goedemorgen meiden, Nou gisteravond gewoon om half 10 gevoed.. Wel wakker gemaakt maar wilde eigenlijk zelf naar bed en dacht ik zie wel. Kwam hij dus om kwart over 4 alweer. Nathan is gewoon nog niet toe aan doorslapen denk ik.. Ach hij slaapt na de voeding eigenlijk direct weer dus dan is het niet zo erg.. Als hij eens een week lang 8 uur ertussen laat kan ik de laatste voeding wel later gaan geven maar dat schiet nu toch nog niet op.. Lekker alweer bijna weekendd! Heerlijk! Meiden fijne dag. Xxx
miranda: spannend hoor meis.. probeer jezelf niet gek te maken hoor.. weet hoe moeilijk dat is.. Dikke knuf!
vanaf vandaag kan ik weer meelezen ben sinds gisteren weer lekker thuis na 6 dagen in het ziekenhuis geweest te zijn
Mogguh Allemaal Hier een kippie dat geen zin heeft Ahhh Mink, zeker zielig he al die stomme krampjes, hoop dat et snel over is.. Hier weer even een vraag, jullie zullen er wel gek van worden haha...maar ik krijg met ongeveer 37 weken bij de vk het bevallingsgesprek maar wat als ze besluit om eerder te komen?..dan moet ik in het ziekenhuis bevallen maar ga je dan gewoon naar de eerste hulp of bel je eerst ?...wel handig om te weten want je weet nooit natuurlijk Nou ik kom zo wel weer even tokken dus laterssss
Juffie Jesse komt ok de laatste week om 4 uur maar als ik er dan heen loop en hem een knuffel en zijn speen geef slaapt hij weer verder tot 7 uur. Heb je dat al geprobeerd? misschien helpt het?
melanina: het ziekenhuis? Wat was er aan de hand? Rid: als de kleine zich eerder meldt moet je de vk bellen.. Het spoednummer zeg maar. die zegt dan wel dat je naar het ziekenhuis mag gaan.. Wendy: nee nog niet geprobeerd. Maar naar mijn idee heeft hij ook echt wel honger.. Hij begint namelijk al te zoeken als ik hem eruit haal.. Maar kan het natuurlijk wel een keer proberen. Het gekke is dat hij de ene nacht er net 6 uurtjes tussen laat zitten en de andere nacht 8.. 's nachts drinkt nathan niet zo lang trouwens. Meestal is hij binnen 10 minuutjes wel klaar... Lastig hoor zo'n kleine uk
ik ging voor een kijkoperatie omdat ik een bbz had waarschijnlijk maar bij die operatie hadden ze een addertje geraakt en kreeg ik dus na een dag zon 1600 cc bloed in me buik hier kwamen ze doordat mijn bloeddruk goed bleef savonds achter dus moest ik met spoed weer de ok op en 6dagen blijven . ben nu 6 weken thuis
Morgen allemaal! Hoe is het hier? @Wendy: dat heb ik idd ook geprobeerd en werkte bij mij ook blijkbaar willen ze gewoon ff weten dat je er nog bent @riedel: hier nog een kippie die geen zin heeft gelukkig is het vrijdag en morgen lekker weekend @mink: wat hier hielp tegen kramp was een lekker warm badje of zachtjes over z'n buikje wrijven. Dat met de thermometer helpt wel maar mag je niet te vaak doen omdat de darmen dan 'lui' worden en elke keer gestimuleerd zouden moeten worden om te poepen (zei het CB) Btw met BV kan het vaker voorkomen dat kindjes minder poepluiers hebben (zolng de plasluiers niet afnemen), Kevin had een record van 5 dagen! toen ie uiteindelijk weer ging poepen hadie 2 luiers helemaal vol tot aan z'n rug! Met mij gaat het weer wat beter, m'n schoonzusje heeft gister een vruchtwaterpunctie gehad en vandaag krijgt ze een vlokkentest, daarna zal de bevalling ingeleid worden... Verder gaat het met Kevin echt super! hij is de hele dag vrolijk en sinds een weekje kan ie ook schaterlachen! echt geweldig
@ Mink, wat vervelend dat ze last heeft van krampjes Wesley kon ook heel moeilijk zijn ontlasting kwijt en dat duurde soms wel 3 dagen.. Nu Zoe nog zo klein is komt het vast omdat alles nog op gang moet komen maar als het te lang duurt zou ik eens de ha vragen. Ik heb voor Wesley uiteindelijk wat laxerends gekregen, druppels. Heb dit maar 2 x hoeven gebruiken toen ging het goed. Ik ben geen voostander van de thermometer gebruiken, sorry voor de dames die dat wel doen/deden Ik heb destijds toen ik met dit probleem zat gelezen dat een kindje er ook aan kan wennen dan dus ik heb dat toen niet meer gedaan, daarvoor wel eens geprobeerd maar dat werkte ook niet. Wat helpt tegen krampjes, warme kruik op de buik, masseren of Zoe op haar rugje leggen en d'r beentjes laten fietsen laat maar zeggen? Het is een rottijd waar je door heen moet @ Juffie, meis... Het komt vanzelf wel dat Nathan gaat doorslapen inderdaad! Zolang hji naar de voeding direct weer gaat slapen is het al super toch! Er komt vanzelf een nacht dat je 'smorgens wakker wordt en denkt; ben ik er nou uit geweest?! @ Melanina, waarom was je in het ziekenhuis? @ Riedel, in je mapje staat een nummer dat je kunt bellen als je weeen hebt toch? Dan zou ik gewoon de vk bellen als dat gebeurd, dan zul je wel in het ziekenhuis moeten bevallen maar dan zal er toch wel een vk bij zijn neem ik aan omdat je bij hun onder controle loopt. Ik kreeg trouwens met 35/36 weken het verhaal bij de vk?!
