Hier hebben we gisteren een drukke dag gehad. Gelukkig hebben we vanavond lekker niks te doen Jesse doet het perfect. Morgen naar het CB voor 2e prikjes @ mendie Welkom meid!
Jeetje Maria... dat is idd jammer... wat dat betreft ben ik blij dat chris en ik allebei "ervaren" ouders zijn en dat wij weten wat n kind teweeg brengt bij n pasgeboren papa en mama. Hopelijk is dit maar tijdelijk. Sterkte meissie! Mendie... tuurlijk mag je mee komen tokken ja wij kunnen kakelen hoor! Ons lichaam kan idd gigantisch foppen Iedereen... ik ben weer even weg moet overblijven op school! Kom na 1 uur weer tokken doei
mendie welkom....kanp hoor dat je zoveel hebt meegelezen hahah....en iedereen die "tokt" is zo en zo welkom bij ons....spannend trouwens nog 9 dagen wachten
yojo: nathan lag in een gewone slaapzak vannacht maar slaapt dan dus heel onrustig. over een poosje maar weer eens proberen maar tot die tijd gewoon weer de puckababy. maria: val nooit in slaap tijdens het voeden maar lig ook in het logeerbed dan wordt haanlief niet wakker.. heftig hoor die relatieproblemen na de geboorte van rosalina maar er veranderd ook enorm veel natuurlijk. wendy: prikjes zijn nooit leuk maar moet toc helaas mendie: welkom en klets gezellig mee!
Maria hoop ook voor je dat t zo blijft gaan! Wen hier gaat t beter. Leek wel migraine ofzo. Nu nog zo'n vage hoofdpijn. Juffie lekker doen waar jij je goed bij voelt en waar Nathan lekker door slaapt! Komt wel goed!
Heyyyyyyyy dames! Allereerst: @ Wendy, welkom in ons hok! Gezellig dat je komt meekletsen! Zo... @ Yootje, ook al ziekjes, vervelend! Beterschap meis! @ Maria, wij hebben heel lang strubbelingen gehad tot een maand of 4/5 na de geboorte. Ik heb nooit het gevoel gehad dat mijn haan jaloers was maar we hadden wel heel weinig aandacht voor elkaar! Bovendien dacht hij over bepaalde dingen heel makkelijk en zijn er wel wat pijnlijke woorden gevallen waar ik heel lang mee heb gelopen en als ik er aan denk doet dat nu nog zeer. Het is een hele verandering natuurlijk, alles draait ineens op dat kleine mensje. En ik denk dat mama's zich heel snel aanpassen daaraan en dat papa's dat iets lastiger vinden. Ik laat bijv. alles uit m'n handen vallen als Wesley iets moet hebben. Schakel meteen om maar mijn haan denkt nog wel eens dat Wesley wel kan wachten en niet ons hele ritme aan hem aangepast moet zijn maar ik vind juist wel van omdat Wesley nog maar een baby is en niet beter weet. We zijn gewoon in alles heel anders. Volgens mij had mijn haan er ook meer moeite mee dat hij ineens niet meer de tijd en vrijheid had zoals hij was gewend en daardoor vond ik dat hij te weinig deed voor Wesley maar achteraf denk ik wel eens was het allemaal zo erg? Nu gaat het weer super tussen ons en doen we alles samen voor Wesley dus wellicht was het een wisselwerking omdat het tussen ons niet boterde?! Maar wat voor opmerkingen heeft je haan dan gemaakt als ik mag vragen meis? Richting jou of de kleine? Hopelijk kun je alles achter je laten en toch samen verder! Wesley ligt lekker te slapen, haanlief zou vanuit werk met collega's op stap gaan dus ik dacht ik eet vanmiddag wel warm dus heb net 2 groenteburgers gebakken op brood, msn ik 'm dat en zegt hij dat ie toch naar huis komt, is toch fijner omdat Wesley en ik allebei niet zo lekker in orde zijn
hallo kippies, hoe gaat het hier? ik heb wel gelezen maar me kippegeheugen laat me vandaag een beetje in de steek. las wel dat yojo en miranda een afspraak haden gemaakt dat ik op de 20ste moet bevallen nou het zou zomaar kunnen me vader zei gisteren ik heb gedroomt wanneer je gaat bevallen en hoe de kleine gaat heten. maar hij wilde de exacte datum niet zeggen alleen dat ik rond de 19de ga bevallen. dus meschien komt jullie afspraak wel uit of andersom ik 19de bevallen en miranda 20ste testen ik ga nu even nog wat foto's plaatsten tok jullie zo weer.
ah wat lief van je haan deli! Fijn dat het tussen jullie weer helemaal goed is! penr: nog eventjes... en begint het al te kriebelen of nog helemaal niet zenuwachtig? VOnd het aan het eind toch best spannend worden. maar ookal weet je dat het gaat komen, het komt altijd onverwacht.
