[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey hoi kippies,

Hoe is het hier? Ben nog ff bijlezen hoor.....
    Tok jullie zo........[​IMG]

Liena

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Liena, tok zo!

Mijn pauze zit er op, heb lekker zitten hyven want het is geen wandelweer! Nu nog een middagje :( gaat vanzelf om!

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Juffie, heerlijk is dat zwijmelen he?
    En wat de smaak betreft, ben errug benieuwd of ik straks wel weer de dingen lust die me nu zo tegenstaan.... ;)
    Wat goed dat je de handelingsplannen ook weer klaar hebt zeg! Moet je nu nog veel doen voor het vakantie is?

@ Riddle, wat vervelend dat je nog steeds bruinverlies hebt en geen duidelijkheid krijgt hierover. Heb je inmiddels al meer reacties gekregen op je topic. Dikke knuffel....

@ Nata, hoe gaat het met je mams? Knapt ze weer een beetje op.
    Wel fijn dat de verhuizing op begint te schieten he? En 20 km is idd te overzien.
    De afstand naar Drenthe valt idd mee, kleine 2 uur en dan zit ik er al :D , maar voor ik verhuisde kwam ik er bijna iedere dag wel even en nu ong. eens in de 2,3,4 weken en dat vind ik soms wel lastig. Maar goed ik wilde graag bij mijn mannetje zijn ;) , en dat bevalt me wel heeeel goed hoor :D .
    Met het eten gaat het eigelijk nog steeds wel aardig. Sommige dagen is het wel wat lastig, maar er over praten helpt tot nu toe. En haantje zegt steeds: Maar het heeft een reden, er groeit iets moois in......... :oops: , en dan kijk ik naar de foto van de echo en denk ja daar doe ik het voor ;) .

@ Pooh, heel veel suc6 vandaag en veel plezier met de diploma-uitreiking en het feest ;) ....... Ik veer voor je!
    Zou je nu een paar dagen eerder je ei hebben? Lastig dat dat zo pijnlijk is. Ga heel hard voor je veren dat het raak mag zijn hoor.
    Ik wil gewoon alle kippies snel op de roze wolk.......

@ Mink, wat een mooie foto van je BUIKJE, en helemaal geen pens hoor gekkie, wees er trots op ;)

@ Kristel, alvast een heeeeel fijne vakantie en geniet er lekker van meis.
    Lekker ontspannen en wie weet.........
    Ik ga voor je veren!

@ Linnie, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt meis :( , hoop zo dat het idd komt van je gangstereitjes en dat je nu wel een eisprong [​IMG]hebt gehad. Dan zou het mss voor het goede doel zijn ;) .
    Ik geef je in ieder geval een heeeeeeel dikke kippenknuffel en kruip vanmiddag gewoon lekker met een kruik tegen je buikje op de bank met een kopje thee..........
    En vanaaf veel plezier, heerlijk dat vriendinnen komen koken zeg!
    En klagen mag hier altijd he, zoveel je maar wilt wij proberen je er wel door te slepen. Nog maar een kleine 22 uur en dan is het eindelijk zover....... ;)

@ Glinster, welkom hier in ons kippenhok... Suc6 met zwanger worden...
    Hoop voor je dat het snel raak mag zijn...

@ Miranda, ja kwaaltjes zijn dan mss wel niet zo fijn, maar het maakt in ieder geval wel duidelijk dat er wat gaande is he? Hoop dat de vermoeidheid snel een beetje zakt....
    Heb je op je werk wat kunnen regelen vandaag?

@ Ellen wel makkelijk dat je de eisprong zo duidelijk voelt, geen gedoe dus met ovu-testen enzo ;) Ook welkom trouwens ;)

@ Queenbee, zorg maar goed voor jezelf meis. Je hebt gelijk dat je lekker onder de wol bent gekropen. Ben je vandaag weer een beetje fitter of heb je nog steeds zo'n last van je rug?

@ Deli, wat goed zeg dat je voor het gezonde snoepen hebt gekozen ;) . Vooral als je zo'n zin hebt in wat anders.....
    Nog maar een paar uurtjes en dan zit de werkweek er weer op.
    Heb je nog plannen voor je vrije dagen? Inmiddels wel al een beetje wakker ;) ?
    Wat ontzettend lekker dat je keuken zo opschiet en petje af voor je haantje dat hij nog tot zo laat aan het klussen ;) is!

@ Yojo, wat vervelend dat je die afscheiding hebt, maar het schijnt idd wel vaker voor te komen. Fijn dat de vk je weer wat heeft kunnen gerust stellen. Kan me voorstellen dat je eerst wel ff schrikt. Hoe gaat het nu?
    Doe het vandaag idd maar lekker rustig aan meis. Ik ga voor je veren dat het gewoon beetje schoonmaak van het huisje van Japie was......

