Nog 1tje dan! Wen....hoe was het bij het CB vandaag? Hoe doet Jesse het nu hij weer prikjes gehad heeft?
Dag... dankje voor de veermodus! Wat heb je toch n lekker ventje zeg! Helemaal geweldig en zo knap... sorry dames ik vind eigenlijk alle babytjes wel knap!
Thanx...ben ook hopeloos verliefd op mijn manneke! En op haan ook niet te vergeten Niks te danken voor t veren. Vanzelfsprekend doen we dat toch! Ik hoop echt voor je dat het deze keer goed zit met je gevoel! Voor alle niet zwangere kippies die zwanger willen worden.......2009 word jullie jaar! Believe me! Komt allemaal goed schatjes Ik ga er van tussen. Zo even flesje geven en dan even op bezoek bij schoonvader . Het is binnenkort de sterfdatum van mijn schoonmoeder dus hij kan rond deze tijd wel wat gezelschap gebruiken. De relatie tussen mij en mijn schoonvader is een tijd heel slecht geweest maar het word gelukkig beter sinds Stan er is.
dagdromer wat een schatje zeg! vooral die 2de foto is super stoer! ik heb net eens even nog op internet rond gedwaald, omdat ik een beetje gek aan t worden ben van alles wat er in me lichaam speelt. het lijkt op behoorlijke pms! happy happy joy joy...NIET! die hoofdpijn wilt maar niet weggaan en die krampen in mn buik ook niet..ook ben ik niet vooruit te branden, heb net een paar uur liggen slapen. EN EN EN vanmiddag had ik zooooo'n trek in een sundae caramel ijsje van de mac en meneer t mannetje wilde niet met me meerijden om er 1 te halen ( en ik heb geen rijbewijs) en toen begon ik gewoon zowat te huilen. voelde me net een klein kind wat zijn zin niet krijgt..echt behoorlijk frustrerend! zo dit was weer even mijn klaagzang . als t zulke pms klachten zijn, lijkt t me sterk dat het deze maand "raak" is...zucht...
Spannend hoor Mendie! Kan ook goed zwangerschapsverschijnselen zijn hoor! Maar ja dit zullen nog acht lange dagen worden....
BUDDYNEWS BUDDYNEWS Hey opzich gaat het wel goed. Vannacht flinke voorweeën gehad. Morgen ochtend krijg ik de uitslag. x BUDDYNEWS BUDDYNEWS Had Mup ff een smsje gestuurd hoe het ging.
dit gaan dan zeker nog 8 lange dagen worden en geduld is al niet echt 1 van mijn sterkste punten haha. ik wist niet dat je ook pms klachten kan hebben ( die me best wel bekend voorkomen) en toch zwanger zijn. maar ja jullie die-hards van t forum zullen t wel beter weten denk ik
Hahah ach.... Ik had ook elke maand echte klachten en toen ik wel echt zwanger was kon ik ook om alles huilen als t niet ging zoals ik wilde. En lekkere trek! En slapen overdag....dus ja das dus t misselijke....PMS en zwangerschapsverschijnselen lijken zoveel op elkaar...
ja dat blijkt dan idd..nou ja het is maar afwachten dan dus.. liet wel net de site zien over pms aan t mannetje en hij zag wel veel gelijkenis maar ja als t zoveel op elkaar lijkt, dan kan ik me elke keer wel gaan verheugen als ik iets voel, maar kan ik dan wel blijven doen heb ik zo'n idee haha
Ja das t moeilijke van zwanger raken....elke maand houdt je lichaam je voor de gek....of niet....hahahah
haha ja precies...nou ja ik hoop dat t pendelen t dan maar goed heeft..moet t toch ergens van hebben..me lichaam kan ik niet echt van op aan haha
hey lieve kippenvriendinnetjes heb een heerlijk dagje texel gehad. lekker gewandeld met mijn moeder en natuurlijk heerlijk met nathan geknuffeld. Hij is zo heerlijk vrolijk, heeft af en toe hele verhalen. deli: hoe gaat het nu met wesley? Zo zielig dat hij ziek is zeg! Maar lekker knuffelen, dan wordt hij vast weer snbel beter. Miranda: gewoon testen meis! dan ben je in iedergeval van je onzekerheid af.. Snap dat het spannend is! Mendie: lijkt me ook zo leuk Tarzan. Enne het zullen inderdaad wel spannende dagen worden tot je NOD.. Was ook heel veel (misschien we te ) bezig met zwanger worden.. Je voelt dan van alles en het moment dat ik echt zwanger was, was ik er van overtuigd ongesteld te worden Dus ja kan alle kanten nog op.. Dag: leuke foto's.. Ook al zo'n mooi mannetje Yojo: bedankt voor het smsen naar mup! En lekker uitrusten dan maar vanavond als je moe bent!
All... ik zit nu nog lekker aan de toastjes met eiersalade, had ik zo'n zin in he Vanmiddag even lekker in bad gelegen en wat denken jullie.... ja hoor in slaap gevallen Nu ben ik zooooo moe dat ik als de toastjes op zijn lekker naar bedje toe ga! Alvast trusten allemaal... sorry voor even niet te reageren op iedereen, doe dat morgenvroeg nog wel even. Yo.... dank je voor t buddynieuws van onze mup! Doe haar de groetjes en zeg dat alles goed komt schatje!
Goedemorgen meiden... Ik ga weer n paar uurtjes met mn zieke kop werken. Ben tegen half 2 weer terug! Doei