miranda zie pbtje ik ga er weer vandoor ff spelletje spelen en dan strijken tok jullie morgen weer doeiiiiiiiiiiiii
Welkom Mendie.......ennneehhhh met dat plezier gaat het wel goed komen! We kunnen af en toe flink kakelen! Hoe is het verder met mijn kippedinnetjes? Ik las dat yojo ziek is....BETERSCHAP! Ik ga snel boodschappen opruimen en dan maar eens aan het avondeten beginnen. Probeer vandaag eens keukenprinses te spelen en haan met een uitgebreide maaltijd te verassen.
Hey Dag! Gaat al weer stuk beter met me heb me voor morgen ook weer beter gemeld. Nu nog zo'n vage hoofdpijn. Maar alle rest is verdwenen! Dadelijk lekker douchen dat zal ook schelen!
Dag... zal jouw haantje wel heerlijk vinden als jij lekker gekookt hebt. Ik geef mijn haantje de macaroni van gisteren mee de nachtdienst in. Yootje... kan ook de uitwerking van alle stress zijn die jij en Barry hebben gehad de laatste tijd en je bent er toch veel mee bezig dus t zou zomaar ns kunnen. Hier n moe kippetje die gister en eergister al om half 10 in bed lag en vanavond denk ik niet veel later. Chris gaat vanavond voor 3 nachten de nachtdienst in... blêh... vind ik zo erg he maar aan de andere kant heb ik wel het hele bed voor mij alleen en owee als die nachten om zijn en hij weer langs mij slaapt wat vind ik dat die eerste nacht dan weer vreselijk he dan moet ik dat grote bed weer gaan delen aaaaarghhhh. Hebben jullie t ook zo koud of ligt t alleen aan mij? Ga even snel naar de winkel tok zo
Ja dat denk ik ook Miran. Heb anders nooit migraine. Maar goed dat ik vandaag een baaldagje heb gehouden. Ben nu kaartjes aan t reserveren om zaterdag met z'n tweetjes naar de bios te gaan! Goed he!
haha merk echt dat ik er nog even in moet komen hier...zo snel gaat t ! maar blijf het zeggen, het is super leuk om te zien dat iedereen zo met elkaar meeleeft ik zit nog steeds met buikkrampen en hoofdpijn dus denk dat ik er toch maar even een paracetamol in moet gooien. ik ga vanavond naar tarzan met mijn zwagertje en heb niet echt zin om er als een wrak bij te zitten..
ja ik ga alleen met mn zwager...mn eigen mannetje houdt er totaal niet van . mijn zwagertje doet ook een opleiding voor in de entertainment bussines dus die stond te springen. had ik gelukkig een slachtoffer haha. nu ook aan t sparen voor die punten bij de albert hein om naar ciske de rat te gaan, maar ook daar naartoe krijg ik me mannetje niet mee. hij zegt dat hij t allemaal niet meer kan volgen als er elke keer gezongen word en ja dat is natuurlijk nou net waar een musical om draait haha..dus denk dat alle musicals manloos en met zwager of vriendin worden haha
Mijn haantje gaat heel af en toe wel mee maar liever niet als wel. Ga ook meestal met mijn zus of een vriendin. Ciske de Rat is GAAF! Daar ben ik geweest toen die hier in Eindhoven speelde. Echt super! Heb de cd ook en ken em ongeveer van buiten zo ontzettend leuk! Heel veel plezier vanavond!
dankjewel! gaat vast wel goed komen! heb er super veel zin in ! dus nu eerst even die hoofdpijn en buikpijn wegmoffelen met een paracetamolletje. en ciske daar ga ik zeker heen. als ik die reclame van de AH zie en ze zingen dat liedje krijg ik al kippevel haha..( ik heb natuurlijk nooit gezegt dat ik spoor he )
Je hoeft ook niet te sporen om hier bij te horen! Ja ciske is echt kippenvel! Mijn collegaatje belde nog vandaag we hadden eigenlijk groepsoverleg vandaag en we zouden het over ons nieuwe rooster hebben. Ik had al aangegeven wat ik graag wilde en ik heb gekregen wat ik wou! JEEJ vanaf 23 maart ben ik op dinsdag en vrijdag vrij ipv maandag en donderdag!
dinsdag en vrijdag? dat is IDEAAL! eerst lekker lang weekend, dan 1 dagje werken om weer even in te komen, dan weer een dag vrij en dan nog even 2 dagen ertegenaan..super joh!
Ja he! Voorheen paste ik op maandag op de kids van mijn zus dat ga ik nu op vrijdag doen. En das lekker want dan moet de oudste 's ochtends naar school en de jongste 's middags. Dus de hele dag een in huis en das wel zo fijn dat ze dan allebei een keer alleen aandacht krijgen van Tante Jo! En dan is dinsdag mijn eigen vrije dag! Wat voor werk doe je Mendy?
ik werk met kindjes over het algemeen nu alleen maar als gastouder. heb ook op een kdv gewerkt, maar vind het als gastouder fijner, want dan heb je meer vrijheid. echt super leuk om te doen. helaas gaat het gezin waarbij ik nu 4 dagen in de week zit verhuizen dus ben weer op zoek naar een ander gezin voor minimaal 3 hele dagen in de week.. of ik ga weer op kantoor werken, aangezien ik dat ook 2 jaar gedaan heb. vind het alle 2 heel erg leuk. bij het 1 heb je die leuke hummeltjes om je heen en vrijheid en bij het ander heb je het gezelschap van collega's en daar heb je ook weer vakantiedagen en vakantiegeld. moeilijk moeilijk moeilijk dus, maar komt goed
ja het is echt fantastisch om met die kleintjes te werken he maar op je vrije dagen ben je dus nog steeds omringd met kindjes, doe je goed haha.. hoop dat je daar snel je eigen kindje bij mag voegen
Ja die twee van mijn zus zijn net mijn eigen kindjes.Vrijdag komen ze ook zomaar hier logeren. Daar hebben we zin in hahaha. Mijn eigen kindje laat ik even gaan voor wat het is. Heb afgelopen jaar een mk gehad en mijn relatie zit momenteel niet zo goed in elkaar. Dus even geen kinderwens voor mij. Maar ja kan de kippetjes hier niet missen he! Zijn echte vriendinnen geworden! PS MUP Hoe is ie met jou? Gister leuk geweest in de stad?
o dat is wel spijtig om te horen yojo...sorry dat ik er over begon dan hoop dat alles snel weer goed op de rails staat voor je en ja kan me voorstellen dat je hier niet weg kan blijven...ik zit nu ook al de hele dag achter de pc gekluisterd haha