hij de grote fles ook wel leeg. Hij is een beetje een moeilijke drinker en ook best wel een spuger. Ik zit nu sinds 2 weken aan de Omneo en dan moet ik er nog jbpm aan toevoegen om het binnen te houden. Maar het is een voorbeeldig kind dus daar klagen we niet over.

Riddle...ik was ook met wasverzachter. Eerst gebruikte ik wel neutral maar inmiddels ook niet meer. Gewoon het wasmiddel en de verzachter die ik ook voor onze eigen was gebruik. Het is maar net wat je zelf prettig vind. Ik denk wel dat het is wat Deli al zei. Je moet ze ook wel ergens aan laten wennen. Als je alles hypoallergeen en ph-neutraal gaat doen dan kunnen ze misschien nergens meer tegen. Maar gewoon doen wat je zelf prettig vind! Ik wil je bij voorbaat ook vast adviseren om niet alles klakkeloos van een kraamhulp of CB aan te nemen. Soms is je eigen gevoel gewoon beter! Is heel moeilijk omdat je in het begin heel onzeker bent en alles nieuw is. Na verloop van tijd leer je je kindje kennen en weet je zelf het beste wat goed voor hem/haar is.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Maria...wat zielig dat ze koorts heeft. Hopelijk is ze weer snel opgeknapt!

Yootje....heerlijk een weekendje weg! Alvast heel veel plezier! Geniet er maar van!

Ik ga even stofzuigen en de was opvouwen. En dan is het weer tijd om te gaan koken. Mischien kom ik vanavond nog even kletsen.

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja heb alle beddegoed nu maar even zonder wasverzachter gewassen maar de rompers en alle kleding ga ik dan toch maar met een beetje verzachter wassen...thanks voor de adviezen!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieve schatten!

Ik ga jullie weer een weekend verlaten!
    Ga zo mijn bed in want om 3.15 gaat de wekker weer....
    Iedereen hele fijne dagen gewenst en geniet van alles!

Tot zondag! Of ja ik denk dat dat wel maandag gaat worden....

Dikke knuffel!

Ow ja was toen straks bij de Albert Heijn en daar hebben ze van chocolade zo'n ontzettend lief kippenpaartje......

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo allemaal,

Day; wat verschrikkelijk nieuws zeg, ik hoop dat ze dit een plekje kunnen geven, maar dat zal zekers wat tijd kosten...

Riddle; Ik was alles met wasverzachter en gewone wasmiddel. Ik wist niet eens dat dit in eerste instantie niet goed was?
    Zoë maakt het weinig uit hahahaha

Even ego;
    Zoë poept al 2 dagen niet en heeft wat last van krampjes, erg zielig...
    Ze heeft veel wint, maar haar ontlasting komt gewoon niet...
    Wie heeft er nog tips...
    Ze plast wel veel en is verder nog wel tevrden, maar af en toe dan huilt ze omdat ze dan een krampje heeft...

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: ik temperatuur nathan als hij last heeft. vaak als de thermometer er in zit dan komt er wel wat mee. beetje heen en weer gaan helpt meestal wel. nathan heeft er ook wel last van, erg zielig!

yojo: geniet ervan!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden na een drukke dag kruip ik nu lekker mijn bedje in. Tot morgen.

Yo veel plezier dit weekend

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola lieve kippetjes!

Hoe is het hier? Bij mij redelijk, helaas veel last van mijn banden en het lijkt niet minder te worden.. Maar als dat alles is, dan klaag ik nog steeds niet! ;)

Ik kom jullie eigenlijk alleen een dikke knuffel geven! Weet dat ik weinig online ben de laatste dagen, maar heb het erg druk op mijn werk.. :(

Kom snel weer tokken! Alvast een fijn weekend iedereen!

XXX

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Yo... je bent nu al weg nu ik dit intyp maar ik wil je als nog n HEEL FIJN WEEKEND wensen!

@Mink... ik deed idd precies wat Juffie ook doet met de thermometer. Giuliano heeft hier ook veel last van gehad ( en nog steeds). Het is heel zielig bij zo'n kleintje maar je kunt er verders niks aan doen... mocht t nog niet lukken zou ik even contact opnemen met de consultatiebureau of ha!
    Sterkte meissie en n dikke knuffel voor Zoë!

@All... mijn borsten blijven gevoelig... t is n gevoel net alsof ik ontstoken tepels/borsten heb. Niet de hele tijd maar wel heel vaak op n dag. Veel plassen en nog steeds misselijk maar in minder mate als vorige week. Vooral als ik koffie op heb dat valt heel zwaar in mn maag!
    Ach.. nog n paar weekjes en dan weet ik meer!

Tok later weer... straks even MIJN huis poetsen.

Deel Deze Pagina