[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ook vanuit den haag een hele goede morgen!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoe gaat het met iedereen? nog leuke plannen voor vandaag?

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hier alles goed hoor, op buikkrampen na, maar daar ben ik wel aan gewend na die paar dagen haha
    mannetje en ik zijn vandaag allebei vrij en omdat t zo ontzetten lekker weer is vandaag...NIET...gaan we een soort van kleine filmmarathon houden vanmiddag. de filmpjes zijn over 2 uurtjes klaar en dan kunnen we!

4. maria04

maria04 Niet meer actief

Goede morgen meisjes

hier een kort nachtje rosalina is de laatste tijd zo beweegelijk dat ze zich zelf daar mee wakker houd. tips?

Ik ga vanmiddag naar mijn broertje die is jarig

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    maria: nathan deed dat ook. igt nu in een puckababyslaapzak. gaat het veel beter...

mendie: klinkt leuk :)

6. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    goede morgen meiden,

@mup hoe gaat het nu met je heb je al meer nieuws? hoop dat alles goed gaat sterkte meid dikke knufff

@deli hoe gaat het nu met wesley is hij al wat beter hoop het wel want is zo zielig zon klein mannetje dat ziek is.

@yojo hoe gaat het met jou en je haantje? gaat het al wat beter of is hij weer werken? dikke knuff voor jou meis

@miranda we hebben een afspraak he jij de 19de ik de 20ste :) dus nog even vol houden meid. nee hoor grapje als je wil tesyen moet je dat gewoon doen.

@dag wat een mooi manneke toch echt een scheetje.

@maria meschien inderdaad een slaapzak proberen. gefeliciteerd met je broertje.

@mendie gezellig zon filmmarathon zekers met dit slechte weer vandaag geniet ervan meid.

@all hoe gaat het met jullie ben jullie niet vergeten hoor dikke knuff.

hier gaat alles redelijk vannacht niet zo lekker geslapen veel harde buiken en als ik me omdraaide deed het allemaal pijn.
    gisterenavond bij de vk geweest alles was goed wel zei ze dat mijn lichaam zich klaar aan het maken is voor de bevalling. daar ik gisterenochtend bloedverlies had en de rest van de dag veel slijmerige afscheiding (sorry voor de detail :oops: ).
    dus hier is het al goed aan het rommelen maar hopen dat ons kleintje snel wil komen.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    penr: spannend hoor.. Bij mij begon de bevalling bijna meteen na het bloed en slijmverlies!

8. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ja dan wordt het inderdaad spannend wel veel harde buiken de laatste dagen ben benieuwd of ik snel beval denk zelf morgen maar we wachten maar af meer kunnen we niet doen

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zo even aangepast

*** BEVALLINGSPOLL ****

Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing!

Denkt zelf: 13 maart
    penr haar haantje denkt 2 maart
    Miranda: 19 maart haantje (20 maart is mijn verjaardag )
    MupKIP: 25 maart haantje
    Delikip: 21 maart haantje
    Riedelkip: 17 maart haantje
    Diepvrieskip: 28 maart kippetje
    Daykip: 22 maart kippetje
    Juffiekip: 23 maart: haantje
    Yojokip: 29 maart kippetje
    QueenieKippie: 7 maart (mijn verjaardag! ) kippetje
    Dagdromer: 26 maart kippetje
    Preciouskip: 27 maart haantje
    mink: 24 maart haantje

Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje!

Denkt zelf: 7 mei kippetje
    Miranda: 1 mei kippetje
    penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag )
    Delikip: 25 april kippetje
    Diepvrieskip: 6 mei kippetje
    Daykip: 29 april kippetje
    Juffiekip: 3 mei: kippetje
    Mupkip: 1 mei kippetje
    Yojokip: 2 mei kippetje
    QueenieKippie: 3 mei kippetje
    Dagdromer: 30 april kippetje
    Preciouskip: 3 mei kippetje
    minkkip: 4 mei kippetje

Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ?
    Denkt zelf: 26 maart
    Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) haantje
    Yojokip: 12 april haantje
    penr (creakip): 1 april kippetje
    Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje
    Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje
    Daykip: 8 april kippetje
    QueenieKippie: 10 april haantje
    Dagdromer: 5 april (doop van Stan) haantje
    Preciouskip: 10 april kippetje
    Riedelkip: 11 april kippetje
    minkkip: 8 april kippetje

*** Buddylijst ***

Penr = miranda
    Mupkuh = Yojo
    Riedel = Delikip

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede middag allemaal,

Mariah; ik zal er niet teveel over zeggen, gezien de woorden van de andere kipjes mijn mening delen... Ik kreeg er kippenvel van toen ik het las. Meissie laat jezelf niet naar beneden halen. Niemand verdient het om zo behandeld te worden...

