[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Judi; Ik duim voor je meid! Weet even niet wat Emmy's zijn, maar als jij er een goed gevoel over hebt, dan zal het wel iets positiefs zijn :)

Succes meis!

2. judibi

judibi Bekend lid

@linnie: de hele rataplan! alles wat in de onderbuikregionen pijn kon doen, deed dat ook! flink! :evil:

3. judibi

judibi Bekend lid

sorry, term van de vruchtbaarheidsbehandelingen :oops: emmy's zijn embryo's.

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhhhhh, ik wil dit niet nog een week hoor! :eek: Trek ik niet :(

Ik ben benieuwd wat ik morgen op het schermpje te zien krijg :)

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Emmy's klinkt zo Hollywood! :) Maar wat fijn voor jullie! SUPER! :D Ik duim voor een posi test op 30 juni! :D

6. judibi

judibi Bekend lid

nou ik wil best even met mijn mooie bolle buik dan over een rode loper flaneren hoor :) no problemo :)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahaha.... "and the emmy goes toooooooooooooo........ Judi" :whistle:

Weet je al wie je allemaal moet bedanken in je toespraak? :)

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hhahahahahah ik zie t al helemaal voor me judibi

9. judibi

judibi Bekend lid

wie zal ik allemaal bedanken? eeeehhh...de dokters! en mijn haantje natuurlijk ook een beetje :)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaa en je eitjes niet te vergeten :D

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En wij kippetjes dan?! ;) Voor alle steun en toeverlaat?! :)

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Linnie, da's een goede!

Niet de kippetjes van de SuperKippenSpionnenBrigade vergeten!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Las net dat de pasgeboren dochter van Boulahrouz overleden is, die was veel te vroeg geboren :( zielig he... Bah!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhh, ik kan me niet meer motiveren om aan het werk te gaan.. Verlang naar mijn bedje! Ga vanmiddag lekker op tijd naar huis en nog even snel liggen, HEERLIJK! :D

Linnie is vandaag echt in een klaag-maar-raak-bui! ;)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhhhhhh :eek: Wat erg... Hoorde gisteren dat hij wegens prive-omstandigheden weg moest van de training, vond het zo vreemd.. Wat zielig :(

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja dat had ik ook meegekregen en vanmorgen hoorde ik wel dat het met de zwangerschap van z'n vrouw te maken had, dacht iets te horen over zwangerschapsvergiftiging en nu dit... Echt heel erg sneu!

Klaag maar raak hoor Linnie! Dat mag wel! Als ik straks thuis kom ga ik ff mijn auto schoonmaken ivm de apk morgen en dan ook op tijd naar bedje!

Gister zou ik naar een vriendin gaan maar omdat de loodgieter zou komen moest ik wachten tot mijn haantje thuis was dus dacht kan ik nog net even een half uurtje liggen, belde mijn haan....... Hij was niet met de fiets naar het station gegaan maar met de bus omdat hij dacht dat de staking voorbij was maar ze reden niet meer na 19.00 uur dus kon mooi eruit om 'm op te halen hahaha....

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dus dat wordt bankhangen vanmiddag! HEERLIJK!

Ik hoor net dat ik waarschijnlijk 2 vriendinnen op bezoek krijg om te komen eten! Maarrrrr... Dan hoef ik geen boodschappen te doen en te koken, ze willen alleen mijn keuken gebruiken! Dus eigenlijk best lekker, hoef ik dat niet te doen! :D

18. judibi

judibi Bekend lid

sorry alle kippen steun en toeverlaten! ik schaam mij diep dat ik jullie zomaar vergat :oops: gelukkig heb ik nog even om mijn hele speech voor de rode loper in mijn hoofd te krijgen!
    ja, da's wel heel zielig hoor van zin dochter :cry:

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha ideaal zulke vriendinnen! Als ik zulke mensen op bezoek krijg kan ik ze naar buiten wijzen daar staat nl. mijn electrische grilletje die overigens nog niet is schoongemaakt :D

Lekker toch! Beetje relaxen voor morgen meis!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja, HEERLIJK! :)

Heb zo weer een afspraak.. BLERGHHH! Moet nog zoveel doen nu ik een vrije dag heb morgen.. :eek:

Deel Deze Pagina