Goeiemorgen! Geen nieuws meer van Mup! Als ik iets hoor laat ik het jullie weten! Mendie fijn dat het zo leuk was! Heb je een beetje kunnen slapen? Barry is vandaag vrij en ik ben weer werken. Helaas ook nog tot half zeven ook....maar ja... Fijne dag allemaal en tok vanavond!
goedemorgen meiden, oh wat een naar nieuws over mup. sterkte meis! verder even snel bijgelezen maar ga zo lekker een dagje naar texel en moet nog van alles inpakken voor nathan dus even geen uitgebreide reactie Liena heb ik gisteren trouwens nog gezien op de nagym. het gaat heel goed met Thomas nu dus dat is super! meiden fijne dag en niet teveel tokken he? xxx
Yo... bedankt meid dat je ons op de hoogte houdt van Mupke! Mup... wat doe je ons nu aan? je laat ons wel even schrikken hoor meid... hopelijk gaat het snel beter met je! Misschien wel n lichtpuntje en dat is dat de kleine dan eerder komt... of werkt dat zo niet? (heb er geen verstand van wat dat betreft!) Mendie... super dat je genoten hebt! Ik hoop idd dat je wel hebt kunnen slapen. Nou als je vandaag de tijd kunt vinden reageer je vandaag maar op iedereen Juffie... ben blij te horen dat het met Thomas super gaat, vond t zo rot voor Liena... denk je lekker op die roze wolk te zitten en dan heb je n kindje dat niet lekker in zn velletje zit (kan Thomas natuurlijk niks aan doen) maar dat doet veel pijn bij n mama als er iets niet goed is bij je kindje! Hopelijk krijgen mama en kind nu veel meer rust! Doe ze maar de groetjes en zeg aub dat wij ze missen! All... ik heb keelpijn en ben aan t snotteren en heb hoofdpijn (komt doordat ik verkouden ben... die hoofdpijn!) Ik zit echt in twijfel of ik niet die goedkope test van de kruitvat ga halen en even ga testen vandaag! Ik heb gisteren (hoe stom t ook klinkt) n online zwangerschapstest gedaan en ik ben 75% zwanger! Tuurlijk geloof ik er niks van maar ik twijfel zelf heel erg nu! Ik weet t.. ik weet t..., je lichaam kan je gigantisch voor de gek houden MAAR ik heb er nu n ander gevoel bij! Ik weet niet misschien komt het ook wel doordat ik zo'n akelige ongi heb gehad en dat ik daardoor zo twijfel! Wat zeggen jullie?
Goedemorgen meiden! @ Mup, wat vreselijk... Dat is zeker schrikken... meis doe maar rustig aan, nog even en dan heb je jullie kleintje lekker in de armen meis. Nog even door de zure appel heen als ik het zo hoor! @ Yootje, bedankt voor het posten! Sterkte vandaag meis! @ Mendie, dat klinkt inderdaad alsof je er helemaal vol van was bent mooi zo, dan heb je zeker genoten! Hoe heb je nog geslapen? Ondanks de hyperheid, hahaha... @ Juffie, lekker een daggie naar Texel ga maar snel pakken en geniet er maar lekker van samen! Fijn trouwens dat alles goed gaat met Liena en d'r kleine man! Doe ze de groetjes als je ze ziet weer! @ Miran, gewoon testen! Als is het maar voor je eigen rust meid! Pas dan kun je het loslaten denk ik... Vervelend dat je ook verkouden bent! Ik zit ook op mijn werk met het gevoel alsof ik onder water leef hahahaha...
Nou, sjonge wat een dag gister en wat een nacht... Wesley sliep om 22.00 ong. eindelijk dus ik mezelf wassen etc. en ook naar bedje en toen werd ik rond 00.00 wakker omdat ik 'm hoorde huilen. Rik was nog op dus die ging 'm snel pakken en toen riep hij mij. Hij had 'm getemperatuurd en toen had hij zichzelf weer helemaal onder geplast. Zijn temp was ineens van rond de 39 gezakt naar 36.5. Dus hij was heeeeeleeeemaal overstuur. Ik snel dat nat geplaste lijfje van 'm tegen me aan gepakt toen Rik z'n spullen klaar legde, snel gewassen en weer warm aangekleed. Toen hebben we nog even lekker geknuffled en heb ik 'm een flesje gegeven vanuit m'n bed 180cc heeft ie helemaal op gedronken en toen is hij heerlijk naast mij gaan slapen terwijl we nog een beetje lagen te knuffelen, zo lief! Hji heeft de hele nacht heerlijk doorgetukt en vanmorgen ben ik weg geslopen en toen sliep hij nog lekker. Rik vond 'm zo zielig ook dat hij zei laat 'm maar bij jou liggen dan slaap ik wel op de bank ofzo... Ik ben benieuwd hoe het nu vandaag gaat. Ik ben op mijn werk en Rik is thuis dus hopelijk voelt Wesley zich vandaag wat beter...
