QB spreek ik regelmatig op hyves, liena heb ik ook al lang niet meer gezien of gesproken, Sylvia ook niet...en pooh is volgens mij druk met t werk..... Hmm zouden ze geen mail meer krijgen?
Kan idd best zijn ja.... vind t erg vreemd vooral van Liena eigenlijk! Zij was altijd erg meegaand met iedereen en nu wil ik eigenlijk toch wel weten hoe het met Thomas is want dat ging ook niet zo erg lekker geloof ik!
Eeeeeeeeeeeeej Yo.... ik ben gewoon aanwezig hoor... tot ergernis van Chris hahahha die wordt net wakker en t eerste wat ie zegt is: zit jij nu nog te tikken? hahahaha
Ja idd...als er maar niks aan de hand is... Ik ga jullie zo ff verlaten. Mijn verzekeringsagente komt zo. Tok jullie later! Xx
Hier gaat het heel erg goed. We zijn druk met dingen voor het trouwen in Juni en we genieten natuurlijk volop van ons heerlijke ventje Morgen krijgt hij zijn tweede prikjes en woordt hij weer gemeten. ben benieuwd. Zijn gewicht is geen verrassing want we hebben zelf een baby weegschaal gekocht. Want ik kan ivm mijn werk niet naar het inloop spreekur Verder bevalt het werken me ook weer heel goed!
Dat gaat zeker goed dan Wendy! Jammer dat je niet naar inloopspreekuur kan he? Ik vond dat altijd t leukste. Lekker even iets anders dan alleen maar met je kind bezig zijn... ik ben na 8 jaar thuis te hebben gezeten ook maar ns gaan werken en dat bevalt mij ook heerlijk! Ik zou niks anders meer willen.... maar ik ben in hetzelfde blijven hangen hahahaha ik werk voor oude mensen (ben zelfstandige huishoudelijke hulp bij oudere mensen) en je weet wat ze zeggen: oude mensen en kleine kinderen zijn precies hetzelfde hahahahaha
Ben benieuwd wat Jesse weegt. Stan heeft vandaag zijn 2e prikjes gehad en heeft nu helaas wat koorts. Voordeel is wel dat hij lekker veel slaapt (kan mama ook lekker rustig aan doen ) Stan was vandaag 61 cm en 5850 gram. Aangezien Jesse en Stan niet veel schelen qua leeftijd ben ik wel benieuwd wat "de maten" van Jesse zijn. Fijn dat het werk goed bevalt! Is toch wel fijn om ook lekker nuttig te kunnen maken tussen volwassen mensen
Lieve kippendinnetjes, CSI is alweer begonnen maar wil toch even zeggen dat ik aan jullie denk hoor! Was vandaag erg druk met een zieke Wesley, wilde alleen maar schootje zitten Had wel gelezen wat Maria en haar haan achter de rug hebben dus daar kwam ik nog even op reageren. Meis, wat ontzettend laag van hem zeg. Heb er geen andere woorden voor eigenlijk! Het lijkt inderdaad wel of hij jaloers is als ik jou zo hoor! Natuurlijk moet je na een bevalling lekker rusten 'smiddags en nog wel meer als je daar behoefte aan hebt, wie denkt hij wel dat hij is?! Je had net een topprestatie geleverd en een zwangerschap/bevalling is een aanslag op je lichaam van het ik jou daar! Kan daar niet overuit, hij is er toch bij geweest, hij heeft toch wel gezien hoe jij zijn kind op de wereld hebt gezet? Vind het echt respectloos. Mijn haantje dacht ook al snel dat ik weer helemaal de oude was en omdat ik maar 20 uur werk thuis in m'n eentje wel de boel kon redden incl. de zorg voor Wesley maar je moet het toch echt samen doen, het is geen piece of koekie zo'n kleintje! Dat hij opmerkingen maakt door tegen jullie kleine meis te zeggen dat ze net zo'n jankert is als mama vind ik echt misselijk! En ik hoop echt dat hij zich gaat realiseren dat dat niet normaal is want ik zou heel veel tijd nodig hebben om me daar over heen te zetten als ik in jou schoenen stond! Hopelijk praat je tegen hem ook goed van je af, laat je niet op de kop zitten hoor, gewoon zeggen en blijven zeggen hoe jij je voelt door dit. Heb ik ook gedaan en misschien is het kwartje bij mijn haan wel nooit gevallen het heeft mij wel geholpen door gewoon steeds te zeggen wat me dwars zat. Dikke knuffel voor jou meis en blijf hier ook lekker van je af praten! Schoonmoeders moeten zich trouwens nergens mee bemoeien! Tips zijn welkom en voor de rest horen ze op de achtergrond! Het is jou dochter en jou gevoel zegt jou wel hoe je dingen moet doen! Dus lekker laten kletsen! @ all, tok morgen en slaap lekker! Oogjes toe en snaveltjes dicht
