[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat zou gaaf zijn linnie om op mijn verjaardag n telefoontje te krijgen dat penr is bevallen :) :)

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat zou zeker leuk zijn! :)

Ik zal haar ff een PB sturen!

Hoe is het verder met jou Miran, nog steeds een beetje spannend zie ik? Korte ongi gehad? En wanneer ga je testen :)

xxx

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb Penr een berichtje gestuurd :D

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nou... ik heb n ongi gehad van "lik me vestje".
    Eerste 2 dagen n half maandverbandje ( wel helder rood bloed erbij maar heel weinig) en de laatste 2 dagen 10 druppeltjes bruin/blond bloed- afscheiding! Is dat n ongi te noemen?
    Ik heb met Yo n deal gesloten dat ik op haar verjaardag (19 maart) ga testen! Ik heb n opgezette buik heel de dag door, gevoelige/beurse borsten, misselijk (niet veel), veel boeren en moe!
    Maar wacht stug af alhoewel de verleiding om te testen om te snijden is hier!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje linnie :)
    ik ga ff kinders naar school brengen... kom zo terug!
    tok zo

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Allemaal

Hoest hier dan?

Hier wel beter als gisteren gelukkig, vannacht voor het eerst met een kussen tussen mijn benen geslapen en dat was voor mijn buik en heupen wel fijn maar wel wennen om die steeds mee te nemen als je draait :)

Gisteren ook bij de apotheek Antagel gehaald want die maagzuur was vooral 's nachts niet meer te houden en het hielp niet 100% maar kon wel blijven liggen vannacht dus dat was wel lekker zeg alleen zag ik op de fles dat je het maar 14 dagen mag gebruiken, hoe deden (doen) de kippies die dit ook gebruikte dan? :rolleyes:

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Wij hebben afg. nacht een beroerde nacht gehad. Wesley had nog steeds flinke koorts en was steeds erg verdrietig dus uiteindelijk hebben we 'm bij ons in bed gelegd en toen heeft ie na wat spelen nog wel lekker geslapen. Gistermiddag na de zetpil was de koorts gezakt naar 38.6 maar vannacht had hij weer 39.3 :( vanmorgen was het weer 38.3 dus hopelijk zakt het nog wat verder vandaag. Zo zielig...

Ik heb Wesley nu weer in bed gelegd, die vond niks leuk dus ik dacht dat hij misschien wel slaap zou hebben na z'n rommelige nacht... Oh en net ging ik even 'n beschuitje maken hoorde ik 'm aan de planten trekken in de woonkamer :confused: er stonden de hele tijd 2 eetkamerstoelen voor die planten maar die had ik gister even terug gezet en vanmorgen dus niet meer aan gedacht... Onze plant is echt mishandeld!

@ Linnie, we missen je wel hoor! Ons hok is niet hetzelfde zonder jou :(

@ All, gelukkig zijn jullie er allemaal nog! Jeetje, wat tokken we al een tijd met elkaar he :D

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja idd deli... ik ben zeker al 1 jaar mee aan het tokken hier en wel langer ook. Ben lid van 2006 af.
    Wat zielig is dat he als kleintjes ziek zijn... je hebt liever dat het jezelf overkomt dan zo'n kleine ukkie!
    Lekker veel laten slapen dat doet ze meestal wel goed! Dikke knuffel voor Wesley.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riedel... eerlijk gezegd gebruikte ik altijd gaviscon. En dat mag je wel langer gebruiken volgens mij. Het is niet "lekker" maar helpt wel!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riedel... dit vond ik op internet:

Ik heb een drankje met dezelfde smaak als pepermunt voorgeschreven gekregen, mag de hele zwangerschap gebruikt worden en is niet schadelijk voor de baby en voor jou. Ik ben er ontzettend blij mee en mag het 1x op de dag gebruiken en 1x voor het slapen gaan. Eén woord een super middel, het heet antagel. Misschien hebben jullie er wat aan.

Hopelijk heb je er wat aan meis!

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    hey kippies!

alles goed hier?

Wij hebben echt een heerlijke nacht gehad! Kevin heeft van 23:00 tot 7:00 geslapen! :D
    Wat een verwennerij zeg! hahaha :D

@Riedel: lekker is dat he, zo'n kussen :) idd wel ff wennen, maar ik kon niet meer zonder de laatste weken ;)

@Deli: Vervelend dat Wesley ziek is, inderdaad erg zielig als die kleintjes ziek zijn :(
    Beterschap!
    En we tokken inderdaad alweer een tijdje! :D gezellig hoor! :D

@Miran: 19 maart testen, spannend meis! ik veer voor je dat het positief is! :)
    Sterkte nog ff met wachten ;)

Liefs Sandra

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ja Day dat laatste "sterkte nog ff met wachten" had ik idd nodig want dat is moeilijk hoor ;)
    Ik weet wel dat je lichaam je vreselijk kan voorliegen maar toch voel ik me iets anders dan normaal... weet niet hoe ik t moet uitleggen.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Riedel...ik heb antagel ook bijna 3,5 maand gebruikt. Ik zal er dan overheen hebben gelezen op het flesje maar mijn verloskundige en de huisarts was er van op de hoogte dat ik het al lang gebruikte en die hebben er nooit wat over gezegd. Ik ga er van uit dat het een heel onschuldig drankje is wat bij mij echt heel goed heeft geholpen. Tuurlijk kan je het zuur niet helemaal weg krijgen maar ik had s nachts gewoon de fles op mijn nachtkastje staan en als ik weer wakker werd dan nam ik weer een slok om de nacht door te komen.