Hoi meiden... Ik moet hard aan t werk vandaag dus weinig tijd om uitgebreid te reageren. Mup..schrikken zeg! Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat! Miran en Deli....verkoudheid is zeer lastig! Beterschap. Deli...wat zielig dat Wesley niet lekker is. Maar hij word vast snel beter van al die lieve knuffels en lekker bij mama slapen. Zorg maar goed voor je kleine ventje! Maar vergeet niet voor jezelf te zorgen! Een ziek kindje kan je volledig uitputten dus ook voor jou sterkte! @ All gooooeeeeeeeeeedddddddeeeee morgen!
Deli... idd zielig zo'n kleine ukkie die zo'n hoge temperatuur heeft. Ik hoop voor je dat het vandaag wat gezakt is en dat ie vanaf nu met de dag weer vrolijker word... dikke knuffel voor je en voor je kleine ventje. Trouwens wat die test betreft... t is idd beter voor mn gemoedsrust maar durf eigenlijk niet zo goed Dag.. werkse meid! Kom vanavond dan maar uitgebreid tokken All... ik ga even koffie drinken bij de buuf... ben met n uurtje weer terug!
Hey meisjes Mup heel veel sterkte meid hoop dat alles goed gaat met jou en je beebje. Mandie fijn dat je zo leuke avond heb gehad! Yojo hoe is het met jou al weer een beetje beter? Deli jij ook bedankt voor je lieve worden ik ga proberen om veel te praten met me haan. Ik heb me zelf een limiet gesteld als het niet goed gaat tussen ons dan moet ik toch de knoop door hakken wil niet depri worden en door dit begin ik me al aardig zo te voelen terwijl dit een mooie tijd moet zijn en dat laat ik me niet afpakken. Zielig voor wesley dat hij zo ziek is knuffel hem maar lekker veel. Miran wanneer ga je testen? wendy en dag hoe is het met jullie? rosalina roept tok zo
@ Miran, ik snap dat je niet durft en ergens wil wachten. Ik zou ook wachten maar als je zo zit te tobben steeds zou ik de knoop doorhakken, dan weet je het en vind je rust! @ Maria, heel goed van je! Ik heb ook vaak gezegd tegen m'n haan dat dit een mooie tijd moet zijn, een tijd van genieten met z'n 3e en dat het niet gezond is dat we alleen maar ruzie maken. Nu is het natuurlijk wel zo dat de eerste tijd met een baby gewoon heel zwaar is dus het is niet zo heel gek als er wat opstartproblemen zijn maar als je haan door z'n opmerkingen jou naar beneden haalt dan moet je zeker een grens stellen meid! Sterkte en lekker blijven tokken met ons! Wesley heeft weel 38.6, haan heeft net getemd.... Twijfel of ik de ha moet bellen.
goedemorgen meiden! nou ik viel wel als een blok in slaap...nou ja nadat ik nog 15 keer ofzo tegen t mannetje heb gezegt hoe ontzettend leuk t wel niet was haha maar werd 100000 keer wakker vannacht..pijn me buik, pijn me rug en hoofdpijn die weer terug was. echt heeeeeeeeel vervelend! na 1 van die keren viel ik net weer in slaap, is er toch ineens een hard klap hier in huis..mannetje werd er ook wakker van en we weten nog steeds niet wat t nou was. t spookt hier haha en miranda, ik weet waar je die online test heb gedaan, heb ik namelijk ook gedaan haha bij mij kwam er 67% uit. ook ik geloof er niet zo in, maar is toch wel erg leuk en tja t staat er niet voor niks he ik hoop voor je dat het geen 75% is, maar hartstikke 100% !
Mendie...fijn dat het zo leuk was bij Tarzan! Ik ben er ook geweest en was ook erg goed in de smaak gevallen. Miran.....gooi er een testje tegenaan! Misschien helpt het wel? En als het niet helpt is er nog geen kwaad geschied want nu ben je toch al onzeker. Ook al bied de uitslag dan misschien geen zekerheid maar je word er niet minder nieuwsgierig van door te wachten toch? Ik zou het gewoon doen! Maarehhh wel ff laten weten of je wel of niet test want dan weet ik of ik mijn veermodus in de hoogste stand moet gaan zetten! Deli...hoe is het nu met wesley? Nog naar de ha gebeld of wacht je het toch maar af?
Dag... ik heb testen gehaald maar durf t nog niet aan! Zet wel de veermodus over n paar dagen aan oke? Ik heb op 18 maart mn NOD dag...dus nog n weekje dametjes... ik ga even lekker t bad in ben super koud en moe! Chris ligt lekker op de bank, kinders zijn naar jeugdhonk en goulash staat op n laag pitje dus mama kan nog even van haar rust genieten tot half 5... tok later
Hallo Kippetjes Hier een kippie dat ondanks haar vrije dag toch wel heeel druk was thuis dus vandaar hier niet geweest...mijn bazin belde toenstraks op dat er een man was aangenomen om een deel van mijn werk over te nemen tijdens mijn verlof de rest van mijn werk wordt verdeeld onder collega's...die man heeft weinig ervaring en schijnt vrij onzeker te zijn dus zal wel ff nodig hebben om en in te werken maar weet niet of hij morgen, vrijdag of maandag komt, ik hoop niet morgen want moet morgen werk doen wat hij niet gaat doen straks en dan weet ik niet wat hij moet doen...ook zo sneu haha.... Verder gaat et wel hgoed, de Antagel helpt goed gelukkig Tok laters