@ Maria, nog steeds zo'n last van die vermoeidheid? Fijn dat je je voor de rest wel goed voelt..... Ben jij ook al aan het zwijmelen ;) ?

@ Judibi, je hebt twee emmy's teruggekregen? Heb je nu dan ook meer kans op een tweeling? Ga heel hard voor je veren dat de behandeling een suc6 is geweest......VEEEEEERRRRRRRR......

En alle andere lieve kippetjes KNUFFEL.....
    Liena...........

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hallo kippies!

Alles tok hier?

Zou ik ook mee mogen kletsen in dit gezelloge kippenhok?

Ik zit nu 5 dagen na mijn eisprong..maar vanaf gisteren heb ik een raar buikgevoel, erg rommelende darmen..heb verder weinig trek in eten, al eet ik wel wat hoor, want dat moet gewoon maar wordt daar dan wel beetje misselijk van..bleh..
    vanacht werd ik wakker van paar flinke steekjes links onder bij mijn baarmoeder en vanaf vandaag voel ik heel veel mijn linkerlies, hier voel ik steeds steekje/prikjes...nietaan 1 stuk door maar wel vaak..wil er allemaal niet aan denken maar het is zo duidelik aanwezig..
    gisteravond voelde ik me ook al misslijk..ik dek zelf echt niet dat het al raak is maar hoop het stiekem wel....gisteren was mijn temp heel mooi omhoog gegaan maar had vanochtend weer klein dipje maar nog wel hoog genoeg...
    Eergisteren had ik s avonds opeens hoofdpijn, maar is toen ik naar bed ging weggetrokken.
    het is afwachten maar toch..spannend!
    Wie voelde ook al snel iets en bleek zwanger? Ik weet: het verschit per persoon en denk ook niet dat ik zwanger ben..maar ben toch nieuwsgierig, haha :D :D

Ik zie dat er al best veel zwangeren hier zijn, leuk!@ gefeliciteerd meiden!

liefs

Syl

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Liena ben vooral erg moe want ja echt slapen doe je dan niet. Zeker omdat ik de vk gisteravond niet meer heb gebeld. Heb net lekker even op de bank gelegen en ga ik dadelijk nog ff doen. Moet zometeen oppassen op mijn nichtje en neefje dus heb wel wat energie nodig. Morgen een bruiloft dus moet ook weer fit zijn. Dit weekend met een vriendin naar scheveningen maar daar heb ik ff geen trek in. Kijk nog ff wat ik ermee doe.

En hoe is het met jou?

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, wow! Wat een reactie weer! Super! Hoe gaat ie met jou?

@ Sylvia, natuurlijk mag je mee tokken! Gezellig! En ja, ik voelde ook direct na mijn ei van alles en bleek zwanger te zijn! Dus we gaan hard voor je veren dat je lichaam je niet in de maling neemt en je harstikke zwanger bent :D

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, je moet ook denken aan dat wonder in je buik als je eten moeilijk vindt! Luister maar goed naar je haantje ;) mijn haantje is ook super, hij is zo druk om alles klaar te krijgen :D

Ik moet morgen met mijn auto voor de APK en hopelijk hoeft er niet al te veel aan te gebeuren nog :( ben er bang voor... Dan ga ik lekker weer een beetje opruimen in huis en 's avonds heb ik meidenavond bij mij :D zaterdag gaat mijn haantje alvast wat rommel opruimen wat te zwaar is voor mij zodat ik de kast op de babykamer goed in gebruik kan nemen en alles weer een beetje toonbaar is omdat maandag de kraamzorg komt voor het intake gesprek... Baal wel dat de keuken dan nog niet klaar is maar ja... Daar kan ik ook niks aan doen!

Jij nog wilde plannen voor het weekend?

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Sylvia, welkom hier in het kippenhok. Iedereen is hier welkom ;) , dus tok maar lekker mee.
    Er zijn hier idd al heel wat zwanger, maar we kunnen gewoon niet zonder het kippenhok en ach klagen over kwaaltjes tijdens de zwangerschap is tenslotte ook na de eisprong ;) .
    Hoop voor je dat jij je ook snel op de roze wolk kan settelen.

@ Deli en Yojo, ik voel me op het moment eigelijk wel goed, heb alleen last van heel erg trekken in mijn liezen, maar ook dat schijnt er gewoon bij te horen he ;) , en nog steeds moe maar ja wie niet hier in het hok :D ......... Maar verder geen klachten hoor :) ...........

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn Liena!

Deli idd jammer dat de keuken nog niet klaar is maar het einde is in zicht meid!

