[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    even spammen deze foto heb ik 10 min geleden gemaakt ;)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wat n lekker ding is het Wendy...
    leuk hoor dat spammen van jullie!
    Kan ik ook meegenieten van de kleintjes!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik moest ook met 10 cm en na een tijdje proberen thuis naar het zkh alleen moest ik in onze eigen auto met mijn haan achter het stuur en de vk in haar auto achter ons, was zeker niet prettig maar ik heb niet zoiets van de volgende keer niet meer thuis. Zo zie je maar iedereen ervaart het toch weer anders he :D

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Precies Miranda, mijn zwangerschap verliep super, had nog maanden zo door kunnen lopen dus ik zag het helemaal zitten thuis. Dat het niet gelukt is en ik naar het zkh moest vond ik niet erg. Ik heb wel ervaren dat de vk iig die van mij heel kundig was en echt wel weet wanneer het niet wil lukken. Ze hield mij ook steeds op de hoogte. Op een gegeven moment zei ze ook je hebt best veel bloed verloren en omdat het met persen niet zo ging, ik kijk het nog even aan en anders gaan we naar het zkh. Voor mijn gevoel ging het allemaal prima en zou het zo weer doen thuis!

Hopelijk mag jij dat ook eens ervaren meis! En lekker worden verwent thuis :D

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik heb mn huiskamer alweer helemaal gepoetst... ga nu mn keuken uitsoppen en denk ik mn ramen. Badkamer kan morgen ook nog!

Kom zo wel weer tokken

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik hoop t ook Deli... wie weet komen mn dromen ooit uit!

Ik ga ff nog wat doen want mn schatje komt over 1 uurtje al thuis en dan wil ik het hier klaar hebben.

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha leuk al die verhalen, en jahoor lekker thuis in mijn eigen stekkie als het kan :D

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Riedel, laat mij weten of je het mij ook aanraad om thuis te bevallen hahahaha... nee hoor meis als alles goed is waarom zou je dan in t ziekenhuis bevallen?! Oke als tijdens de bevalling wel moet dan is het anders. Soms kan t gewoon niet anders toch?!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo ben ik ook weer heel even..

Nathan heeft zijn dagje niet volgens mij.. :( was net brullen echt niet normaal meer. Maar even lekker gebadderd, vond hij wel lekker. nu ligt hij in zijn bedje maar voor hoe lang weet ik niet..
    straks na de voeding maar een stuk wandelen. het is wel niet zulk mooi weer maar warm aankleden dan kan het wel..

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Knuffel voor Nathan :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, wandelse meis. Hopelijk slaapt hij nog even tevreden!

Wesley was de hele week al humeurig 'smiddags en heel verdrietig... Wil zo graag weten hoe het is nu hij op het kdv is maar durf niet te bellen... Hoop maar dat hij vrolijk aan het spelen is.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ben nog niet weg :) Heb hem toch nog even in bed gelegd. Als hij zo nog niet slaapt en weer zo veel huilt ga ik lekker wandelen.
    je zou toch zeggen dat hij wel moe moet zijn onderhand. is de hele dag bijna wakker :(

deli: kan me voorstellen dat je graag wilt bellen dan.. zo ik volgens mij ook doen :)

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    waarom bel je niet gewoon Deli?
    Mag toch zeker wel als moederzijnde.
    Ik heb dat ook ooit gehad met mn ex-schoonvader... toen mijn kinders daar sliepen en 1tje ziek was belde ik 2x per dag op. Opa zei: dat is n goed teken meid.. dat is n teken dat je veel van je kinders houdt!
    Geloof me t doet goed en zeker voor je eigen gemoedsrust!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja meiden, ik durf het ook wel, niet dat ik me schaam als ik wil weten hoe het gaat maar ik ben zo bang dat ik dan hoor dat hij verdrietig is en ik nog een paar uur op m'n werk moet zitten :( snappie...

@ Juffie, ik heb ook veel van zulke dagen gehad

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh, mijn bericht was nog niet klaar.. Ik heb ook veel van zulke dagen gehad en vaak had dat echt met verandering in z'n ritme te maken? Ik weet niet of het bij jou ook zo is misschien? In ieder geval sterkte...

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    denk het wel deli.. zijn hele ritme (voor zo ver we die hadden ;) ) is weer anders.. De tijden dat hij normaal sliep is hij nu klaarwakker..
    Net gewandeld en toen we bijna thuis waren viel hij pas in slaap. Nu dus weer klaarwakker.. Heb hem toch maar in bed gelegd want hij is gewoon heel erg moe. Laat hem (hoe moeilijk ik het ook vind) nu even huilen en dan kijk ik of hij in slaap valt..
    heb ook het oei ik groei boek en daarin staat dat er rond de 8 weken weer een sprongetje iss

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, dat boek is IDEAAL! Tenminste voor mij, ik merk echt dat Wesley "precies" gelijk loopt met die sprongen ja! Echt handig en ook fijn voor je gemoedsrust.

Misschien helpt het om 'm een beetje te troosten als hij in bed blijft liggen? Ik moest Wesley in die periode ook vaak laten huilen, zo zielig...Was er zelf helemaal stuk van maar ja... Toen ben ik ook helemaal gestopt met kolven, kreeg er gewoon de tijd en rust niet voor.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Als het huilen lang door gaat ga ik ook troosten maar als ik dat te snel doe wordt hij alleen maar onrustiger.. Dan ziet hij me weer en begint het weer helemaal opnieuw..
    Inderdaad goed voor je gemoedsrust dat boek ;) Of het ook echt allemaal klopt weet ik niet hoor maar je kunt de huildagen een naam geven en een oorzaak.. En de zonnetjesperiode komt vast ook weer snel!
    Bij wesley klopt het dus wel steeds?

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi hoi...

Ik ga zo lekker slapen moet morgen met mn zoontje gaan voetballen en dus vroeg eruit. Moet om kwart voor 9 al hier op t veld staan en dan nog ns naar n ander voetbalveld want ze spelen UIT. En daarna ga ik lekker naar mn ouders toe.

Dus slaap lekker allemaal en tok morgenvroeg weer even

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Waaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zijn jullie?

ff spammen dan maar :D

Deel Deze Pagina