[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mendy... leuk man naar Tarzan! Genieten!
    Heel veel plezier vanavond!

Yootje... doe jij ook rustig aan meid! Mocht je je ei kwijt willen... je kunt me altijd bellen/mailen en sms-sen he?! Ik ben een en al oor voor je meis!

Ik ga eten met de jongens... tok later

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow miran nou begin jij ook al over een ei....mijn zus zegt net dat ze lekker ei gaat eten en ik denk ow lekker....hahaha
    Ja doe zeker rustig aan en weet je te vinden!

Mendy geeft niks hoor! Ik praat er hier heel veel over. En ja ik snap helemaal dat je al de hele dag achter de pc zit....zat ik in t begin ook heel erg.....zo verslavend hier!

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    oke yojo gelukkig maar :oops: :D

en het is zeker verslavend! t is super om met mensen te praten die je begrijpen. ik heb wel wat mensen in mn omgeving die al kindjes hebben, maar toch ga je daar niet zo snel mee praten, niet echt zin om aan de grote klok te gaan hangen dat je er helemaal mee bezig bent. dus vind t fantastisch hier :D

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    MOOI ZO MENDIE! Zo zien we het graag!
    En idd je gaat niet aan iedereen vertellen dat je bezig bent voor een kindje.
    In mijn omgeving beginnen ze nu van niet weer zwanger? En dan zeg ik Nee geen behoefte aan. Hahah dan weten de mensen niet meer wat ze moeten zeggen.

Zo ik ga ff mijn soepie koken!

5. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    haha ja zo kan t ook idd

nou ik ga me klaar maken voor vanavond...ff happie eten en douchen en tutten haha en dan op naar tarzan!
    ik laat uietaard hier even weten hoe t was :D

fijne avond!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel veel plezier!

7. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meisjes bedankt voor jullie lieve woorden ik hoop dat het tussen mij en me haan goed blijft gaan we praten nu wel een stuk meer.

Deli me haantje vond dat ik in mijn zwangerschap teveel daar mee bezig was en nu is rosalina geboren en vind hij dat ik teveel met haar bezig ben het lijkt hem niet door te dringen dat een baby veel aandacht nodig heeft.hij heeft wel eens geroepen dat ik ziek in me hoofd ben en dat ik niet spoor als hij moe is dan doet hij geprikkelt naar rosalina dan zegt hij ohw jank niet zo je lijkt sprekend op je moeder zo kan ik er nog wel tig opnoemen.En ik had me schoonouders ook niet mee die bemoeien zich hoe ik me kleintje moet opvoeden en dan liepen ze te stoken tegen haan zodat wij weer ruzie kregen. echt een elende,ik mocht bijvoorbeeld dat ik net was bevallen niet tussen de middag slapen ben toch geen oudevrouw zei hij dan. In het begin was hij supper lief hielp hij met alles en nu kan ik alles weer alleen doen met wel is waar mindewr gaan werken maar dat betekent niet dat ik er alleen voor moet staan.

sorry voor de ego bericht lucht wel op trouwens

8. maria04

maria04 Niet meer actief

Geniet er van mendie

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    JEETJE DIT IS NIET ECHT NORMAAL HOOR! Dit zijn dingen die je niet hoeft te pikken! Blijven praten met hem zodat bij hem doordringt dat het niet allemaal zo vanzelfsprekend is en dat ook hij wat moet doen met jullie kleine meid. En niet van die opmerkingen maken.....jeetje....
    Succes met alles!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja Maria.... hier heeft Yo wel n point!
    Het is idd niet normaal hoe jouw haan reageert. Helaas moet ik wéér zeggen dat het me bekent in de oren klinkt. Mijn ex (komt ze weer) deed precies zo. Mijn ex-schoonmoeder deed ook zo. Het is verdorie MIJN kind en ik voed t op zoals IK wil, zij had haar kansen inmiddels al verspeeld!
    Praat heel goed met haan dat n kind nu eenmaal veel aandacht nodig heeft.
    Ik vertelde dit vanmiddag nog tegen Chris: ik zeg ben ik blij dat jij en ik allebei weten hoe het is als er n baby in huis bij komt! Hij zei: die mannen weten niet waar ze aan begonnen zijn... die weten niet wat het inhoudt n babytje in t gezin. Het is doodnormaal dat de kleine op veel dingen voorrang heeft. Eerst kijk je naar je kind en dan pas naar je eigen en je partner. Dat is gewoon zo! Hoe lullig t ook klinkt. Meisje... meisje... veel praten met elkaar.
    Verontschuldig niet over je ego-berichtje... ook hier zijn wij, kippetjes, vriendinnen voor!
    Dikke knuffel meis en praat/ tok t paar van je af dat is het beste.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    HELEMAAL MEE EENS!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank je Yo!

13. maria04

maria04 Niet meer actief

Tanx miran en yojo ik weet dat het niet normaal is wat hij doet maar ik dring ook niet makkelijk tot hem door helaas hij wil dingen op zijn manier en niet anders en het ergste is dat we dit probleem nooit hebben uitgepraat hij zegt dat het mij schuld is. Dus waar het op neer komt we doen weer normaal tegen elkaar en hij doet of hij nooit iets gezegt heb en jij als vrouw zit er mee

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow das een beetje op de ouderwetse manier dus....ik man alles voor t zeggen jij vrouw hoort te luisteren.....
    Nog net geen knuppel en lange haren....
    Sorry maar als ik jou was zou ik echt gewoon gaan praten en desnoods doorgaan tot hij er gek van wordt. Uiteindelijk dring je tot hem door. Want het is zeker JOU SCHULD NIET!

15. maria04

maria04 Niet meer actief

dank je yojo gelukkig wordt ik begrepen en ik probeer met hem te praten en hoop dat ik tot hem door dring

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik zou t hem nogmaals n keer flink inwrijven meid.
    Je moet niet over je heen laten lopen en zeker nu niet met die kleine! Ow meissie... ik wou dat ik meer voor je kon betekenen. Ik bedoel ik heb in hetzelfde schuitje gezeten... echt waar... ik zou je zo mijn ervaring willen meegeven. Misschien dat je er iets aan hebt. Vind het zo rot voor je... i.p.v. gelukkig te zijn met zn drietjes heb je nu n kot vol bonje! Mocht je willen dan kun je me altijd PB-en
    Sterkte meissie!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je mag ons hier altijd over vertellen hoor maria! En als je wilt mailen ofzo dan hoor ik t wel!

18. maria04

maria04 Niet meer actief

Dank jullie wel meiden doet me erg goed en ik ben blij dat ik het zo van me kan afschrijven.

knuf maria

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Graag gedaan meid!
    Ik vind het zo erg he... nog erger dan hoe ik t ervaren heb. Mijn relatie was al niet zo denderend en nu ben ik zo super gelukkig... ik wil niet dat jullie hetzelfde mee moeten maken als wat ik meegemaakt heb. Veel praten wil nog wel ns helpen en anders mail je maar naar Yo en mij!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    JUIST

Deel Deze Pagina