JUIST Deli! Jij slaat precies de spijker op zn kop! Zo moet je optreden. Het is niet leuk/lief en aardig van haar haantje om zo over zn vrouw te praten... hij moet juist veel respect hebben dat zn vrouw hem n prachtige mooie dochter heeft geschonken! Waarom denk je dat vrouwen n kind mogen baren?... omdat mannen die pijn en kracht niet aankunnen! Jeetje.... ik heb enorm veel respect voor ons vrouwen dat wij dat "zomaar even" doen! Ik zeg dat ook wel ns tegen mn zoons... ze moeten respect tonen en als ik dat nu er al niet inbreng krijgen ze dat ook nooit meer mee voor later tegenover hun eigen vrouw! Maria.... peper hem dagelijks bij iedere ROTopmerking die hij maakt GOED in! Laat hem merken wat je ervan vind en al heb je dan weer n kot vol bonje, jij hoeft je dit niet te laten zeggen en ook niet je prachtige meissie! Bescherm je kleine meid hier tegen alsjeblieft! Heel veel liefs van mij meis!
hallo kippies ik kom jullie allemaal even een goede nacht toe wensen. ik kruip nu lekker bij me haantje in bed en gaan we lekker tv kijken. knuff voor iedereen. tot morgen
ik ga ook lekker naar mn bedje toe... lekker met mn kinderen tijdschrift. Chris is net naar zn werk gereden dus ikke lekker mn bedje in ben best moe en heel veel last van mn ogen... voelen droog en prikkelig aan. Slaap lekker allemaal!
Hey haaaaaaaalllllllllllooooooooo Kwam ook nog ff langstokken en zie nu pas wat maria schreef over haar haan. Maria....ik sluit me volledig aan bij alle andere reacties. Laat je aub niet op je kop zitten en zeker niet respectloos behandelen! Het is een topprestatie die je geleverd hebt en hij zou je op handen moeten dragen! Mannen hebben soms een bord voor hun kop. Ze hebben niet in de gaten dat je niet alleen moeder maar ook huisvrouw, vriendin/vrouw, planner bent en er ook nog een baan op na houdt. En hun maar klagen dat ze hard moeten werken. Echt meid! Laat je aub niet in de zeik zetten! Praten praten en nog eens praten en hopelijk gaat hij dan beseffen hoe rijk hij is met een meid als jij!
BTW ik ga ook lekker naar mijn bedje. Haan zit op de bank voetbal te kijken dus ik heb een mooi excuus om lekker mijn bed in te kruipen en de tv aan te zetten. Truste allemaal!
Volgens mij slaapt Wesley eindelijk... hij viel straks na een beetje jammeren in slaap maar werd vrijwel direct wakker en was niet meer in slaap te krijgen... Steeds hoesten en huilen omdat hoesten inmiddels zeer doet. Hij had zowat niks aan en z'n temp steeg weer verder dus na veel knuffelen toch maar een zetpil gegeven en nu is het stil... Ohhhhhhh wat heb ik zitten huilen naast zijn bedje, hij gilde het uit maar was supermoe... Nou ga ik ook m'n bedje in, kijken of hij vannacht goed slaapt in z'n eigen bedje en anders lekker naast mama. ben best wel beetje boel moe
BUDDYNEWS BUDDYNEWS Ik kreeg net een sms van Patricia (Mup) Hey meid, wil jullie even laten weten dat ik in het ziekenhuis lig met zwangerschapsvergiftiging. Hoor donderdag meer of ik naar huis mag of wat ze gaan doen. X Patricia BUDDYNEWS BUDDYNEWS Zo das effe schrikken zeg..... Hou jullie op de hoogte! Ik duik ook mijn bedje in!
oke oke oke daar ben ik weeeeeeeeeeer tarzan was GE-WEL-DIG! echt waanzinnig! heb er geen andere woorden voor! we hadden ook echt fantastische plekken gewoon. het is zeker weten een aanrader meiden! ben er gewoon helemaal ondersteboven van ik heb nog niet terug kunnen lezen, want wilde het persee meteen posten morgen ga ik t allemaal lezen nu ga ik proberen van een goede nachtrust te genieten...als t lukt door me hyperheid haha