10. judibi

judibi Bekend lid

@liena: jazeker hebben we een goede kans op een tweeling :D :D ik hoop er zelfs een klein beetje op, hoewel 1 ook al heel mooi zou zijn hoor!
    wel goed blijven eten, he! is erg belangrijk voor je beeb. ik snap wel dat het moeilijk voor je kan zijn. maar goed luisteren naar je haan!
    @deli: apk, vreselijk! blij dat ik daar voor 4 jaar vanaf ben met mijn gloednieuwe broembroem :)
    @de rest: welkom in ieder geval. en hallo :D

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Met de auto voor de APK? Gatsie dat is niet grappig, maar mss wordt ie wel gewoon goedgekeurd :D .

Ik ga zeker heeel goed naar mijn haantje luisteren.
    Fijn dat je haantje je zo helpt.
    Kan zelf ook haast niet wachten tot we met de babykamer aan de gang kunnen gaan :oops: , lijkt me super om dat kamertje in te lopen en dat daar alles klaar staat om de kleine een thuis te geven.
    Spannend dat de kraamzorg komt zeg! Gaan ze dan ook meteen al de babykamer enzo beoordelen?

Wij gaan dit weekend weer naar Drenthe. Zaterdag hebben we een bqq met de hele familie. Heb er erg veel zin in. Sinds oma 2 jaar geleden is overleden zie ik eigenlijk mijn neefjes en nichtjes haast nooit meer en er waren er meer die dat jammer vonden en vandaar deze familiedag :D .
    Zondag vieren we dan de verjaardag van de vriend van mijn zusje en dan 's avonds weer naar huis........

@ Judibi, spannend hoor. Twee in een keer........ Veermodus draait en draait en draait.............. Ach en tuurlijk een zou ook al geweldig zijn....
    En oke ik zal ook naar jullie luisteren ;) en goed blijven eten......

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Sommige willen wel de babykamer zien maar niet iedereen dus ik heb echt geen idee wat me te wachten staat?! We zien wel!

En ja... APK, ik vind het altijd spannend :(

Leuk zo'n bbq met de familie Liena! Hopelijk hebben jullie een hele geslaagde dag!

Jaaaaaaaaaaaaaaa onze eerste kuiken-tweeling moet toch snel een feit worden :D

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Deli, laat het lekker allemaal over je heen komen, mocht ze het willen zien dan is die mogelijkheid er in ieder geval :D , en ze vinden hem vast goed, want het is echt een plaatje......

Ik vind de APK ook altijd spannend hoor, soms valt het mee en soms ook niet. Maar vind het altijd wel lekker dat ie weer klaar is want dan is ie in ieder geval veilig....

En wij hebben al veel zin in het weekend in ieder geval. Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit, maar we kunnen in ieder geval wel overdekt zitten dus dat scheelt alweer.

JAJAJAJAJAJA zou Judibi dan idd het eerste kippie zijn die twee kuikentjes krijgt? Ik wordt er zelf al zenuwachtig van ;)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja dat is ook een lekker gevoel als je weet dat het weer goed is... Dan is mijn auto ook meestal lekker schoon ff maar in de loop van het jaar veranderd dat snel hahaha... Nu niet want er moet een beebje in vervoerd worden straks ;)

Judi of Linnie moeten zorgen voor die meerling :D

Volgens mij zit het weer wel mee toch voor zaterdag?! Gaat vast helemaal goed komen! En dan volgende week weer feest :D

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja volgende week de kippendag. Ik heb er echt ontzettend veel zin en en dan moeten we maar snel op zoek naar een nieuwe datum zodat dan de andere kippies ook mee kunnen. Zal het lijstje nog eens opzoeken, aanpassen en kijken wie er eigelijk allemaal mee gaan? Hen al een poosje niets vernomen van badkip trouwens :( ........

En mijn auto is dan idd ook vaak heel netjes ;) , maar straks zal het idd wel vaker moeten gebeuren, want die kleine moetn toh wel een beetje in een schone auto he ;) ?

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja wie gaan er allemaal eigenlijk?

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik weet het niet meer precies?! Maar ben jij nog de verzamelkip met telnummers Yootje? En wie/wat/waar/hoelaat spreken we af?

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehm ik heb de oude lijst nog. Zal effe kijken voor nieuwe lijst....maar volgens mij had Liena een mooi lijstje gemaakt toch?

Gewoon maar weer Burger King op CS doen?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik vind het allemaal prima! Als ik maar iemand kan bereiken want ik ga met de auto dus moet dan ff kijken hoe ik bij het station kom of ik daar kan parkeren etc. ben nl. niet bekend in Utrecht!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kun je het beste parkeren bij Beatrix Theater/Jaarbeurs. Vanuit daar loop je zo Hoog Cateijne in. Daar zit de Burger King.

Deel Deze Pagina