Ja dat zei mijn schoonzusje ook! Ze zei: t feit dat jij je ouders en ex-schoonouders hierover hebt ingelicht maakt van jouw een tof wijf! Dat was n gigantische compliment van haar en dat terwijl ik mij over dit voorval zo rot voelde naar chris en zijn familie toe. Ze zei: voor ieder probleem is n oplossing en oke t zal niet makkelijk worden maar nu kunnen jullie ervoor gaan knokken. Ik moet het van mezelf nog wel tegen chris zn moeder zeggen. Zijn zus vertelde mij dat dat niet nodig was maar ik vind wel dat ze hoort te weten in wat voor ellende haar zoon zit door mij. Maar goed... t staat gelukkig (nog niet) tussen chris en mij in, dit probleem.
Ja idd gelukkig... ik lees hier idd veel meiden die problemen met haantje hebben of gehad hebben. Ik mag me zeer gelukkig prijzen met chris. Ik moet ook wel zeggen dat ik hier dus niks aan kan doen. Als dit nu iets was van de jaren dat ik n relatie met chris heb dan was het andere koek geweest. Chris wil absoluut niet dat ik iets koop wat ik nu niet kan betalen... dus dan zou ik idd wel op straat gestaan hebben!
Maar goed... wij zijn er tot nog toe samen aan uit gekomen. Hoe t gaat aflopen dat weet ik pas na 1 april... maar daar wil ik nog niet aandenken. Zou jij trouwens er al n test tegen aan gegooid hebben of zou jij ook nog wachten tot de volgende ongi? Ik sta af en toe in twijfel... puur omdat mn lichaam mij de laatste maanden zooooooo voor de gek heeft gehouden dat ik nu niet durf! Aan de andere kant heb ik wel symptomen die dus op n zwangerschap KUNNEN duiden... MAAR ik hou me voor dat dat met die stress te maken heeft gehad. Alleen die misselijkheid/continu boeren en die opgezette buik kan ik niet plaatsen!
Ik zou wachten tot je ongi moet komen. Ook om jezelf een beetje in bescherming te houden zeg maar. Want ja je hebt natuurlijk een hoop stress gehad.
Dat dacht ik dus ook! Die misselijkheid geef ik ook de schuld aan die stress. Ook die verminderde ongi kan te maken hebben gehad met de stress waarin ik gezeten heb. Dus we zullen zien... nog maar n kleine 10 dagen.
Ja dat zou idd zomaar ns kunnen... en anders n mooi nieuw verjaardagscadeautje voor mij he Zou wel wat zijn he als ook nog ns penre op mijn verjaardag zou bevallen en ik n positest in mn handen?! Of idd op jouw verjaardag!
Ja idd. Doe de ene maar op jouw verjaardag en de andere op die van mij. Hahahaha! Hebben we allebei leuk nieuws op onze verjaardagen!
Nou kan niet wachten dan... ik krijg wel zeker al n HEEL MOOI cadeau van Chris... nl 2 engeltjes voor de kindjes die ik verloren ben. van mn moeder krijg ik n schakelarmbandje met 3 babybedeltjes eraan en dus 2 engelbedeltjes van Chris! LIEF HE?
Ja das heel lief ja! Ik krijg niks voor mijn verjaardag. Heb tenminste gezegd dat ik niks meer wil na wat ik allemaal heb gekregen in Apeldoorn.
Heb je al zoveel gekregen? Ik krijg ook genoeg maar niet in cadeautjes... maar dat wil ik zelf niet. Ik vind t heerlijk om hem te verwennen maar zelf wil ik er niks voor terug! Heel gek is dat. Ik maar graag andere blij.
Ja Barry is iemand die koopt uit schuldgevoel. Heb twee setjes lingerie gehad een horloge een paar laarzen en een tas. Dus veel te veel. Miran we maken een afspraak: Op 19 maart ga jij testen met een nieuwe test van clear blue staat meteen bij hoever je bent. En Penr jij bevalt op 20maart!
Hello all! Hoe is het hier? Zit telkens mee te lezen, maar heb gewoon geen tijd om te reageren.. Wel balen! Maar weet dat ik aan jullie denk en dat ik snel weer kom tokken met mijn favo kippetjes! XXX
yootje... is n deal! Ik zit eigenlijk wel te twijfelen of ik het nu zou doen ja of nee hahhahaha linda... meid, we weten dat het niet meevalt als je zwanger bent en nog ns erbij werkt en dergelijke. Hopelijk komt die dag wel n keer dat je weer gezellig meetokt meid! We missen je wel en willen natuurlijk wel van je op de hoogte blijven. Jij bent toch de buddy van Penr? Tok dadelijk weer.. ff 1 zoon naar de mama brengen kan die van daaruit naar school lopen anders redt ik t niet! tok zo
Hey! Misschien is het handig als er een andere buddy voor PenR komt, aangezien ik hier weinig kan zijn de laatste tijd... Vrijwilligers? XXX