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ohhh Miran en Dag...super nieuws :)

het helpt wat ik zei niet 100% maar wel veel beter dan Rennies

pfff vanmiddag naar burgerzaken voor een nieuwe id-kaart hopelijk zijn de foto's in 1x goed...duurt altijd zo lang dat soort dingen

@miran..spannend he steeds weer..gekke lijf van ons :rolleyes:

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

vandaag wat later hier want haantje is lekker thuis :) Vanaf nu heeft hij elke dinsdag papadag.. Lekker hoor!

Miranda: het blijft spannend he bij je! ga in iedergeval heel hard veren voor je!

Linnie: wat heb je het druk meis. maar goed over een poosje heb je lekker verlof en dan kom je het maar goedmaken ;) Tot hoelang ga je werken?

Deli: Arme wesley :( Heel veel beterschap voor hem!

Day: lekker hoor zo'n nacht!

all: hier helaass ook een beroerde nacht gehad.. Nathan slaapt altijd in een puckababyslaapzak. kan hij zijn handjes niet bewegen maar de fysio zei dat we maar eens zonder moesten proberen dus wij dat gedaan.
    half 10 voeding toen 12 uur weer wakker. speen er in en toen 3 uur weer wakker. Beetje gedronken en toen half 6 weer wakker. Geprobeerd met de speen maar wilde niet. Toen maar weer gevoed en daarna lekker in zijn puckababy gedaan. Toen zonder huilen weer in slaap gevallen en half 9 werd hij wakker.
    Wij blijven dus nog even lekker deze slaapzak gebruiken. Dit soort nachten is niets.. Ook huilde hij nu weer na zijn voeding om in slaap te vallen, deed hij snachts eigenlijk nooit meer.
    Het oefenenen met zijn handjes doen we wel als hij wakker is ;)

zo heel verhaal gewordenn..

vanmiddag op verjaardag dus zal er wel neit zo veel zijn vandaag.

fijne dag!

xxx

16. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    goedemorgen dames,

zou ik me hier ook mogen aanmelden? :D
    jullie geloven nooit wat ik gedaan heb ...ik denk dat van alle pagina's die hier volgekletst zijn, er zeker meer als 3kwart heb zitten lezen :) en das best veel! haha maar super leuk om allemaal te zien :D

en herkenbaar ook!
    ik heb vorige week mijn ei gehad en sindsdien voel ik me "anders". werd vandaag gewoon wakker met buikkrampen en de hoofdpijn die gister ontstaan is, is ook nog niet weg :( en t duurt nog ZO lang voordat ik mag testen :oops:. ook word ik gek van t hongergevoel die ik maar blijf houden..als ik net gegeten heb, kan ik weer eten want rkijg maar geen vol gevoel!

nou hoop dat ik gezellig mee mag kletsen hier..of moet ik zeggen tokken ? :)

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo Mendie! Welkom in ons kippenhok!

Ik ben vandaag ziek thuis, gister met hoofdpijn gaan slapen en vannacht wakker geworden van de hoofdpijn en last van mijn maag. Dus lekker een dagje thuis op de bank.

Deli beterschap met Wesley

18. maria04

maria04 Niet meer actief

Goedemorgen meisjes

yojo beterschap.

Deli jij had in het begin ook wat strubelinge in je relatie soms denk ik wel eens dat me haantje jaloers is op ons kleine omdat daar veel aandacht aan wordt besteed hij is best haatelijk in zijn opmerkingen.

Juffie vervelend dat nathan niet zonderslaapzak kan slapen. rosalina ligt veel bij ons in bed heel fout dat weet ik maar val vaak in slaap met de nachtvoedingen.

mendie welkom!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Juffie en als hij in een gewone slaapzak ligt? Miss vindt hij het wel gewoon fijn als zijn ruimte verkleind wordt in dat grote bed.

Rosalina jammer zeg dat je haantje zo doet! Het is ook niet niets ineens papa en mama te zijn.

20. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey yojo het is ook een hele verandering me haantje is gewend dat altijd alle aandacht naar hem gaat.maar dat is niet meer zo. het gaat de laatste tijd weer wat beter tussen ons hoop dat het zo blijft anders moeten we toch andere maatregelen gaan nemen het is net wat jij zegt door al dat geruzie ga je ook anders voor iemand voelen.

Deel Deze Pagina