Goedemorgen meiden! Yojo: genoten van je weekendje weg? Dag: weet niet waar je precies naar zoekt maar wij hadden wel een mooi gedichtje op ons geboorte kaartje staan.. Dit is een klein stukje van een liedje.. Op die cd staan allemaal liedjes over de verwondering van een klein kindje en de dankbaarheid naar God toe.. De cd heet Babylief maar wil wel wat voor je uittypen als het je wat lijkt.. Deli: beterschap weer meis. wat vervelend dat je blijft kwakkelen met je gezondheid! all: vanmiddag weer naar de fysio met nathan en verder lekker aanrommelen in huis. Nog maar 3 weken en dan moet ik weer aan het werk xxx
Juffie...zou ik fijn vinden. Misschien kan je als je een keer tijd hebt wat in een pb'tje naar me zetten? Zou ik heel lief vinden Ik heb ook al hele mooie dingen van miranda gekregen maar alles is welkom! Ik vind het heel erg moeilijk. Ik wil wel een christelijk gedicht maar niet TE, snap je? Nog maar 3 weken! Wat gaat het snel. Ik ga snel weer. Ben aan t werk en heb een hele grote stapel liggen dus ga hard aan de slag. Dan heb ik later deze week misschien meer tijd om te tokken
Mogguh allemaal Hoe is et hier? Veel plezier Mup! Hier alles bah...heb zoooo slecht geslapen, ga vannacht toch maar eens proberen een kussen tussen mijn benen te leggen, wel moeilijk want ik draai veel maar mijn buik zit in de weg en mijn heupen doen zo'n zeer na een tijdje....pfff vanaaf maar lekker vroeg naar bed hahah maar verder mag ik niet mopperen hoor Nou ik ga even wat doen en dan spreek ik jullie zo weer x
@ Juffie, ik heb het zwangerschapsboekje van babylief, heb 'm gister nog doorgekeken, zo bijzonder Op ons geboorte kaartje stond: Met blijdschap gedragen, in liefde ontvangen, beveiligd als een kostbaar pand. Als we naar je kijken is het opnieuw een wonder. Niet vanzelfsprekend maar een geschenk uit God's hand. @ Mup, veel plezier en rustig aan! @ Riedel, ik had op het laatst ook een kussen tussen mijn benen als ik op m'n zij lag, heerlijk! Je moet maar wat uitproberen want nachrust is wel belangrijk! @ Juffie, strijkse ik heb net de vaatwasser aangezet en de rommel uit de woonkamer opgeruimd. Als Wesley straks nog even een uurtje slaapt snel z'n fruit maken en stofzuigen. Zo zielig hij heeft de hele tijd snot over z'n lippen lopen, alles komt nu los dat is wel weer fijn maar ik loop steeds met een doek achter 'm aan en daar houdt meneer niet van.
heb dat boekje ook deli! bij ons stond er op: Je bent voor ons een gift van God zo wonderlijk en klein We weten dat waar jij ook gaat Zijn hand op je zal zijn. Mooi gedichtje hadden jullie trouwens zeg! maar Nathan begint nu te huilen dus ga maar weer..
Goeiemorgen! Disney was super! We hebben ontzettend veel lol gehad! Heb Barry helemaal niet gemist...heb ik hem ook verteld....hij mij wel.... Maar hoe gaat ie met jullie allemaal? Mup veel plezier in de stad!
Hey meiden hoe is het hier? Deli vervelend dat je zo kwakkeld.Ik ben sinds de geboorte van rosalina ook erg aan het kwakkelen.Ook steeds verkouden of zomaar koorts. Even een vraag hoe lang kan het duren voor dat je menstruatie weer opgang is na je bevalling? juffie hoe is het met jullie? mup voor jou komt het ook steeds dichterbij spannend. rid hoe is het met jou? Dag hoe is het met stan? hij en rosalina schelen maar 6 dagen. liefs maria
Ja met mij gaat t goed. Heb alleen al een aantal dagen een dik oog waardoor ik mijn lenzen niet in kan. Verder gaat ie goed!
maria: vooral als je bv geeft kan het idd wel even duren voor je menstruatie weer op gang komt.. Mis het ook niet hoor! Mag nog wel even wegblijven.. Schrok net zo.. Nathan had gedronken en geeft dan wel vaker een mondje terug maar nu bleef hij er een beetje in hangen. Moest ook nog hoesten tegelijk, echt een eng gezicht . het was ook meer slijm als melk wat eruit kwam. was ook zelf even helemaal van slag yojo: lastig zo'n dik oog ontstoken ofzo?
Nou echt ontstoken niet. Heb dat wel es vaker als ik stress heb en trekt dan in een dag of twee weg. Maar ja nu had ik natuurlijk stress omdat ik zelf naar Frankrijk reed en terug. En omdat ik weer met Barry moest praten...dus zal nu wel wat langer duren.... Schrikken zeg juffie!
Yootje...fijn dat je het leuk gehad hebt. Minder leuk van je oog en dat je Barry niet gemist hebt. Nu moet ik zeggen dat ik mijn haan ook niet meteen mis na een dag maar ik ben toch altijd wel heeeeel blij als ik hem weer zie. Ik denk dat jullie voorlopig niet uitgepraat zijn. Wel een goed teken dat hij jou heeft gemist. Normaal is hij ook degene die weg is dus het zal wel vreemd geweest zijn voor hem. Maria...met de bv kan je menstruatie inderdaad lang weg blijven. Ik ben vorige week voor de 1e x weer ongesteld geweest maar ik geef ook sinds een paar weken geen bv meer. Met Stan is alles prima. Hij groeit alleen niet zo heel hard maar dat houden ze bij het CB in de gaten. Morgen krijgt hij zijn 2e prikjes. Hoe gaat het met jou en je meisje? Juffie...das inderdaad schrikken!
Ja wij blijven ook praten maar mijn gevoel voor Barry is grotendeels weg. En dat heb ik hem ook verteld. En idd hij is gewend om weg te zijn en niet alleen thuis te zijn. Dus hij vond t niks dat ik er niet was. Maar goed zo zijn de rollen eens een keer omgedraaid. Hij is nu weer naar Frankrijk toe. Zo blijven we bezig.
zo yojo dat is niet niets wat je schrijft over je gevoel voor barry en zijn werk maakt het er dan ook niet makkelijker op natuurlijk. dag: vervelend dat stan niet zo hard groeit als ze misschien zouden willen.. maar goed kleine kindjes moeten er ook zijn toch? zolang hij het verder goed doet maakt het toch niet zo veel uit?