Deli; Hoe is het nu met Wesley?

Mup; sterkte meis, ik hoop dat je snel naar huis mag...

Juffie; lekker he, even zo'n dag eruit... ik heb gisteren ook heerlijk gewandeld.

Mendy; welkom in dit leuke kippenhok. Ik hoop dat je snel zwanger wordt

Miran; spannend ik ga veren!

lin; niet te hard werken he....

Ridlle: dus met een kussen hahaha deed ik ook, wen je zo aan. Ik moet er nu al aan wennen dat ik dat niet meer hoef. Stiekum mis ik mijn mooie dikke buik wel :oops: Nu hangt alles, echt niet mooi hahahah

penr; spannend kan maar zo op gang komen...

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hihih ik weet dat ik veel slijmverlies had die dag... en veel gerommel in mijn buik. Maar ja ik liep dan ook al twee dagen met behoorlijke voorweeen hahaha

Even een update;

Hier gaat al;les super lekker..
    Zoë heeft vannach voor het eerst in haar eigen ledikant op haar kamertje geslapen. Moeders vond het spannender dan Zoë hahaha
    Maar alles is goed gegaan. Nu slaapt ze ook lekker in haar eigen bedje..

Juffie; ik kolf mijn borstvoeding af. 3 keer op een dag. Ik heb niet genoeg melk voor haar. Ze dringt echt heel veel. Ze zit al op 130 cc..
    De rest geef ik flesvoeding. Deze combi gaat heel goed samen. Ik merk dat ik nu ook meer ontspannen ben :D

Verder genieten we heerlijk van elkaar. Ik was ook wel bang dat het onze relatie zou beinvloeden. Maar mijn haan is echt super lief voor me. Hij zucht af en toe een keer, maar daar blijft het dan ook bij.
    Ik doe de voedingen snachts, maar dat is maar 1 keer, want ze komt altijd rond 4.00 uur dus dat is erg netjes..
    al hoewel onze dame dan juist alles eronder poept en dan kan ik haar weer wassen en nieuwe kleertjes aandoen hahaha

zo sorry voor het lange berichtje hihihi

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: fijn dat het allemaal zo goed gaat! En prima toch die combinatie bv en fv.. 130 cc is inderdaad al veel zeg! Nathan krijgt dat meestal nog niet eens op.
    Maar die drinkt de laatste dagen ook super slecht. gisteravond maar 80 cc :( en ook aan de borst drinkt hij niet super. Hoop dat dat snel weer over gaat..

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden hier erg druk met werk maar ik vergeet jullie niet hoor ;)

De nieuwe cijfers van Jesse van Gisteren

60 cm en 5500 gram :D

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey lieve dames!

Even snel een berichtje van mij zonder op jullie te reageren :oops: sorry maar ben eigenlijk nog heel druk.

Wesley had gister nog koorts en vannacht werd hij weer helemaal overstuur wakker en heeft hij weer bij mij geslapen. Vanmorgen moest ik een halve dag werken en normaal gaat hij altijd naar mijn moeder dus nu was het vanmorgen even afwachten wat zijn temp zou doen anders zouden mijn schoonouders bij ons komen oppassen. Maar vanmorgen was zijn temp 37.5 dus dat was netjes. Hij is de ochtend bij mijn moeder geweest maar daar liep zijn temp toch alweer op naar ruim 38 :( mailde mijn moeder me dus toen heb ik de huisarts gebeld maar de praktijk was vandaag dicht en op het antwoordappartaat werd het nummer van de dokterspost genoemd dus ik daar heen gebeld maar daar werd me dmv een antwoordapparaat verteld dat ze alleen buiten kantooruren beschikbaar zijn en ik contact moest opnemen met mijn huisarts :( lekker handig dus ik kon niks! Toen heeft mijn man zijn huisarts gebeld en die zei dat we de 4e! dag moesten afwachten meestal gaat het na de 4e dag over en de 4e dag is dus vandaag. Omdat hij verder alert is, goed eet en drinkt hoefde we ons geen zorgen te maken maar ja, dat doe je stiekem toch! Vandaag is Wesley erg slaperig dus volgens mij voelt hij zich wel beter en is hij de schade aan het inhalen. Hij heeft bij m'n moeder vanmorgen goed geslapen en thuis slaapt hij nu ook alweer bijna 2 uur. Dat kwam mooi uit want Rik had gister thuis gewerkt en voor Wesley gezorgd en ik was gisteravond weg dus het was een grote bende hier :D nu niet meer! Morgen is Rik ook thuis anders zou Wesley een hele dag naar het kdv moeten maar ik heb nog geen idee wat z'n koorts gaat doen dus hij blijft morgen sowieso lekker thuis. Misschien kom ik vanavond nog even lezen en reageren. Ik ga nu snel verder met de was want Wesley heeft gister zo'n beetje alles onder geplast/gepoept en gekwijld :) hopelijk dan toch de tandjes want zoveel als hij nu kwijlt heb ik nog nooit gezien!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Middag dames

