we waren lekker dagje bij vrienden. mannen klussen en de vrouwen shoppen en kletsen. hadden we weer goed verdeeld fijn weekend verder. xxx
allemaal een fijn weekend gewenst! Ben een beetje druk dus weinig tijd om uitgebreid te tokken. Ik zag wat dingen langskomen over thuis of in t ziekenhuis bevallen. Ik vond het thuis super fijn! Totdat ik na een uur persen met hevige persdrang in de auto moest om alsnog naar t ziekenhuis te gaan. In het ziekenhuis is het allemaal heel snel gegaan en heb ik zelf weinig van meegekregen. Aangezien ik vanwege de streptokokken bacterie in de toekomst niet meer thuis mag bevallen zal ik hopelijk nog ooit een herkansing krijgen om het bewust mee te maken in het ziekenhuis (jaja, hopelijk blijft het niet bij 1 kindje in ons gezin).
Hey dag, dus jij mocht ook met jullie eigen auto ik woon gelukkig dicht bij het ziekenhuis! @ Juffie, lekker hoor! Goede verdeling! Verder is er niet veel meer getokt! @ Queenie, hoe was je verjaardag meis? Lekker druk gehad?
Goedemorgen... We kunnen wel merken dat in de weekenden de haantjes erbij zijn want er komt bijna niemand in de weekenden... allemaal druk druk druk! hahahaha ik was gistermorgen met mn zoontje mee naar voetballen gegaan. Vorige week heeft zijn ploeg met 12-0 gewonnen! Nu moesten ze weer voetballen en wat denken jullie?... ja hoor ze winnen met maar liefst... 9-0 , mama helemaal trots op hem. Mijn zoontje is dus niet bang voor de bal ( is verdediger) en gooit zn hele lichaam en vooral zn voeten tussen bal en tegenspeler. Ik vind dat zooooo machtig om te zien he. Ik hou niet van voetballen MAAR dit wil ik voor geen goud missen! S'middags ben ik naar mn ouders en mn omaatje gereden (Helmond) was weer heel leuk en mn 2 jongste hebben weer kattekwaad uitgehaald maar we moesten er verschrikkelijk om lachen. Ze hadden oma's rolator gepakt en mn zoontje zat op dat plankje en mn dochtertje op dat ding waar je boodschappen opzet. Zo zijn ze door de gangen heen aan het rijden gegaan. Zij zette haar voetjes af en liet de rolator uitboemelen. Jammer dat ik het niet gefilmd op op foto's heb vastgelegd! Hoe is het verders met jullie? Ik merkte gisteren dat ik weer misselijk werd en nu net ook weer misselijk... mn borsten blijven stevig aanvoelen en ook wat gevoelig. Verders heb ik n zeer opgezette buik en gisteren voelde ik flink wat steken aan allebei de kanten in mn buik. Voor de rest gaat t met Chris en mij allebei goed... we zijn door ons gesprek niet veranderd tegenover elkaar. We zijn juist closer geworden op t moment. Dus alles loopt heerlijk hier! Ik kom strakkies weer tokken.
Hey kippetjes, Ben ik ook weer even. Gisteravond flink ziek geweest. En de hele nacht wat last van buikpijn gehad. Nu nog buik en rugpijn misschien oefenweeen ofzo.
Zou idd zomaar kunnen meid... oefenweeën. Het is maar stilletjes hier! Waar is iedereen? Het is ook wel lekker weer he om binnen te zitten?! Nou ik kom strakkies wel weer tokken hoor!
Inderdaad Deli in de eigen auto. Ik weet niet hoe jij het ervaren hebt maar dat vond ik echt het meest vervelende van de bevalling. Wij wonen ongeveer 10 km van het ziekenhuis vandaan maar het was die ochtend erg glad dus we hebben er bijna 25 minuten over gedaan om er te komen. Ik ga snel weer want haantje is een ontbijt/brunch aan het maken voor mij.
Smakelijk Dag! Ik heb toen ik 7 cm ontsluiting had n rit gehad van mn huis uit naar ziekenhuis en dat was idd niet echt je-van-het (zoals wij dat noemen). Ieder drempeltje/deukje/gaatje in de weg deed even pijn... Pfffffffffffffffff... dan moest ik weer even puffen maar goed t ziekenhuis was bij ons idd n km of 5 a 7. Ik weet wel hoe het voelt idd.
