ja echt he! Komt omdat wij uit hetzelfde deel van Brabant komen! hahah helaas ben jij een heel eind verhuisd.....
hahahaha daar zat ik straks ook aan te denken toen deli dit geschreven had. hahahaha we worden t langzamerhand gewent geraakt hier hihihihi
hahahaha daar zat ik straks ook aan te denken toen deli dit geschreven had. hahahaha we worden t langzamerhand gewent geraakt hier hihihihi
hahahaha idd maar ik heb n goed excuus... mn comp is traag en dacht hij heeft die ok niet gepakt en toen ik keek zag ik dat ik het er 2x ingezet had hihihihi
Whahahahaha ja tis toch wat met die computers he.... Barry komt vanavond thuis! En morgen is ie vrij. Net als ik me beter heb gemeld....hahahah ach ja Kan hij mooi dweilen hier en eten koken voor me!
Vind ik ook hoor Yo... doet chris ook als ik ben werken doet hij de was en de rest van t huishouden hihihi ik kan er ook niks aan doen dat zijn weekend niet samen valt met de kinders en die van mij! Soms *lees: 1x in de 5 weken* valt zijn weekend samen met die van ons... en wat doet meneer dan?.... OVERWERKEN Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mannen? wat heb je eraan?
tja ik weet dat chris n harde werker is en dat ie veel overuren wil maken maar zn kinders worden heel snel groot en wat heb je aan geld als je niet van je vrouw/kinders en je eigen leven heb kunnen genieten? Ik had al n deal gemaakt... overwerken alleen door de weeks en de weekenden gewoon je eigen dienst en anders s'weekends gewoon lekker met t gezinnetje samen zijn. Nu komt ie vrijdagmorgen uit de nachtdienst en dan wilt ie vrijdagnacht n extra nacht pakken maar dat mag ie niet van mij! Ik baal daar zo van he... en dan vooral de nachten. Maar hij komt er nog wel achter dat ik t echt meen hahahhaha
Ja die nachten zijn het ergste....pffff maar goed....verdiend wel weer lekker dan. Maar ja dan heb je idd erg weinig tijd met de kids en je vrouw.... Wen hoe is ie met jou?
Yo... ik denk dat het met Wen wel goed gaat... ze lacht me tenminste vierkant uit... boehoe *snik snik snotter*
Ik hoor eigenlijk niks meer van Sylviekip en onze Pooh hoor ik ook nog maar weinig... of zat ze nog in de nachtdienst? En onze alina? (ik bedoel de mama van Thomas) hoe zou het met Thomas zijn nu? Jeetje en Queen? waar zijn de kippies allemaal gebleven? Hebben ze t nu heel druk met die kleine kuikentjes erbij?