zoooooo he he eindelijk tijd om mijn kippedinnetjes te mailen

@Deli..hoop dat et snel over is die koorts, toch niet fijn nee

Hier gaat et met de kleine goed, ze is echt superdruk haha heel lollig af en toe...op et werk is et drama...vandaag is mijn vervanger begonnen een man van 54 die zich van de techniek heeft laten omscholen naar de financiele adm. maar hij weet echt helemaal niks, niet eens wat telebankieren, grootboekrekeningen of excel is terwijl hij zei dat ie dat allemaal wist dus is doodvermoeind om alles honderd keer uit te leggen en dan nog steeds zo'n lege blik te krijgen....dit worden een paar lange dagen en hoop maar dat et allemaal lukt anders is et een grote bende als ik na mijn verlof terug kom :(

maar goed genoeg geklaagd :)

zometeen als haantje thuis is ff naar het tuincentrum voor kattenvoer en dan gestrekt op de bank :D

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heb net toch even de huisartsenpost gebeld zegt dat mens dat ik vanmiddag mijn eigen huisarts had moeten bellen en dat er altijd een huisarts is waar je terecht kan in spoedgevallen.

Dus ik zeg dat ik het geen spoed vond en toen zei ze dat ik nu ook een spoed nummer belde. Dit is het nr. dat mijn huisarts had ingesproken op de band :(

Morgen bel ik 'm mooi op, vind dit geen stijl... Iig zei ze dat ik me geen zorgen moest maken, hij is alert en eet en drinkt goed dus geen zorgen en morgen even langs de huisarts...

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lekker verhaal Riedel :( zo'n figuur kun je niet echt gebruiken natuurlijk... Geen zorgen om maken, jij gaat straks lekker met verlof en dan zie je daarna wel weer!

18. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    meiden vinden jullie t goed als ik hier even snel een vraagje stel? er zijn hier veel zwangere vrouwen en moedertjes :Ddie hier veel tokken :p dus die weten t allemaal beter dan ik haha
    ik ben een gigantische vleeseter..liever een kilo vlees dan aardappels groente en een klein stukje vlees:p
    MAAR net ging ik lekker eten..had zooo'n honger. neem een hap van me vlees en dacht: JAKKESSSSSSSS...vond ik best behoorlijk jammer :S
    ik weet dat alle vrouwen van alles merken, denken, voelen, weten als ze bezig zijn met zwanger worden..ook ik hoor daarbij..."klachten" van hier t/m tokio :p maar ben er wel nuchter onder nu, maar dit vond ik toch wel ergggggggg vreemd!
    kent iemand dit verschijnsel? of heb ik gewoon me vlees niet lekker gemaakt?:p ook al vond t mannetje t wel lekker , maar ja das een hol vat om t zo maar te zeggen haha

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mendie, ik als vegetarier zou het je echt niet durven zeggen :)

Het is wel zo dat je vaak hoort dat vrouwen dingen juist wel of juist niet lekker vinden als ze zwanger zijn dus het is wel mogelijk dat een zwangerschap je smaak beinvloedt! Laten we hopen dat dit bij jou het geval is ;) misschien moet je nog even een stukkie vlees bakken ;)

20. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    haha das idd best een goeie :p alleen t is op :( :) en om nou naar de winkel te gaan om vlees te halen, daar heb ik dan net weer even geen zin in.. stom he dat ik dat er niet eens even voor over heb :)

Deel Deze Pagina