Hey is idd echt rustig. Ik heb zo'n beetje de hele dag op de bank gelegen. En ja het is erg lekker weer. Wij wonen denk ik een km of 15 van het zhs vandaan. Ben benieuwd hoe die autorit straks gaat verlopen. Veel wegversmallingen :S
hello, Sorry dat ik er zo weinig ben heb het zo druk... Zoë heeft weer gepoept, gelukkig en goed ook hahahah idd tot aan haar rug... We hebben een scheutje olijfolie meeverwarmd en dat heeft goed geholpen, want nu poept ze zelf weer helemaal goed.. Wat betreft thuis bevallen of ziekenhuis. Ik mag alleen nog maar in het ziekenhuis bevallen... Maar gezien mijn bevalling zou ik daar ook geen moment over twijfelen. Ik heb een goede ervaring met het ziekenhuis. Miran; spannend hoor! ik ga weer veren... Deli; wat is het toch een prachtig kereltje ik ga nog even lui op de bank hangen, want ben best moe hahaha Ik moet er snachts ook uit rond 4.00 uur. Verder mogen we niet klagen... Mup; ik denk idd voorweeen, wel goed je rust nemen hoor...
@ Mink, ik doe heeel rustig aan kan bijna niet rustiger. Morgen heb ik het wel drukjes. Doe jij ook maar lekker uitrusten!
Trouwens ff een vraagje voor de kippies die hun kuikentjes al hebben laten dopen. Ik ben zelf het doopboekje in elkaar aan het knutselen maar ik ben op zoek naar leuke gedichten en een mooie voorbede. Dat is het enige wat ik zelf aan mag passen van onze priester dus dat wil ik eigenlijk ook wel doen. De rest is standaard tekst. Ik ben wel aan het googlen geslagen maar kan maar geen mooie voorbede vinden.
hey meiden! vandaag alweer weggeweest. dit keer naarr mijn zusje. nathan deed het weer super is nu aan het badderen met haanlief en ik aan het kolven (en zp lezen ) krijgt hij zo lekker flesje en kan ik mooii koken.. mink: fijn dat zoe weer gepoept heeft. kan enorm opluchten voor zo'n kleintje. mup: kunnen inderdaad goed oefenweeen zijn. de laatste loodjes he.. all: fijne avond nog! xxx
Ik wil iedereen n fijne avond wensen... ik ga lekker naar mn bedje toe... ns kijken hoe ver ik chris kan krijgen voor n goede klus! Wij zijn net al in bad geweest samen daar heb ik hem laten merken hoeveel zin ik heb in n goede klus dus hopelijk geeft hij zich over nu hahahahaha Prettige avond en tok morgen
Goedemorgen allemaal! @ Dag, Wesley is wel gedoopt maar ik kan je niet helpen met gedicht/voorbede. Ik kan niet echt zeggen dat ik die autorit het vervelendste vond? Ik weet eigenlijk niet wat ik het ergste stuk vond van de bevalling, ik vond het erg pijnlijk toen ik 9.75 ontsluiting had en al een hele tijd persdrang moest wegpuffen dat ze ook nog eens tijdens een wee het laatste stukje probeerde weg te masseren zodat ik volledige ontsluiting zou krijgen. Dat was echt niet fijn en toen we eenmaal in het ziekenhuis kwamen gingen ze allerlei onderzoeken doen en toen zeiden ze dat ik niet mocht persen en toen werd ik het wel een beetje moe eigenlijk. Ik had thuis al 2 uur met persdrang gezeten waarbij ik wel even het mogen meepersen en toen dat niet opschoot gingen we dus naar het ziekenhuis dus in de auto weer niet mee persen en dan kom je in het ziekenhuis en zeggen ze weer dat ik niet mee mocht persen dat vond ik wel erg zwaar maar goed, ook daar kom je doorheen Wij wonen overigens dichtbij het ziekenhuis, denk tussen de 5 en 10 min. rijden. Zo, lekker verhaal weer van gemaakt zo vroeg op de morgen! @ Mink, fijn dat Zoe het nu goed doet meis! Doe maar lekker rustig aan, we snappen echt wel dat je nu weinig tijd voor ons hebt @ Yootje, hoe was het? @ Iedereen, zwaaaaaaaaaaaaaaaai! Wesley en ik zijn verkouden, snotterig en hoesten, bleh! En nou ben ik ook nog eens ongesteld dus heb barstende koppijn en slecht geslapen... Heerlijk! Ik zou willen dat ik weer een beetje lekkerder in m'n vel zou zitten! Elke keer maar ziek/zwak/misselijk maar ja, komt vast wel weer. Zal misschien nog ontzwangeren zijn. Ik ga mijn kleine vriend zo wakker maken en de fles geven. Misschien tok ik jullie straks nog even!