@ Penr, spannend hoor! Mijn vader zei dat ik op zijn verjaardag 4-8 zou bevallen van een jongen. Mijn bevalling begon wel op die dag maar uiteindelijk is Wesley de volg. dag geboren. Ik geloofde er natuurlijk geen snars van, zelfs niet op de 4e zelf maar zoals Juffie zegt komt het altijd onverwacht hahaha... Misschien krijgt jou vader ook wel (deels) gelijk!
En ja mijn haantje is wel lief gister maakte hij me zo aan het lachen Ik kreeg voor ik ging slapen een voetmassage van 'm die kreeg ik in m'n zwangerschap op het laatst elke avond omdat ik zulke dikke pootjes had en dat was echt zalig dus nu zou hij het nog eens doen maar met dikke pootjes voelde het toch lekkerder maar ondanks dat wel van genoten natuurlijk Dus toen hij klaar was bewoog ik mijn tenen alsof ik 'm uitzwaaide zegt ie "nou, jij bent ook helemaal niet romantisch he" mijn botte haantje ik kwam niet meer bij van het lachen!
zo heb even wat foto's in me album geplaatst en gelijk onze poll weer even weer naar boven gehaald. kon ik tenminste ff opnieuw gokken bij mezelf hahaha. *** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 13 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 17 maart haantje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje QueenieKippie: 7 maart (mijn verjaardag! ) kippetje Dagdromer: 26 maart kippetje Preciouskip: 27 maart haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Dagdromer: 30 april kippetje Preciouskip: 3 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje Daykip: 8 april kippetje QueenieKippie: 10 april haantje Dagdromer: 5 april (doop van Stan) haantje Preciouskip: 10 april kippetje Riedelkip: 11 april kippetje *** Buddylijst *** Penr = miranda Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
penr... helaas kan ik niet wachten tot de 20ste hoor. 18 maart zou mn NOD moeten zijn dus je begrijpt wel dat de 20ste dan veel geduld van me vraagt en ik ben alles behalve geduldig deli... wat kunnen haantjes ook weer lief zijn he? Heerlijk zo'n massage. Chris doet dat ook wel ns maar jammer genoeg niet vaker dan me lief is. yo... mij maakt het ook niet uit dat penr op jouw datum wil gaan bevallen en ik n positest op mn eigenste verjaardag is toch n superkado dan maria... vind t supervervelend voor je van je haantje en jouw... maar ik moet zeggen dat dat bij veel ouders met pasgeboren babytjes voor komt hoor! Bij de 2de kind zal je deze strubbelingen niet meer tegenkomen. Komt wel goed schatje! Geef hem even de tijd om aan de nieuwe situatie te wennen en misschien n tip: doe ns n keer lekker n avondje samen. Laat Rosalina lekker bij opa en oma slapen en ga samen lekker naar de film of lekker uiteten en plan dan n romantische avond voor jullie samen in. Echt dat doet wonderen! Suc6 meissie!
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 13 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 19 maart haantje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje QueenieKippie: 7 maart (mijn verjaardag! ) kippetje Dagdromer: 26 maart kippetje Preciouskip: 27 maart haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Dagdromer: 30 april kippetje Preciouskip: 3 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje Daykip: 8 april kippetje QueenieKippie: 10 april haantje Dagdromer: 5 april (doop van Stan) haantje Preciouskip: 10 april kippetje Riedelkip: 11 april kippetje *** Buddylijst *** Penr = miranda Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip Dankje penr.... ik zie dat ik je buddy ben. Heb je mn mobielnummer? Stuur me n PB-tje als je m niet hebt dan stuur ik mn nummer even door en zou jij jouw nummer door willen mailen dan zet ik m in mn mobiel!
yojo ik zal proberen om op 1 van die dagen te bevallen al mag het van mij nu al komen hoor. @juffie ja spannend vind ik het wel meer het onbekende van hoe gaat het beginnen. bij elke pijn scheut in me buik denk ik is dit het gaat het nu gebeuren. stom he @deli ja ik geloof er ook niet zo in maar me vader heeft al meer van die dingen voorspeld die ook uit komen. zoals laatst zei hij we krijgen deze week een rouwkaart in de brievenbus ik zei nog doe niet zo gek en ja hoor 3dagen later ligt er een kaart in de bus raaar vind ik het maar. zelfde als derek ogelvi ik snap er niks van maar vindt het toch wel spannend om naar te kijken en een keer naar zijn show te gaan.