Oh nadat ik mijn reactie had geplaatst was er weer wat bij getokt. Mijn collega zat ook steeds tegen me te kletsen dus duurde lang voor ik klaar was met mijn bericht hahahaha... @ Melanina, sjonge... Wat een gedoe! Doe maar lekker rustig aan dan. Zal wel schrikken zijn geweest! @ Juffie, Ik heb wel vaker gelezen van kindjes die toch 'snachts kwamen en dan maar weinig dronken. Ik geloof toch echt dat je dat gewoon nog even moet doen dan, hebben ze het gewoon nog even nodig. Wesley heeft dat ook een periode gehad. Pas toen hij echt tijden lang had doorgeslapen en toen 'snachts weer kwam heb ik 'm geen voeding meer gegeven maar ben 'm gaan troosten met een knuffeltje. @ Day, precies wat je zegt bedoelde ik wat die thermometer betreft alleen kon ik die woorden niet vinden. Maar daar kunnen de darmen idd lui van worden. Daarom ben ik er ook geen voorstander van, ze moeten leren poepen zonder hulp natuurlijk. Alleen in uiterste nood toen Wesley echt dagen lag te spartelen omdat hij 't er niet uit kreeg gaf ik 'm die laxeerdruppels maar dat was gelukkig maar 2 x nodig. En inderdaad als je borstvoeding geeft kan de ontlasting heeeeel lang wegblijven. Heb wel eens gehoord van meer dan 10 dagen. Als je kindje gewoon alles goed opneemt blijft er niks over om uit te poepen zolang ze maar goed plassen idd. Fijn dat het met jou en Kevin goed gaat, leuk he dat schaterlachen! Het wordt steeds leuker! Wesley geeft me nu steeds kusjes als ik 'm vast heb met z'n gezicht naast het mijne. Dan houdt hij zijn handjes om mijn gezicht en komt wild met open mond naar mijn wang en kwijlt me onder *helemaal geweldig*
@Mela...Sterkte meid! Ja vond het ook vrij laat voor het bevallingsverhaal maar volgende afspraak is met 34 wkn en 5 dgn en die afspraak erna krijg ik het verhaa pas...zal eens in mijn mapje kijken vanaaf...
@ Riedel, mocht er voor die tijd wat gebeuren zou ik gewoon naar de vk bellen op het 06 nr dat in je mapje staat. Je loopt bij hun onder controle dus dat is logisch! Dan zal ze eerst bij je komen en mocht het echt doorzetten of dat er wat anders is zullen jullie samen naar het ziekenhuis gaan en dan zal ze of bij je blijven of je overdragen aan een gyn daar! Maar geen zorgen maken, ze blijft voorlopig wel zitten Wil je trouwens thuis of in het zkh bevallen als je de keuze hebt?
@Melanine... sterkte meissie. Dikke knuffel voor jouw! Jeetje wat moeilijk moet t geweest zijn voor je! Rust maar lekker uit en sterk maar goed aan! @All.. ik ga poetsen om mn agressie en aandacht op iets anders te focussen! Ik zit hier weer te malen en te malen met mn gedachte en dat is niet goed voor mij!
Dankje wendy Het zijn de naweeen die ik over heb gehouden van het gesprek met Chris. Mn ex is me nu ook aan t sms-en (wat ik nu hélemáál niet kan hebben en gebruiken). Dus nu begin ik weer boos, zeg maar gerust KWAAD, te worden want mn ex weet niet wat ie mij en mn gezin aandoet! En dat speelt nu in mn hoofd. Dus ga even mn muziek open gooien en ff lekker poetsen! Tok later
@ PenR, ik vind dat bed omhoog ook echt helemaal niks. En dat zeiltje nog veel minder. Verschuifd de hele tijd. Met een inwendig onderzoek gaan ze geloof ik voelen of je evt al ontsluiting hebt ed.
@ Penr, ik heb ook geen inwendig onderzoek gehad? Maar ik denk dat ze gewoon voelen of je baarmoedermond al wat is verzacht ofzo? Stelt vast niet veel voor meis, kun je vast wennen, straks mag je ook met de billen bloot @ Mup, heb je nu al een zeiltje dan? Ik heb die pas een week voor de uitgerekende datum ofzo er neer gelegd, geloofde het wel. Ik had sowieso een dekbed over het matras liggen en daaronder het zeiltje, anders glij je steeds weg Dat bed omhoog vond ik wel fijn, stond ernaast en kon me zo op het bed laten vallen @ Miran, ga maar even lekker je zinnen verzetten idd!
@ Deli, de kraamzorg raadde het me aan om het toch maar vast te doen. Want als mijn vliezen breken kon ik een nieuw matras kopen.